Önemli!!
Bende düzgün görünüyor ama 43. Bölüm en sonda görünüyor sanırım bu bölümü okumadan önce 43. bölümü okuyun lütfen
Minhyuk’un hızla gelip birden ona sarılmasını bekliyordu ama yine de nefesini tutmadan edemedi. Onu içine sokmak istercesine sarılan Minhyuk’a sarılmak yerine tişörtünün ucunu kavrarken Boynunu ıslatan yaşlar canını yaktı.
“Hiçbir sorun görünmüyor, ama yine de ayda bir kontrole gelin ve yazdığım ilaçları kullanın. Geçmiş olsun”
Samimi bir şekilde gülümseyip hala sarılan çocuklara baktı ve reçeteyi masanın üzerine bıraktı.
“yarın sabah taburcu olabilirsiniz” Diyerek odadan çıktı.
Hala alışamadığı görüşü bulanıklaşırken gözlerini kırpıştırarak düzeltmeye çalıştı. Ona sımsıkı sarılmış ağlayan Minhyuk’un gözyaşları tişörtünü ıslatmıştı.
Tişörtünü kavrayan ellerini kaldırıp omzuna koydu ve biraz ittirdi.
“Yüzünü görmek istiyorum Minhyuk” Diye fısıldadı hala kendine gelmeyen sesiyle. Ondan ayrılıp kızarmış gözleriyle ona bakan Minhyuk’un yüzüne baktı.
Ellerini kaldırıp ağlayan çocuğun yüzünü ellerinin arasına alırken Minhyuk gözlerini kapatmış ve yüzünde ki elleri sıkıca kavramıştı.
Gözlerini açıp Onu inceleyen Çocuğun artık boş olmayan bakışlarına özlemle bakarken istemsizce gülümsedi. O sırada Sanha’nın bakışlarının odak noktası bir yerde durdu. Kaşları çatılırken Elini yüzünden çekti ve parmağıyla yanağına dokundu.
“Gamzen varmış” Diye mırıldandı.
Bu daha da gülümsemesine sebep olurken Derin bir nefes çekip tekrar sarıldı aşık olduğu bedene. Sanha’nın havada kalan elleri yavaşça kollarını bulurken Gözlerini etrafta gezdirdi.
“Sana bir sürprizim var” Kaşlarını çatıp ayrılmaya çalıştı. Minhyuk ondan ayrılırken Yüzünde ki gülümseyi göz ardı etti.
“Ne sürprizi?” Sanha’nın sorusunu cevaplamayıp ayağa kalktı ve Koltukta duran Çantayı alarak ona döndü.
“İlk önce üstünü değiştirelim” Sanha üzerine baktığın da iğrenç olarak adlandırdığı elbiseyi gördü. Hastane kıyafetinin bu kadar iğrenç olacağını düşünmemişti.
Başını büyük bir hevesle sallayarak Koltuktan ayaklarını sarkıttığın da Minhyuk’un çantadan çıkarttığı kıyafetlere baktı. Siyah kot pantolon ve ince bir beyaz tişörttü.
“Diğerlerine haber vermeyecek misin?” Diye sorarken Minhyuk’un üzerinde ki elbisenin üst kısmını açmasını ve beline kadar indirmesini izledi.
Beyaz tişörtü alıp giyerken yardımlık bir şeyin olmamasını anlayan Minhyuk geri çekilip sorusunu cevapladı.
“Şuan herkes uyuyor. Hem yarın gelecekler zaten, sürpriz yaparsın”
Başını sallayarak onu onaylarken üzerini kısa bir süre de giyinmiş fakat başının dönmesine sebep olmuştu. Uzun süre görmemeye alışmıştı ve şimdi her şey ona ağır geliyordu.
Minhyuk onu oturtup getirdiği ayakkabıyı giydirirken bağcıklarını bağlamaya başladı.
“Yarın taburcu oluyorum, dışarı çıkmama izin var mı?” Bağcıkları bağladığın da ayağa kalkıp gözleri kısılana kadar gülümsedi ve ona alttan bakan Sanha’ya cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Please Don't Die /Minsung X Sanhyuk
Fanfiction|TAMAMLANDI| Astro❤️Stray Kids "senin için geleceğim... Bu yüzden, lütfen ölme" Minsung and Sanhyuk