Part 57

9.6K 325 130
                                    

התעוררתי במיטה לבדי, מסתכלת על השעון רואה שהשעה כבר 10:00. קמתי מהמיטה וסידרתי אותה, לאחר מכן לקחתי בגדים מן הארון ונכנסתי להתקלח.

סיבנתי את גופי, צחצחתי את שיני, שטפתי את פניי עם סבון הפנים שלי ויצאתי מהמקלחת. שמתי את הקרמים שלי והתלבשתי, יצאתי מחדר המקלחת, לקחתי את הטלפון שלי וירדתי למטה.

״בוקר״ אמרתי בחיוך לג׳ולי בעודי נכנסת למטבח

״בוקר טוב יקירה״ אמרה ג׳ולי מחייכת אליי בחזרה, בעודה שוטפת כלים.

ישבתי על יד האי והנחתי את הטלפון על שיש האי, מתעסקת במחשבותי, עד שנזכרתי שג׳ולי סיפרה לי על יום הולדת בנה שחוגג היום 16.

״ג׳ולי״ קראתי בשמה והיא הסתובבה אליי

״כן מיס?״ אמרה והנדתי בראשי בחיוך

״רק מיה״ אמרתי והיא הנהנה בחיוך כשראתה שגם אני מחייכת.

״היום זה היום הולדת של הבן שלך לא?״ כיווצתי את גבותי וקמתי מן הכסא.

״כן גברתי-״ התחילה לומר אך קטעה את עצמה בכך שאמרה גברתי, היא חייכה ואני בחזרה, ואז המשיכה

״..אך לא רציתי להפריע לבוס, הוא היה עסוק בפגישות כל הבוקר, אני אבקר את בני בפעם אחרת״ אמרה בחיוך, לאישה הזו מגיעים חיים יותר טובים. היא סיפרה לי שבעלה נפטר לפני 15 שנה, ומאז זה רק היא והבן שלה.

״ג׳ולי לכי תבקרי את בנך״ אמרתי לוקחת מידיה את המגבת

״אבל הבוס-״ התחילה לומר

״אני אטפל בו״ צחקקתי והיא אחריי.

״אין כמוך יקירה״ אמרה לאחר שנתקעה עם המילים. היא חייכה אליי חיוך אימהי וחם, ומיהרתי לחבק אותה

״תמסרי לו מזל טוב״ לחשתי באוזנה והרגשתי אותה מהנהנת על כתפי. היא הורידה את סינרה וחייכה אליי לפני שיצאה מהדלת.

סיימתי לשטוף את הכוס האחרונה שנותרה בכיור, והכנתי לעצמי סלט אבוקדו עם בצל וחביתה לארוחת בוקר. התחלתי לאכול כשלפתע הטלפון שלי צלצל, ושמה של אמילי התנוסס על מסך הטלפון.

״נו כוסאמ..״ מלמלתי עצבנית כשלחצתי על כפתור ה׳לענות׳ וזה לא נלחץ. סוף סוף זה נלחץ ועניתי,

״הלו?״ שאלתי ושמעתי את אמילי מושכת באפה

״מיה״ אמרה בקול חלש והיה נשמע שהיא בכתה

״אמילי? מה קרה?״ שאלתי מכווצת את גבותיי

״אנחנו חייבות להיפגש, את באחוזה?״ שאלה ומשכה באפה

״כ-כן, כן ברור״ גמגמתי מעט מבולבלת

״מעולה אני אגיד לאדריאן לשים אותי אצלך״ אמרה וניתקה. לא נבהלתי שהיא התנהגה כך, היא תמיד נוהגת ב-אובר דרמטיות. אבל לא הבנתי למה ומאיפה זה בא...

Need you close to me Where stories live. Discover now