For Zawgyi
အဆင့္အတန္းကြာဟမႈရွိတဲ့လူသားႏွစ္ဦး...
ထိုလူသားႏွစ္ဦးအၾကားျဖစ္တည္လာတဲ့ခ်စ္ျခင္းတစ္ခုဟာ ခိုင္ၿမဲပါ့မလား...ဘယ္ဘဝေရာက္ေရာက္ခ်စ္ေနပါ့မယ္ဆိုတဲ့ကတိစကားက တည္ၿမဲပါ့မလား....
_________________________________________
ကြၽန္တစ္ေယာက္အေနနဲ႕ သခင္တစ္ေယာက္ကိုခ်စ္မိတာက မင္းသိပ္မိုက္မဲလြန္းတယ္..။ အခု မင္းရဲ႕မိုက္မဲမႈေတြက ငါ့ကိုပါကူးစက္ေတာ့မွာလား..။
#စိုင္းထြဋ္ေခါင္သခင္ေလးက က်န္တဲ့ေနရာမွာ ရဲစြမ္းသတၱိနဲ႕ ျပည့္စုံခ်င္ေကာင္းျပည့္စုံလိမ့္မယ္..။ ဒါေပမဲ့..ခံစားခ်က္ေတြကိုအမွန္တိုင္းဝန္ခံတဲ့အခါ ကြၽန္ေတာ့္ေလာက္သတၱိမရွိဘူး...
#နႏၵကြၽန္ေတြကို သခင္ေတြရဲ႕ပိုင္ဆိုင္မႈတစ္ခုဆိုၿပီး.. ကစားခ်င္တိုင္းကစားရေအာင္.. သူတို႔ကသက္မဲ့ပစၥည္းမဟုတ္ဘူး...
#ျမတ္သူကိုယ္ကေပးဆပ္ခ်င္ရင္ေတာင္.. ကိုယ့္ရဲ႕အမွားေတြေၾကာင့္... သူ..ရယူရဲပါ့မလား...
#ေနသူရိန္ပူေလာင္ရမွာသိသိႀကီးနဲ႕ ေရွ႕ဆက္တိုးရေအာင္... ကြၽန္ေတာ္ကပိုးဖလံမဟုတ္ဘူး..
#လမင္းကိုကို_________________________________
For Unicode
အဆင့်အတန်းကွာဟမှုရှိတဲ့လူသားနှစ်ဦး...
ထိုလူသားနှစ်ဦးအကြားဖြစ်တည်လာတဲ့ချစ်ခြင်းတစ်ခုဟာ ခိုင်မြဲပါ့မလား...ဘယ်ဘဝရောက်ရောက်ချစ်နေပါ့မယ်ဆိုတဲ့ကတိစကားက တည်မြဲပါ့မလား....
___________________________________
ကျွန်တစ်ယောက်အနေနဲ့ သခင်တစ်ယောက်ကိုချစ်မိတာက မင်းသိပ်မိုက်မဲလွန်းတယ်..။ အခု မင်းရဲ့မိုက်မဲမှုတွေက ငါ့ကိုပါကူးစက်တော့မှာလား..
#စိုင်းထွဋ်ခေါင်သခင်လေးက ကျန်တဲ့နေရာမှာ ရဲစွမ်းသတ္တိနဲ့ပြည့်စုံချင်ကောင်းပြည့်စုံလိမ့်မယ်.. ဒါပေမဲ့.. ခံစားချက်တွေကိုအမှန်တိုင်းဝန်ခံတဲ့အခါ ကျွန်တော့်လောက်သတ္တိမရှိဘူး...
#နန္ဒကျွန်တွေကို သခင်တွေရဲ့ပိုင်ဆိုင်မှုတစ်ခုဆိုပြီး.. ကစားချင်တိုင်းကစားရအောင်.. သူတို့ကသက်မဲ့ပစ္စည်းမဟုတ်ဘူး...
#မြတ်သူကိုယ်ကပေးဆပ်ချင်ရင်တောင်.. ကိုယ့်ရဲ့အမှားတွေကြောင့်... သူ..ရယူရဲပါ့မလား...
#နေသူရိန်ပူလောင်ရမှာသိသိကြီးနဲ့ ရှေ့ဆက်တိုးရအောင်... ကျွန်တော်ကပိုးဖလံမဟုတ်ဘူး..
#လမင်းကိုကို_________________________________________
ESTÁS LEYENDO
Amiss Prayer (Zawgyi&Unicode) [Completed]
RomanceFor Zawgyi အဆင့္အတန္းကြာဟမႈ႐ွိတဲ့လူသားႏွစ္ ဦး... ထိုလူသားႏွစ္ဦးၾကားျဖစ္တည္လာတဲ့ခ်စ္ျခင္းတစ္ခုဟာ ခိုင္ျမဲပါ့မလားး... ဘယ္ဘဝေရာက္ေရာက္ခ်စ္ေနပါ့မယ္ဆုိတဲ့ကတိစကားက တည္ျမဲပါ့မလားး.... ကုိယ္ကေပးဆပ္ခ်င္ရင္ေတာင္ ကိုယ့္အမွားေတြေၾကာင့္င့္...