רעש נקישות העקב שלי על הפרקט גרם לו להרים את עיניו מהחפתים שאיתם שיחק כדי לסגור את שרוולי המכופתרת השחורה שלו, כמובן בהצלחה.חייכתי בביישנות כשהוא בחן אותי מלמטה עד למעלה, יש דברים שלעולם לא משתנים.
הייתי לבושה בשמלת הערב שקנה לי ליום ההולדת, שהבליטה את קימורי בצורה מושלמת, ועל רגלי היו נעלי העקב התואמות. שיערי היה מסודר לצד אחד של ראשי בצורה יפה ועדינה, שהספרית שבאה כדי לעזור לי להתארגן עשתה. היא גם איפרה מעט אך טיפה יותר מהרגיל, בצורה עדינה אך ההבדל בלט. סט העגילים והשרשרת הכסופים והמקושטים ביהלומים קטנים, שניק קנה ליום הולדתי, עיטרו את צווארי ואת אוזניי.
אנחנו נוסעים לאירוע של המאפיה, מישהו חשוב עומד להתחתן והוא עורך נשף או משהו בסגנון.
התקדמתי אליו מושיטה את ידי כדי שאוכל לסגור את החפתים שבידו השניה, בעוד שמבטו לא יורד ממני. סגרתי את החפתים והוא החזיק את ידי שהייתה קרובה לכף ידו לפני שהספקתי לזוז, גורם לי להסתכל בעיניו שמעולם לא עזבו את עיני.
הוא הסתכל עליי במשך כמה רגעים, עד שלפתע אחיזתו התהדקה והתחילה לכאוב לי.
״ניק״ אמרתי בשקט מסבה את מבטי אל ידו שאחזה בידי ונגעתי בידו קלות כדי שישחרר. הרגשתי את מבטו עדיין עליי וקראתי שוב פעם בשמו, עד שהוא התעשת על עצמו ושחרר את ידי.
שמתי את ידי השניה על חזהו ״בייב מה יש?״ שאלתי והוא שם את ידו על גבי התחתון
״אני לא אוהב את המחשבה שכולם שם יסתכלו עלייך״ לחש בקולו הבס
״אם הם יסתכלו עליי אני בטוחה שהם יבחינו בטבעת הזו״ אמרתי מרימה את ידי מחזהו ומראה לו את הטבעת.
״אם הם יסתכלו עלייך לא יהיו להם עיניים״ מלמל נושק לראשי והרמתי את גבותיי.
״בוס״ שמענו את אחד השומרים אומר והסתכלתי לכיוונו. הוא החזיק במזוודה כסופה מברזל בעזרת שתי ידיו וראיתי שכואב לו להחזיק את זה.
ניק לקח את זה ללא בעיה מידיו והנהן משחרר אותו, ואותו השומר יצא מהוילה כשההקלה הייתה ברורה בעיניו.
ניק הניח את המזוודה על שיש האי שבמטבח ופתח את המנעולים שבשתי צדדיה. הוא הרים את מכסה המזוודה וראיתי שם אקדח כסוף ושחור ממוקם בשקע שמיוחד בשבילו, את המחסנית שלו, הכדורים ועוד כמה דברים שהיו רחוקים ממני מדי כדי שאראה.
קפאתי במקומי בוהה באקדח בזמן שניק מכניס את הכדורים למחסנית, אך כשלפתע עצר את מעשיו תשומת הלב שלי עברה אליו.
YOU ARE READING
Need you close to me
Romance״אתה סתם מגזים״ אמרתי מצחקקת והוא הרים את גבתו. הוא התקרב אליי וקירב אותי אליו מאגני, ״אה כן?״ לחש בקולו הבס כשאפו נוגע בשלי. ״כן״ לחשתי מהופנטת ממנו ~~~~~~~~~ ********הסיפור הראשון שלייי******** נ.ב הכתיבה משתפרת עם הסיפור אז סבלנות