-Amanda Rose-
kebahagiaan yang pada mulanya sukar digapai , telah menghasilkan bibit bibit cinta . Pertemuan yang tak diduga . Pertemuan Amanda dan 'dia' tidak seperti pertemuan orang lain . Permulaan semasa mula berkahwin , sungguh mencabar . Sakit . Sedih . Itu yang Amanda rasakan . Sehingga dipertemukan dengan keluarga 'dia'. Penerimaan mereka melegakan hati kecil wanita itu . Ya disitu juga lah muncul nya cinta , kasih , sayang dan kebahagiaan yang semua orang dalam dunia mahukan . Hari hari bahagia . Walaupun bergaduh , dan 'dia' akan naik tangan , tapi 'dia' akan datang pujuk . Merayu sebab terlalu baran . Amanda seperti biasa memaafkan . Hati wanita itu sungguh lembut . Apa yang boleh dicakapkan bahagia , bahagia dan bahagia . Sehingga satu hari , pemusnah rumah tangga Amanda telah dikesan . Wanita itu bekas teman wanita 'dia' . Sanggup menghasut 'dia' supaya membenci Amanda . Walau diri Amanda dibenci , wanita itu masih tabah tempuhi hari hari yang mendatang . Serasa sudah gagal pertahankan , Amanda hanya berserah kepada Allah . Siapa sangka , Amanda yang sering berduka , Amanda yang sering bersedih dan Amanda yang sering tersenyum itu mendapat khabar duka . Wanita mana yang tidak sedih , setelah penat berjuang hingga sudah hampir mencapai kebahagiaannya semula , tapi didatangi penyakit yang sudah lama ditanggungnya . Andai nafasnya terhenti ketika belum sempat mencapai kebahagiaan yang tertangguh , maafkan dirinya . Menjadi seorang wanita yang tabah sangat sukar . Menjadi seorang wanita yang sentiasa tersenyum walau sedang dilanda duka sangat sukar . Ya mungkin sampai disini sahaja hidupnya sebagai Amanda . Dia, Amanda Rose ...
YOU ARE READING
Dia , Amanda Rose
RomanceStart ; 28 May 2020 End ; 25 Oct 2021 - " kalau jatuh kerana manusia , bangkitlah kerana tuhan . " " Amanda ! Apa lagi yang tak cukup !!? Kau gila jantan ke ?! Kau nak tengok gila jantan aku macam mana pulak ?!!! Kau memang cabar aku Amanda Rose...