DAR 32

837 16 0
                                    

" Harris "

Ditoleh kebelakang .. kelihatan Diyana yang mengintai disebalik pintu itu seperti memanggilnya .

Lantas Harris menuju kebilik Diyana . Pintu dikuak , tangan Harris ditarik oleh Diyana . Mereka sama sama jatuh atas katil . Diyana merenung Harris sedalam dalamnya .. begitu juga Harris . Tangan Harris melingkar dipinggang Diyana .

Bibir mereka bersatu dengan kerelaan masing masing . Kedua duanya hanyut dengan perasaan masing masing . Harris mula membaringkan Diyana , lalu dia memanjat tubuh kekasihnya itu . Tangan lelakinya mula mahu menyingkap baju kekasihnya. Serentak itu juga kedengaran suara memanggil ..

" Abang .. cepatlah turun . Lamanya ? " Termati terus perlakuan Harris . Begitu juga Diyana . Cepat cepat mereka mengemaskan pakaian . Risau Amanda syak sahaja . Sedang mahu melangkah masuk kedalam lift .. Diyana berbisik ditelinga Harris .

" Malam ni datang la bilik i . Teman i . " Usai berbisik , Diyana turun menggunakan tangga .. manakala Harris menggunakan lift . Dimeja makan .. mereka makan dengan senyap sekali .

 mereka makan dengan senyap sekali

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Diyana .. berapa lama awak tinggal kat sini ? " Amanda memulakan bicara apabila dia terasa seperti sunyi sangat.

" Amanda ! Apa cakap macamtu ? Macam menghalau je ? Dia baru je datang petang tadi " Marah Harris . Diyana dan Amanda terkejut . Tiba tiba je marah. Orang tanya elok elok . Diyana mengukir senyuman sinis untuk Amanda .

" Ish , Harris dah la you ni .. " Diyana menenangkan Harris yang sedang marah itu . Dihadapan Amanda , Diyana selamba sahaja mengusap usap pipi Harris . Amanda seperti biasa .. tunduk memandang pinggan dihadapannya .

•••••

Selesai mengemas dan membasuh pinggan didapur , Amanda mengorak langkah kebiliknya . Letih sekali rasanya . Dengan kertas kerjanya yang masih tidak siap lagi . Malas mahu fikir , pintu bilik dikuak .. katil dituju .

Kelihatan Harris disebelahnya sudah tidur . Tanpa memandangnya . Sanggup menghadap bilik air dari menghadapnya . Amanda senyum nipis .

" Selamat malam abang . Amanda minta maaf kalau Amanda tanya soalan kat Diyana tadi nampak macam kurang ajar " Amanda membisikkan ditelinga Harris . Dengar tak dengar belakang cerita . Yang penting dah minta maaf .

•••••

Harris terjaga dari lena , tekaknya meminta air . Jam dimeja dikerling. Baru pukul 3 . Lantas dia mengorak langkah menuju ke dapur . Usai minum air , dia menuju ke biliknya kembali .

Sedang dia melintasi bilik Diyana , dirinya seakan dipanggil . Pintu Diyana yang tidak tutup rapat itu , memudahkannya masuk kebilik itu . Kelihatan Diyana sedang tidur dengan pakaian seksinya . Harris berjalan menuju ke katil Diyana . Dia mengambil tempat dan duduk disebelah tempat tidur Diyana . Rambut kekasihnya dikuis kuis lembut .

Dia , Amanda RoseWhere stories live. Discover now