MİNHO
“Burada neler olduğunu biri açıklayabilir mi? 5 aydır okula gelmiyorsunuz yetmiyormuş gibi size ulaşamıyoruz. Evinize geliyoruz ev boş! Bayan Park’tan öğrenip buluyoruz ve daha önce tanımadığımız kişiler var. Ne demek oluyor bu?”
Jinjin hyung gözlerini büyüterek bizden cevap beklerken Dudağımı endişeyle ısırdım. Bir şey itiraf etmek istiyorum. Nefret ettiğim okulu, araya olaylar kaynayınca tamamen unutmuştum ve halimden gayet memnundum. Ta ki sabahın bir körü kapımız alacaklı gibi çalınıp çok sevdiğim canım arkadaş grubum evi basana kadar. Diğer bir itiraf etmek istediğim ise…
Kızınca chan ve Jinjin hyung kadar korkutucu olan kimse yok ve benim şuan götüm tutuşuyor.
Herkesin gergin olduğu ortamda nefes almaya çekinirken koluma yavaşça sarılan Jisung gözlerini onlardan zorla ayırarak bana baktı.
“Bunlar kim?” Korkuyla bana bakarken zorla gülümsemeye çalıştım ama sesimin titremesine engel olamadım.
“Arkadaşlarım. Çok iyi ve ponçiklerdir.” Son dediğime garipseyerek baktığın da şirince gülümsedim ve zorla yutkunarak Chan hyunga baktım. Sonunda Minhyuk konuşma kararı alarak nefesini bıraktı.
“Çok uzun hikaye hyung. Anlatmadan önce kahvaltı yapsak?” Jinjin hyung gözlerini kısıp bize baktığın da Chan hyung başını sallamış ve ayağa kalkmıştı.
“Peki peki, Aşkım gel biz kahvaltı hazırlayalım” Birden şirin haline döndüğün de rahatlayarak nefesimi bırakırken Woojin hyung başını sallamış ve birlikte mutfağa ilerlemişlerdi.
Felix boğazını temizleyip oturduğu koltukta biraz daha öne kayarak göz önüne çıktı.
“Tanışmadık bu arada. Ben Felix” Changbin gözlerini kısıp hepsine tehditkar bir bakış atarak Felix’in elini tuttu.
“Ben de changbin. Sevgilisiyim”
Gözleriyle adeta ‘yan gözle bakanı sikerim’ Diyordu. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırırken Jeongin mesafeli bir şekilde kendini tanıttı.
“Jeongin” Moonbin onlara kısa bir bakış atarken Eunwoo Kendi ismini söyleyip Arkasına yaslanmıştı.
Moonbin Özellikle Changbin’e bakarak “Moonbin ,sevgilisiyim” Dedi onu taklit ederek.
Changbin ona gözlerini kısıp bakarken ikilinin aralarında olan kötü elektriği fark etmeyen kimse yoktu bence.
Dudaklarımı birbirine bastırdığım da Jinjin hyung elini changbin'in omzuna koyup sıktı.
“Bende Jinjin” İki Bin bakışlarını birbirinden ayırıp sevgililerine sırnaşırken Felix gülmemek için kendini sıkıyordu. Jisung kolumdan ayrılmazken “Jisung” Diye mırıldandı.
Diğerler ikilinin aksine gülerek kaşlarımı oynattım ve “Sevgilim” Dedim.
Hepsi bana şaşkın bir şekilde baktığın da Minhyuk boğazını temizledi ve “Ben Sanha’yı uyandırayım” Diyerek ayağa kalktı.
2 ay önce Jisungla sevgili olduğum zaman Minhyuk ve Sanha’ya yalvarmamız sonucu odaları değiştirmiştik. Pekala biraz tehdit etmiş olabilirim. Onları her gece yanınızda yiyişiriz diyerek tehdit etmiştim. Gerçi Sanha omuz silkip umursamamıştı ama Minhyuk beni öldürecekmiş gibi baktıktan sonra kabul etmişti.
Aynı zamanda 2 ay önce yaşanan o olaydan sonra… Seungmin ve Hyunjin kayıplara karışmıştı. Hyunjin o geceden sonra bir daha karşımıza çıkmamıştı ve Myungjun hyung oldukça perişan haldeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Please Don't Die /Minsung X Sanhyuk
Fanfiction|TAMAMLANDI| Astro❤️Stray Kids "senin için geleceğim... Bu yüzden, lütfen ölme" Minsung and Sanhyuk