DAR 25

740 19 1
                                    

" Ab-abang , kk-kenapa ? " Pipinya yang terasa pijar itu diusap , bibirnya kembali berdarah . Sudah 3 hari bibirnya sembuh tapi harini berdarah kembali .

" Amanda ! Apa lagi yang tak cukup !!? Kau gila jantan ke ?! Kau nak tengok gila jantan aku macam mana pulak ?!!! Kau memang cabar aku Amanda Rose ! " Tali pinggang di seluarnya dibuka kasar . Amanda yang dari tadi terduduk akibat ditampar kuat oleh Harris tersentak apabila lelaki itu sudah memegang tali pinggang .

Amanda mengesot tubuhnya kebelakang sambil merayu jangan apa apa kan dia . Syaitan sudah merasuk diri Harris . Tak semudah itu api membara Harris boleh lenyap .

" Abang .. jj-jangan . " Rayu Amanda sambil tangannya menghalang Harris dari mula memukulnya . Libasan pertama hinggap dibelakang badan Amanda . Meraung wanita itu kesakitan . Libasan kedua melencong ke kaki Amanda . Sakit yang tiada tandingannya dirasakan .

Begitulah libasan seterusnya . Berapa kali entah Harris melibas wanita itu . Sampaikan tiada suara Amanda meraung . Sudah penat melibas Amanda menggunakan tali pinggang , pinggan hiasan yang berada dirak belah kanan dicapai lalu dihempas ditubuh Amanda . Berkecai pinggan antik itu , serpihan kaca yang sederhana besar menusuk lengan Amanda kerana wanita itu menghalang menggunakan tangannya .

Tak cukup dengan itu , Harris mengheret tubuh Amanda menaiki tangga . Tudung Amanda entah kemana apabila Harris merentap tudungnya dan tangan kasar Harris menampar pipi mulusnya beberapa kali sebelum kembali mengheret wanita itu .

Pintu bilik tidur mereka dikuak kasar . Tubuh Amanda dicampak keatas katil . Keadaan wanita itu sungguh naif , rambut sudah tidak kemas , muka merah merah , tangannya berdarah . Memandangkan harini Amanda memakai skirt labuh , kainnya terselak menampakkan betisnya yang berbirat . Kejamnya Harris .

" Ab- " Tidak sempat menyambung kata katanya , kepalanya ditolak menyebabkan kepalanya terkena bucu katil . Darah keluar melalui kepala wanita itu . Pening yang dirasakan sekarang .

Butang baju Harris dibuka kasar , seluarnya jugak dilurut kasar . Kini hanya tinggal boxer nya sahaja . Amanda yang separa sedar itu hanya menggelengkan kepalanya sahaja .

" Kau kan gila jantan . Nah rasakan gila jantan aku macam mana " Harris bersuara sinis , cukup menyeramkan . Baju blouse Amanda direntap kuat menyebabkan bajunya terkoyak . Skirt labuhnya ditarik kuat sehingga terlucut dari pinggang .

Baju dalam yang dipakai Amanda dicabut kasar , jelas menampakkan badan wanita itu berbirat kebiru biruan .

" Abang iingat tt-tuhan . Amanda ss-sak- "

" Kau jangan mengajar aku betina tak guna . Kau dah masuk dalam neraka aku . " Pipi wanita itu dilempang kuat dan leher wanita itu dicekik sehingga menyebabkan pemandangan wanita itu berbalam balam .

Harris yang sedang mencekik Amanda mula melepaskan tangannya dileher Amanda , apabila dia merasakan wanita itu tidak bernafas. Tapi permainan masih diteruskan . Dilanyak tubuh wanita itu . Amanda yang dalam keadaan pengsan tidak tahu apa Harris lakukan terhadapnya . Suaminya telah merogolnya . Sampai hati Harris .

•••••

Malam sudah melabuhkan tirai , Amanda terjaga dari lena apabila dia terasa seseorang mengusap pipinya . Dek kerana terasa ngilu dibahagian pipi , Amanda mencelikkan matanya . Dilihat Harris disebelah tersenyum memandangnya .

Amanda cuba bangun , tapi badannya sengal sengal . Dan kepalanya terasa berat . Disentuh kepalanya , sudah berbalut . Lengannya juga sudah dibalut . Pipinya membengkak , kakinya dan badannya berbirat . Lehernya memerah akibat kuasa tangan Harris mencekiknya . Dilihat dirinya berpakaian biasa . Baju tanpa lengan paras pinggang dan seluar tidur paras peha . Sungguh di tidak larat mahu bangun . Akibat kena bantai sehari suntuk .

Wajah Harris dipandang kesal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wajah Harris dipandang kesal . Lalu dia cuba mengiring memandang tempat lain . Tidak mahu memandang wajah Harris . Harris mengeluh perlahan . Dia tahu dia terlalu kertelaluan . Tapi dia sendiri tidak boleh berhenti mengamuk .

Amanda tidak mahu bercakap dengan Harris , biarlah dia membisu . Harris memukulnya tanpa sebab . Jiwanya sakit . Sesakit lebam lebam dibadannya . Amanda kembali menutup matanya . Tidur lebih indah .

•••••

Pagi itu Harris mahu pergi ke kerja , dilihat disebelah tempat tidurnya , Amanda tidur memaling tempat lain . Tidak menghadapnya . Sarapan di meja makan pon tidak disediakan wanita itu .

Harris yang sudah siap berpakaian kerja mendekati Amanda yang sedang tidur berselubung itu . Pipi wanita itu diusap . Panas ? Panas lain macam . Tanpa buang masa selimut dikuis ketepi didudukkan Amanda lalu mencari sweater untuk disarungkan ditubuh seksi Amanda itu . Amanda sepertinya tidak sedarkan diri . Mungkin pengsan .

Dicempung tubuh kecil itu masuk kedalam keretanya . Seat bahagian depan diturunkan kebelakang sedikit supaya Amanda boleh baring didalam kereta . Kereta dipandu menuju ke hospital .

•••••

" Encik Harris , suami Puan Amanda ke ? " Tanya seorang Doktor sebaik sahaja keluar dari bilik pemeriksaan.

" Ah ye saya , macam mana dengan isteri saya ? " Harris bertanya dalam kerisauan .

" Puan Amanda kena tahan wad , mungkin seminggu atau kurang dari seminggu kerana dia demam panas . Boleh saya tahu kenapa badan Amanda lebam lebam ? " Tanya Doktor itu ramah . Sengaja dia bertanya begitu walhal dia sudah tahu apa yang terjadi . Ini bukan first patient yang dia pernah jumpa macam ni keadaanya .

" Err .. " Harris hanya menggarukan kepalanya sahaja . Doktor itu tersenyum melihat Harris .

" Tak apa , encik dah boleh tengok isteri encik " Doktor itu berlalu dengan senyuman diwajahnya .

Pintu dibuka oleh Harris . Terlihat Amanda yang masih tidur dengan wajah yang lebam sana sini , lengannya pun sudah diganti pembalut oleh pihak hospital . Lenanya isterinya tidur . Kenapa aku tak boleh kawal sikap baran aku ..

" Sayang , im sorry " Kepala Amanda yang dibaluti bandage itu diusap lembut . Kalini lebih teruk dibantai Amanda berbanding minggu lepas . Jari jari Amanda dielus lembut . Ada sedikit luka luka pada jarinya . Mungkin terkena serpihan kaca .

Leher Amanda dilihat kemerah merahan . Diusap leher isterinya itu . Ya tangannya terlalu kasar mencekik wanita itu . Beralih kepipi isterinya itu pula , lebam dipipi kanan , bengkak dihujung bibir Amanda diperhatikan . Makin pecah bibir wanita itu . Minggu lepas situ juga sasarannya . Semalam pon situ juga sasarannya .

Amanda yang terasa lenanya diganggu terus mencelikkan matanya . Kepalanya rasa berat . Dilihat disebelahnya Harris . Segaris senyuman pon tidak ditayangkan kepada Harris . Dia cuba beralih arah . Tidak mahu memandang lelaki yang hampir membunuhnya .

Jari jemarinya yang digenggam Harris dilepaskan secara elok . Tiba tiba terasa mahu buang air kecil . Dia cuba bangun namun peningnya menyengat . Dia cuba gagahkan dirinya untuk bangun lagi sekali . Harris cuba membantu tapi ditepis lembut oleh Amanda . Sedang dia berjalan mengesot ngesot menggunakan dinding hospital , kepala berpinar , belum sempat dia rebah , Harris sudah mencempung tubuhnya . Diangkat Amanda menuju ke tandas . Dia yang uruskan Amanda didalam toilet tersebut .

Dia , Amanda RoseWhere stories live. Discover now