Part 26

10.5K 362 22
                                    

נכנסנו אל האולם הממש מפואר והענק, וזוגות שהתלבשו בצורה מפוארת דיברו אחד עם השני. הנשים לבשו שמלות ערב מהממות, ותחושת הקלה הכתה בי כשהחלטתי ללכת עם השמלה הזו ולא להתווכח. לפתע נזכרתי שלא הבאתי שום איפור למקרה חירום אבל אז הרגעתי את עצמי במחשבה שזה לא כזה נורא ואני אהיה בסדר... אני מקווה.
אל תפעילי את המגושמות שלך, מיה....
התהלכנו ברחבי האולם כשכל כמה שניות ניק עצר, ואני איתו, ואמר שלום לאנשים שאינם מוכרים לי.
לפתע הגענו לשולחן עגול גדול שהיה כתוב עליו ׳שמור׳.
״זה השולחן שלנו. שבי כאן אני כבר חוזר״ אמר במהירות ונעלם מעיני. אוקי....
התיישבתי ליד השולחן ובאתי להיות בטלפון שלי עד שנזכרתי שהוא בבית.. פאק. אוףףף מה אני אעשה פה? בטיימינג מושלם מישהי התיישבה לידי. הנחתי שהיא חלק מהעיניים הזה וזה השולחן שלה. היא הסתכלה עלי כל כמה זמן וכששמתי לב לזה היא מיד סובבה את ראשה. החלטתי שנמאס לי, והצגתי את עצמי.
״היי, אני מיה״ נופפתי.
״ורוניקה״ חייכה. ״אז.. מה הסיפור שלך?״ אמרה. הסתכלתי עליה בשאלה ובחיוך, כאילו זה לא הפחיד אותי לרגע.
״קדימה, לכל אישה שכאן יש את הסיפור שלה. איך היא פגשה אותו... איך היא הגיעה לכאן.״ אמרה וניק הגיח מאחורי. מבטה השתנה והיא הסתובבה, קמה והלכה.
״אם מישהו מגיע לכאן ומתחיל לדבר איתך, כל מה שאת עושה זה רק להנהן. אל תדברי.״ אמר בקשיחות ובקרות, כרגיל.
״ואל תקומי מהשולחן.״ הוסיף כשעיניו על מישהו או משהו מסוים והלך. נאנחתי בשיעמום וכמובן שיש לי פיפי.
תודה רבה ניק..
מה אני אעשה? מצד אחד יש לי פיפי דחוףףף,
מצד שני ניק אמר לי לא לקום מהשולחן...
מי שם על מה שניק אומר?!
אבל מה אם הוא יודע משהו שאני לא?
הוא יודע המון דברים שאת לא, חוץ מזה הוא לא ישים לב הוא בטח הלך להשיג לעצמו זיון.
הסתכלתי סביבי ולא ראיתי את ניק בשומקום, אבל מה שראיתי זה המוןן בנות שמועצות בי מבטים.
נשפתי בעצבנות והחלטתי ללכת לשירותים.
——————————
יצאתי מהתא ושטפתי את ידי, יצאתי מחדר השירותים הענק והמפואר שמלא במראות, והתקדמתי אל השולחן כשלפתע מלצרית הגיחה והציעה לי כוס שמפניה מתוך הרבות שהיו לה על המגש. לקחתי אחת בחיוך וכשבאתי ללגום ממנה מישהו חטף לי אותה מידי.
״היייי״ אמרתי בקול שיצא חמוד משום מה, הסתכלתי על ניק עצבנית ומופתעת והוא חייך חיוך צדדי משועשע ולגם מן הכוס.
״את לא שותה״ קבע. גילגלתי את עיני בניצול ההזדמנות שמישהו קרא לניק ונופף לו. ניק סימן לו עם הראש שלום ואמר כשרק אני יכולה לשמוע
״אני יודע שאת מגלגלת לי עיניים״ הסתכלתי עליו
״כמה מפתיע״ אמרתי בשקט והוא הסתכל עליי.
״אמרתי לך לא לקום מהשולחן.״ נהיה רציני וקשוח שוב והמצב רוח שלו שמתחלף כל שניה כבר מתחיל לעלות לי על העצבים.
״הייתי צריכה ללכת לשירותים״ אמרתי
״פעם הבאה תודיעי לי, אני לא רוצה שוב להציל אותך מגברים סוטים מיה!״ הרים את קולו
״דאמ למה את תמיד צריכה להתווכח?״
״אולי כי יש לי דעות משלי!״ התווכחתי.
״ואני יודעת יופי להגן על עצמי!״ הוספתי
״זה לא מה שראיתי פעם קודמת!״ אמר
״אתה חושב שאתה מכיר אותי כל כך טוב?! הסתדרתי מעולה לבדי 8 שנים, אני חושבת שאני אסתדר לבד במשך 2 דקות!״
״אני חושב שאת לא מבינה שאני יודע הרבה יותר ממך, ותאמיני לי שעברתי הרבה יותר דברים ממך. אז אם את חושבת שאת תסתדרי לבדך אפילו לדקה באולם מלא ב180 אנשי עולם תחתון, את טועה ובגדול.״ לחש לאוזני ונעלם.
אוףףףף מה הוא עושה ליי?!
יצאתי אל המרפסת שקלטתי בזווית עיני מקודם. היא הייתה די דחוסה בפינה, מה שמקשה על לראות אותה. התקדמתי אליה וראיתי שהיא די צנועה, אמנם גדולה ומורחבת, אבל לא מדי. לא היה שם אף אחד, ״יופי״ לחשתי לעצמי. החזקתי את המעקה ונשענתי עליו כשידי פרושׂות באלכסון אליי על המעקה. לפתע שמעתי צעדים והסתובבתי בהשתנקות לאחור. ניק גיחך. חזרתי לתנוחת הקודמת והא הצטרף אליי נשען עם מרפקיו על המעקה. הסתובבתי ובאתי להיכנס כשלפתע ידו משכה אותי בחזרה אליו והצמיד את שפתיו אל שלי.
—————————————
07/02/2020
אעאהעאהאעהאעאהע!
שבת שלום אהובים!❤️
מה אומרים על הפרק?

10/02/2020
היייי- עדכון קטן:
שברתי את האצבע ביד ימין ואני לא אוכל לרשום בזמן הקרוב אז לא יעלה פרק....
אני כותבת אתזה ביד שמאל וזה לקח לי ליטרלי רבע שעה לרשום ולתקן...
אמשיך לכתוב ולהעלות פרקים ברגע שאחלים!❤️

Need you close to me Where stories live. Discover now