DEFOL HAYATIMDAN

34 12 43
                                    

Ya olduğun gibi görün yada göründüğün gıbı ol demiş mevlana ,ben hep göründüğüm gibi oldum bazen önüme engeller çıksa da kendimden asla ödün vermedim sadece kendime göründum başkalarına kördüm..belkide en iyisi buydu görmen gereken yerlerde kör olmak .

-iyimisin
*ne hissetigimi bilmiyorum ,yada şöyle ozetliyim hissediyormuyumonu bile bilmiyorum.
-10 dk sonra orda olacaz.

Arabadan inmeden arama yaslandim belimde rahatsızlık yaptığı için bacaklarimin üstüne bıraktığım silahı elime aldım kaya beyin karın ağrısı buydu demek o yüzden gergindi silahimdan dolayi yani bende olsam bende gerilirim.
Silahimi incelerken içine sadece tek bi kurşun koymuştum bulsaydim eğer babamı vuracaktim evet kendi babamı vuracaktim ne garip değilmi?
Kalbi ağzımda bilmediğim o yerlerden geçerken buranin kasaba  olduğunu şimdi anlıyorum.
*bunca zaman kasabadamiymişlar ?

-o kadarda uzakta değilmiş.
Araba aniden durunca ben kaya beye baktım o ise karşımızda ki küçük Kulübeye bakıyordu, burası olduğunu anlayınca silahımla arabadan indim ellerim titriyor ve terliyor umarım sakatlık çıkmaz. Ben indikten sonra kayada arkamdan indi ellerimin terini kazigimla kurutup montumun zincirini açtım kaya en sonunda benide germisti silahımin emniyetini acip kayada benim gibi silahını çıkarıp emniyetini açtı etrafa baktığımda çok sessiz olduğunu farkettim geceden olsa gerek diye takmadim Kulübeye doğru sessiz ve yavaş adimlarimizi attık kapıya yaklaşinca kaya bana baktı bu bakış ben Kırcam kapıyı bakışıydi öyle de oldu tek omuzuyla kapıya öyle bi vurdiki kapı önümüzde açıldı. İçeri grip zaman kaybetmeden odaları aradık kimse yoktu en sonunda bi kapı dikkatimi çekti kapıya doğru gidip silahımi hedef alıp kapıyı açtım anında şoka uğradım sanırım Sedef denilen kız bu iyide elleri ve ayakları niye bağlı hemen koşup onu çözdüm

*iyimisin?
=be ben...o ..adam gelm..gelmeden çıkarın ne olur gelmek üzere.
*sakin ol seni burdan cikaracaz, kurtulacaksın ondan .

Sedefi kaya bey yardımıyla birlikte ayağa kaldırdık artık kız ne sefalet yaşadıysa yürümekte bile zorluk çekiyor'netes dahi alamiyordu. kapıyı gördüğünde öyle bi gülümsedi ki sanki özgürlüğüne kavuşmuş tutsak, idam ipinden son anda kurtulan bir mahkum gibi öyle sevinçli öyle özgürki sanki gülüşünde dünyanın bütün mutluluğunu yaşıyor gibi. Kapıdan dışarı çıktığımizda durup derin bi nefes aldı sonra başını kaldırıp gökyüzüne baktı vakit şafak vaktiydi en sonunda başını eğip arabaya bindi benim burdaki işim bitmediğinden Kapıyı sedefin üzerine kapatıp arkama döndüm ben kendi babamı almadan burdan gitmem tam kapıdan içeriye giriyordum ki kaya nin sesiyle durdum.
-nereye
*ne demek nereye sen istediğini aldın ben değil .
-o buraya gelmiyecek çünkü kesin bizi görmüştür yoksa çoktan gelirdi.

Ne demek bizi görmüştür bu adam benimle kafamı buluyordu madem geliş saatini biliyordu neden bir bok yapmadı iyice sinirim bozulduğu için kan beynime sıçradı.ofkemle konuştum.

*ya sen benimle kafamı buluyorsun madem adamın geliş saatini bilirdun da neden bi bok yapmadın yalı kazığı gibi durmaktan başka amacınız neydi ya kafayı yiyecem ya kafayı.

suratıma hala bön bön bakıyordu lanet herif uzaylı pislik.

-bak ferzin eminimdirki şuanda,  baban orduyla buraya yaklasiyordur eger şimdi burayı terketmezsek hiç birimiz sağ çıkmaz yeterli kurşunumuz yok.

*sıkıntı yok ya müdür bizde onlara yaklaşıyoruz.tabi eğer korkuyorsan başka !!

-saçmalık. Ba....

silah sesleriyle kaya beni tutuğu gibi arabaya koydu son anda kurtlumuştuk az daha süzgeçe dönüyorduk kaya sinirle elini direksiyono vurunca sedeften küçükbi  çığlık çıkınca arkami dönüp baktım ona az önce özgür olan kız gitmiş sanki müebbet yiyen bi tutuklu yada idam ipinde boynunda iple öylece etrafa korkarak bakan bi mahkum bakışı vardı korkuyordu. .korkuyordum çünkü artık kendime itiraf etmeliyim.

KARANLIKTAN GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin