נ.מ ניק
היא יצאה מהאחוזה טורקת את הדלת, זה רק עצבן אותי יותר וכבר לא הצלחתי להרגיע את עצמי. היא משגעת אותי וגורמת לי להתאהב בה כל פעם מחדש, היא מצליחה להרגיע אותי תמיד משום מה, אך כרגע שום דבר מזה לא תקף.
רתחתי מזעם.
העפתי את כסא האי על הרצפה והעברתי את ידי על פני.
״בת זונה״ מלמלתי מסנן מבין שיני החשוקות ותפסתי את שיערי בעצבים.
״בוס״ אחד השומרים קרא כשנכנס
״מה?!״ נהמתי בכעס במהירות מסתובב אליו והוא נרתע
״מיס פיטרס, היא קרסה על הרצפה״ הוא אמר וניתקתי כל מחשבה מראשי ועקפתי אותו רץ לעבר היציאה רואה אותה שוכבת על האספלט מעולפת.
רצתי לעברה ״מיה״ קראתי בשמה מנער אותה אך היא לא הגיבה. בדקתי לה את הדופק והוא היה חלש,
״פאק פאק״ אמרתי מרים אותה ונכנס לפרארי שחנתה בצד האחוזה, נוסע לבית החולים. הגעתי לאחר כמה דקות והוצאתי אותה רץ לבפנים כשאחד הרופאים בדלפק הבחין בי סוחב אותה והתקדם לעברנו.
——————
״אדוני אנחנו עושים לה בדיקות אני מצטערת אתה לא יכול להיכנס!״ האחות המזדיינת אמרה וסגרה את הדלת.
התיישבתי בייאוש על כורסת ההמתנה, הנחתי את מרפקי על ברכי ושפשפתי את פניי בעצבים. לאחר רבע שעה הרופא ניגש אליי וקמתי במהירות
״היא בסדר״ אמר ועצר לרגע ומבטי המאיים גרם לו לבלוע את רוקו
״היא מאוד חלשה וזה מזיק לה לעובר, היא לא אוכלת ולא שותה וזה היה מאוד ברור בבדיקות, וזה ממש לא טוב״ הוא אמר פותח את התיקייה.
״העובר יהיה בסדר?״ אני שואל באדישות אף על פי שזה היה הדבר הכי חשוב לי באותו רגע, החיים שלו ושל האישה שלי.
״כרגע הוא בסדר, אבל אם היא תמשיך לא לטפל בעצמה היא תאבד את חייו וזה יכול להוביל לכך שתאבד
גם את חייה.״ הוא אמר והנהנתי״היא בתרדמת כרגע, אבל אתה יכול להיכנס לראות אותה״ הוא הוסיף והלכתי משם במהירות נכנס לחדר שלה.
הסתכלתי על פנייה החיוורות, מתיישב על כסא לידה ומחזיק בידה הקרה.״את משוגעת״ לחשתי נושק לידה הקטנה.
—————————
YOU ARE READING
Need you close to me
Romance״אתה סתם מגזים״ אמרתי מצחקקת והוא הרים את גבתו. הוא התקרב אליי וקירב אותי אליו מאגני, ״אה כן?״ לחש בקולו הבס כשאפו נוגע בשלי. ״כן״ לחשתי מהופנטת ממנו ~~~~~~~~~ ********הסיפור הראשון שלייי******** נ.ב הכתיבה משתפרת עם הסיפור אז סבלנות