“Ciddi olamazsın…” Elinde ki kitaplarla ona bakan Minho’ya gözlerini devirerek baktı.
“Gayet ciddiyim diyorum. Bak bu sınavdan kalırsam Dans kursunu unut dediler. Kalamam yani. Ne olur bana yardım etsen?”
Minhyuk kenara bıraktığı telefonu tekrar aldı ve oyununa devam etti.
“Bu beni ilgilendirmiyor. Zamanımı harcayamam”
“Vicdansız mısın köpek! Ben senin ev, sınıf, sıra ve dans arkadaşınım!”
“Bunu yüzüme vurmana gerek yoktu!”
Minho gözlerini büyüterek Oyun oynayan Minhyuk’a bakarken Elinde ki test kitaplarını masanın üzerine koydu. Minhyuk ile ortaokuldan beri tanışıyorlardı. İyi geçinirlerdi… Yani zor zamanlarında.
Liseye geçince aynı okulda olduklarını öğrendiklerin de aparta taşınmışlar ve arkadaşlıklarını ilerletmişlerdi. Üstelik ikisinin de Dansa ilgisi oldukça fazlaydı. Fakat gel gör ki Minho sınıfı zorla geçerken Minhyuk okul birincisiydi. Üstelik derslere hiç çalışmazken…
“Yah! Minie~ Lütfen hadi sadece tek bir sınav”
Yatağa atlayıp Minhyuk’un kolunu çekiştirerek şirinlik yaparken Minhyuk oflayarak ona baktı. Asla pes etmeyeceğini bildiği için şantaj yapmayı düşündü.
“Pekala, 3 ay boyunca evin temizliği senden artı o zaman boyunca abur cubur parası da senden”
“YUH! Ne sanıyorsun sen beni? Paramı sıçıyorum ben?! Babamdan dondurma parası almak için yalvaran birisiyim ben be!”
Minho ona gözlerini kısarak bakarken Minhyuk’un ‘yani’ dermiş gibi bakışlarını görünce yine şirin bir şekilde bakmaya başladı.
“ Para dışında bir şey istesen? Hımm?”
Minhyuk ondan bakışlarını çekip düşünmeye başladığın da Minho beklentiyle ona baktı. Umarım Çok kötü bir şey istemez diye düşünürken Minhyuk’un sırıtan yüzünü gördüğün de küfretmemek için kendini zor tuttu.
“Benim yerime sınava gireceksin ve asla ortalamamı düşürmeyeceksin. O zaman çalıştırırım”
“NE?!”
Minho dehşet içinde ona bakarken omuz silkmiş ve telefonuna geri dönmüştü. Minho hala ona büyümüş gözleriyle bakıyordu. Minho onun yerine sınava girip 100’den aşağı almamalıydı! Bunu asla başaramazdı ki!
“Sen ciddi olamazsın Min! Ben diyorum sınavdan 50 alayım sen diyorsun 100 almazsan çalıştırmam! Amk Benim beden eğitimim bile hiç 100 olmadı ki!”
“Sen bilirsin Ben şartımı söyledim”
Minho dudaklarını büküp Yataktan yuvarlanarak kalktı ve kitaplarına yöneldi. Minhyuk yerine sınava girerse Minhyuk kesin gezecekti. Zaten bunun için fırsat kolluyordu. Ama eğer sınavdan kalırsa Dans edemezdi. Kesinlikle Sınavı geçmeliydi.
“Çok şerefsizsin biliyor musun?”
“Biliyorum” Minho gözlerini devirdiğin de Minhyuk’un yanına gidip elinden telefonu çekti. Ona kaşlarını çatmış bakan Minhyuk’a aynı ciddiyetle baktı ardından birden şirince gülümsedi.
“Not konusunda azıcık indirim yapamaz mısın? Şöyle bir 55 falan.”
“Azıcık mı bu? 95’den aşağısı asla olmaz. Boşuna deneme bile”
“Ama Min benim en yüksek notum 52”
“Evet, o da beden zaten. Hayır Dansçısın nasıl Bedenin düşük anlamıyorum.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Please Don't Die /Minsung X Sanhyuk
Fanfiction|TAMAMLANDI| Astro❤️Stray Kids "senin için geleceğim... Bu yüzden, lütfen ölme" Minsung and Sanhyuk