100k קריאות! הנה הפרק שחיכיתם לו
————————————————————ניק עמד שם, עם חבילת פרחים בידו האחת ושוקולדים בשנייה, ליד מכונית מסוג ריינג רובר בצבע שחור, שמקושטת בבלונים, וסרט בצבע שמנת היה על קדמת המכונית.
שמתי את ידי על פי ודמעה ירדה לה, רצתי במורד מדרגות הכניסה וניק פרש את ידיו, קפצתי עליו ונישקתי אותו בתובעניות. הוא ליפף את ידיו סביבי ואני ליפפתי את ידי סביב צווארו.
התנתקנו וראשינו עדיין היו קרובים, וריחו המשכר איפף אותי
״יום הולדת שמח בייביגירל״ לחש בקולו הבס וצחקקתי כשעוד דמעה ירדה מעיני.״אני אוהבת אותך״ לחשתי מצחקקת ובוכה בו-זמנית. הוא חייך את החיוך המושלם שלו,
״תפתחי את המכונית שלך״ לחש בחיוך והסתכלתי עליו במבט חושד. הוא הצביע עם ראשו על המכונית וירדתי ממנו, הוא הביא לי את מפתחות המכונית ופתחתי אותה, בחנתי את המכונית וחייכתי,
״זכרת״ אמרתי מצחקקת לפני שפתחתי את דלת המכונית והוא הנהן מחייך כשהוא מסתכל עליי. פתחתי את דלת המכונית ובמושב הנהג היו שקיות מחברות שונות.
הרגשתי את ידיו השריריות מתלפפות סביב מותני, ואת שפתיו מטיילות על צווארי, והוא הניח את הפרחים והשוקולדים שהיו בידיו על רצפת המכונית.
פתחתי את השקית הקטנה ושם הייתה קופסה של האייפונים של אפל, פתחתי אותה והטלפון הכי חדש שלהם נגלה לפניי, בצבע לבן. פערתי את פי, הוא יודע עד כמה אני מעריכה את הדברים האלה.
״עכשיו יש לי כמו שלך״ אמרתי מצחקקת בילדותיות והוא גם צחק בקולו הגברי. פתחתי שקית קטנה, שעליה התנוססה שמה של חברת תכשיטים שאני אוהבת ברמות, ובתוך השקית הייתה קופסה, פתחתי אותה ובתוכה היה סט של שני עגילים ושרשרת. פערתי את פי, הסתכלתי על הסט הזה כשהיינו בקניון ממזמן, אבל הוא היה יקר בטירוף.
״א.. אני לא יודעת מה-״ אמרתי ממשיכה לבהות הסט התכשיטים הזה שמקושט ביהלומים, והוא קטע אותי כשסובב אותי אליו, והרים את ראשי עם אגודלו, כך שעכשיו פנינו קרובים כל כך,
״יום הולדת שמח בייביגירל״ אמר ושקעתי בקול העמוק והמשכר שלו, והוא נשק לשפתיי בעדינות שאין כמוה, גורם לי להשתוקק אליו יותר מרגע לרגע.
לאחר שהתנתקנו לקח לי כמה שניות להתאפס על עצמי, ופתחתי עוד שקית שהייתה שם, ושמלת ערב שחורה וארוכה הופיעה לעיני.
״הו ניק היא כל כך יפה״ אמרתי מחזיקה אותה מולי.
״אני שמח שאהבת, יש לנו אירוע ללכת אליו״ אמר והרגשתי את חיוכו על לחי.
YOU ARE READING
Need you close to me
Romance״אתה סתם מגזים״ אמרתי מצחקקת והוא הרים את גבתו. הוא התקרב אליי וקירב אותי אליו מאגני, ״אה כן?״ לחש בקולו הבס כשאפו נוגע בשלי. ״כן״ לחשתי מהופנטת ממנו ~~~~~~~~~ ********הסיפור הראשון שלייי******** נ.ב הכתיבה משתפרת עם הסיפור אז סבלנות