Hani olurya bazen düşersin bende şuanda o duşmelerden birini yaşıyorum.tek fark ben düştükçe bir düşüş daha yaşıyorum.anlamiştım artık çamura değil bataklığa saplanmiştim.oysa o bataklığın asıl ben olduğumu çok geçmeden anlamiştim.
Araf ellerimi çözüp gitmişti bende yavaşça doğrulup ayağa kalktım ayağım bişeye carpmasiyla yere baktım.cantam buradaydi ya telefonumpeki kimi arayacaktim kimsem yoktuki çantami omuzuma alarak çıktım.lanet elbise keşke pantolon giyseydim dışarı çıktığımda etrafıma baktım her yer yabancı geliyordu ki koduğum yeri o anki sinirle bağırarak "oruspu çocuğu "diyordum.
2 saatlik yürümenin ardından taksi durağına ulasmistim. Evimde saatlerdir tavana bakıp iç geçiriyorum,uykum yoktu saatime baktığımda gecenin 11 olduğunu görünce esofmanimin üstüne kapşonlu tişörtümu giydim yanıma sigara ve Telefonumu da aldım masanın üzerindeki motor anahtarınatakildi gözüm aklıma gelen şeyle anahtari alıp son kez bindim o motora.sahil kenarına gelmiştim, bana iyi gelen sadece o yere sigarayı yakarak Telefonumu kulaklığa soktum şarkı listeme baktığımda "zeynep-adaletin bumu dünya "adlı şarkısını açıp müziği son ses yaptım.elime aldigim gelirken bakkala uğrayıp aldigim kolonya şişesini motorun üstüne boşaltım benzinle birlikte etrafıma baktığımda kimse olmayınca şarkının verdiği gazla da motorun üstüne boşaltım.sigaram daha bitmediği için biraz bekledim, sigaranın sonuna geldiğimde sigarayı motora fırlattım Çakmak la birlikte zaten hemen alev aldı şarkıda da dediği gibi "adaletin bumu dünya? ?"motor tıpkı benim içim gibi yaniyordu arkami dönüp tekrar sahili izledim.
-emaneti yakmişsin! !
arkami döndüğümde bora karsimdaydi kulagimdaki kulaklıklari çıkamadım ne dediğini duymadım ama motorla ilgili olduğuna kalıbımı basarim.
*istediğin kadar konuş kulaklık var duymuyorum.!!
Bana yaklaşinca kulaklıklari çıkardım.
-neden diyorum Yaktın diyorum .
*dua et diyorum kafana geçirmedigime diyorum.
-yapmak zorundaydim!!
*senin zorunluluklarin beni ilgilendirmiyor bora kılıç uzun zaman sonra birisine güvendim onda da yanılttın çok şükür şimdi siktir gitt! !
-beni dinl....
*ne dinlemesi lan şerefsiz seni evime aldım dostum dedim senin herseyin yalanmis lan senin karakuğulardan bi farkın yok ki şimdi kendine bi iyilik yap ve asla karşıma çıkma.
Borayi orda bırakıp motorla geldiğim bu yoldan yürüyerek ayrıldım yapmam gereken birsey daha kaldı Telefonumu elime alıp numarasini tuşladim.
-ferzin iyimisin sana ne yaptı? ?
*kaya bey size konum atacağım adrese hemen gelirmisiniz.
-konum at yarım saate ordayım.
İstanbul daki en işlek caddeleri aşıp göl kenarına geldim cebimden sigarami alıp kapşonumu başıma geçirdim çok geçmeden kaya da geldi.
-ferzin?
*buyrun kaya bey kusura bakmayın sormam lazım! Boranin serefsizligini Biliyormuydunuz??
-Araf yüzüne ne yaptı?
*boşverin acimiyor zaten!
-bilmiyordum!karakuğular borayida kendi tarafina geçirdi ama nasıl bi insan babasını öldürmüş bi insanla nasıl iş birliği kurar? ?
*peki bellek?
-seni takip ettiriyordum,babanı elinden kaciracagini ve Borayi bilmiyordum.
*şaşırmadim.
-iyimisin?
* beni nasıl bilmek istiyorsan öyleyim.
-ferzin sana üzülme demiyecem çünkü sen uzuleceksin. Bana güven demiyecem çünkü guvenmeyeceksin boradan sonra ama hiç olmasa dene birde bana güvenmeyi dene .
*sen denizkizinin hikayesini bilirmisn?
-Hayır duymadım öyle bi hikâye.
* vaktiyle çok güzel bir deniz kızı varmış bir zaman sonra deniz kızı bir insana aşık olmuş .ALLAHIM demiş bacaklarim olsun, dileği gerçekleşmiş. İnsan olmuş sevdiği adam için adamı bulmuş ama adam keyfinde yanında kızlarla sarhoş bi herifmis sonra deniz kızı tekrar yalvarmis ALLAHIM demiş ben bilemedim tekrar beni deniz kızı yap hiç olmazsa sadece nefes alayım demiş.benimde olayım bu kaya bey ferzin cakilbey olarak gözümü açtım sonra beni zorla şimasu demir yaptılar.ya seve seve ya sike sike olacaktim. Senin öyle bi durumun olmadıki.borada artık deniz adami benım için benim yasadiklarim öyle yenilir yutulur şeyler değil şimdi hayatım boyunca babamın yüzündeki iznin aynisiyla yasiyacam ben tabi buna yaşamak denilirse, benden güçlü olanın zayıf noktasını buldum onunla vurdum.gucsuz olanı karşıma çıkmaya götü yemedi;şimdi ben kendi kabuğuma çekiliyorum ferzin cakilbey olarak.hic olmazsa nefes alıyorum sadece .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN GELEN
Novela JuvenilGeçmişin kirli elleri peşlerini bırakmamışken o hala karanlıkta koşuyor o adamdan kaçmaya çalışıyordu bir yandan dua ediyor diğer yandan elindeki telefonla kardeşini arıyordu adamın sesi duyuldu uzaktan... --kaçamazsin benden ne kadar...