Saat sabah beşe gelirken Sonunda konuları bitiren ikili rahatlayarak arkasına yaslandı. İkisi de uykulu gözlerle boş duvara bakarken Minhyuk hayattan soğumuş bir şekilde konuştu."Sonunda bitti"
"Sınavı geçersem, kitap yüzü açmam.
Minho dehşetle başını iki yana sallarken ikisi de birbirlerini duymayarak kendi kendilerine konuşmaya başladılar. (normal yazılan Minhyuk eğik yazılan Minho)"Bu kadar salak olabileceğini düşünmemiştim"
"Artık matematik fobim oluştu"
"Kesinlikle sana bir daha ders anlatmayacağım."
"Acaba günün 24 saati ders çalışan inekler nasıl yaşıyor?" Minho merakla sorusunun cevabını düşünürken Minhyuk inanamıyormuş gibi gözlerini büyüttü.
"Hayır bir insan neden bu kadar zor anlar ki?"
"Beynim yerinde yok şuan, öldü, aktı. Hissetmiyorum"
"Cidden seninle neden arkadaşım ki? "
"Bir an önce uyumalıyım"
"Bence hayat bana en büyük darbesini seninle tanıştırmakla yapmış"
"Ve iki gün boyunca uyunmamalıyım. "
"Bir de Yarın Jin hyunglara gideceğiz. Erken kalmamız gerecek. Ölüyorum aq"
"Belki sonsuza dek uyur-Ne?" Sonunda Minho onun dediğini duyup şaşkınca sorduğun da Minhyuk anlamayarak ona döndü.
"Ne ne?" Minho birden ona dönüp sordu.
"Ne dedin az önce? Yarın nereye gidiyoruz?"
Minho yanlış duymuş olabileceğini umarak ona bakınca Minhyuk anlayarak başını salladı ve ona döndü.
"Sana söylemeyi unuttum ben. Yarın Jin hyungta toplanıyormuşuz. "
Minho dehşet içinde ona bakarken çaresiz gözlerle bakışları yatakla Minhyuk arasında gidip geldi.
"Yarın gelmeyeceğim. Yarın sadece tüm gün boyunca uyumak istiyorum"
"Öyle bir şansın yok bir kere Çünkü Felix ile projeni yapacaksın"
Minho çaresizce kendini sandalyeden yere atarken ağlamaklı bir yüz ifadesi ile yerde tepindi. Minhyuk ona 'sen benim arkadaşım olamazsın' dercesine bakarken Minho büzdüğü dudakları ile yerde yatmaya devam etti.
"Her neyse, ben uyuyorum. En geç 12'de uyandırırım"
Minhyuk kendini yatağa attığın da Minho zorla ayağa kalktı ve düşük omuzları ile odadan çıkıp kendi odasına girdi.
Yarın ölü taklidi yapsa Minhyuk onsuz gider miydi?
***
"Minho! Uyan hadi!"
Minho duyduğu Minhyuk'un sesi ile uyanırken açılan kapının sesi ile hızla gözlerini kapattı ve dilini dışarıya çıkardı.
"Minho! Uyan hadi gidiyoruz"
"Beğ Biğ Ölüğüm" Dili dışarıda olduğu için tuhaf konuşurken Minhyuk Anlamadığı için yüzünü buruşturdu ve yatağın yanına gidip yorganı çekiştirdi.
"Ne diyorsun anlamıyorum. Kalk hadi Herkes Evdeymiş bir biz kaldık."
"Ölüğüm Beğ Bağ nefet almıyoğum"
Sonunda ne dediğini anlayan Minhyuk gözlerini devirirken Yatağa çıktı ve Minho'nun boynuna ellerini sardı.
"Bakayım? Aaa gerçekten de nefes almıyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Please Don't Die /Minsung X Sanhyuk
Fanfiction|TAMAMLANDI| Astro❤️Stray Kids "senin için geleceğim... Bu yüzden, lütfen ölme" Minsung and Sanhyuk