SİYAHTAN ÖTE

25 6 3
                                    

İmkansiz olanı eledeğinde olasılıksız olsada elinde olan gerçek olmalıdır.

İçimdeki tarif edemediğim duygu yüzünden gece boyunca uyuyamamış ordan oraya dönüyordum. Kaç sigara yaktim bilmiyorum bile aklımda kalan tek şey arafin canım canına demesiydi ne demek istedi ki. Elimle kafamı ovuşturdum uyuyamamaktan acıyor olmalı .

Telefonumun melodisi yle yerimden sıçradım artık ne kadar dalginsam .Sesin geldiği tarafa dönünce masaya koyduğumu yeni hatırladım güvenin aradığını görünce açtım.

"Uyandırmadim umarım.

*uyumadim zaten .

"Kapıdayim.

Telefonu kapatıp paytak adımlarla kapıya zar zor ulaşabildim.guven elinde bavulla karşımda takım elbiseli duruyordu. Takım elbise ona ayrı bi hava katiyordu. Kapıdan çekilip içeri girmesini sağladım.

"Cadı nerde, uyuyordur tabi başını kessen bu saate kalkmaz

*uyuyor yukardaki odada.

Koltukta oturunca bende yanına geçip oturdum.

"Nasılsın?
*yorgunum

"İyi görünmüyordun zaten.

Bugün ayrı bişey vardı beni sıkan bambaşka şeyler içimi karincalatan beni huzursuz eden bişey vardı .Paketimden bitane sigara yakıp güvene uzattım ama o İçmedi o hep sigaradan nefret etmiştir zaten.

*hiç değişmemişsjn.

"Sense benim aksime çok değişmişsin çok değistirmişler seni ölü beden sana hiç yakışmıyor.

*ne yapayım güven benim yerimde olsan sen ne yapardın en azından nefes alıyorum işte.

Cevap vermeden aşağıya inen delinle güvenin ağzı açık kaldı .

"Gözlerime inanamıyorum takım elbise giymişsin.

"Asıl ben gözlerime inanamıyorum erken kalkmışsin.

ikiside birbirlerine şüpheci bakışlar atarken içimdeki huzursuzluk gittikçe artiyordu .

"Tanrım kuzen düşünme beni senin o küçük beyninde olmak çok sıkıcı.

"Delin sınırları zorlama!!

"Tamam be

Delinle gece sadece biraz konuşabilmiştik sonrasında tekrar koltukta uykuya dalmişti. Alışması biraz zaman alacakmış falan filan.

"Ferzin mutfak neresi ben gidip kahvaltı hazırlıyim .

*hemen salonun sonunda.

aslında gördüğü amerikan mutfağını sırf nazik lik olsun diye sormuştu arkasından bakakaldim.

"Bu hayatta sevdiği tek şey sherlock holmes dizilerine bayılır.

Ne güzel en azından onun sevdiği izlediği bişeyler var ben televizyon bile açmiyorum.

*benimde sahip olduğum tek şey yalnizlik ve karanlık ikiside beni koruyor.

Delini bişeyler hazırlarken izledik garip bir kızdı açıkçası.

"O çok farklı çok şey yaşadı hala travmasjnda yaşadıkların ruh ve sinir hastanesine bile yatirdik ama o yanıma gelmek ten asla vazgecmedi. Bana çok bağlı tabi bende ona.

*ne yaşadıki?

Merak etmiştim işte ya acaba ne yaşamıştı çünkü yaşadıkları yüzüne yansımış nerde acı çeken biri varsa direkt görürüm. Güven ayağa kalktı.

KARANLIKTAN GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin