HER ışığın bir karanlığı olduğuna inandığından itibaren başlıyor aslında senin felaketin. Tıpkı her felaket gibi benimde felaketimin içinde koca bi bataklık var. O bataklığın içine girdiğinden itibaren anlıyorsun asıl karanlığın sen olduğunu.
Arabayla sahile gelmiştim bu sefer deniz bile rahatlatmamisti beni kendi kendime sordum hep nereye kadar lan nereye kadar ama konuşurken arafin yüzünün aldığı şekil hala gözümün önünde beklemiyordu beni öyle. Düşüncelerimin arasında telefonum çalınca elime aldım arafin numarasini görünce eğlenmek için açtım
*ne var? ?
Sorudan çok biktigim için ne var dedim oda bunu anlamistir zaten.
"Amacin ne senin cakilbey?
*ne amacı ortada bir amaç var oda sizi bitirme amacım başkada allah dert vermesin zaten.
"Bak tehlikeli sularında yuzuyorsun.
*bunu senmi söylüyorsun be gerekirse sizi bogmak için o tehlikeli sularda yüzer ama yinede sizi boğarim o tehlikeli dediğin sularda karakuğu olan kim varsa gomecem kardeşimi nasıl gömdum sizide öyle gomecem bekle ve görün.
Telefonu suratına kapatıp derin bi nefes aldım. Ama yetmiyordu aldigim nefesler yetmiyordu. Midem kazininca arabayi çalıştırıp eve geçtim. açımdan nasil kullandım onu bile bilmiyorum. Kapıyı çaldım. .çaldım. ..çaldım en sonunda anca ulaş acabilmisti .
*beyfendi acmasaydinjz ben çalar çalar evde olmadığınızı sanıp evime giderdim.
Ulaş bişey demeden arkasına dönünce bende içeri geçtim bi terslik vardı ama ne .
*bi sorunmu var?
Söylememle ulaşın bağırmasi bir oldu zaten.
"Sorunmu! Sorunmu demek gözünde sorun. Lan sen neden arıyorsun onu sana kim ara dedi .o arayınca sevindim ilk defa beni aradı lan ilk defa .ne yaptı biliyormusun ayar verdi sen orda mafyacilik oynarken ben burda yaptığın Hatay..
*ne oyunu lan ne oyunu sen oyunmu sandın kardeşimin hayatını alanların hesabını kesmek için cabaladigim şeye sen oyunmu diyorsun.?ben aradım onu senin için artık i surtuk sana ne demişse ama benim umrumda değil. Seni adam yerine koyup düşünmüştüm ya bana yazıklar olsun.
Elimdeki araba anahtarını yüzüne fırlatıp çıktım arkamdan ferzin ferzin demesi kaç yazar .oda herkes gibi olduktan sonra bi önemi kalmadı benim için. Hızlı yurumelerim artınca kendimi koşarken buldum çalan telefonuma bakmiyordum sadece kosuyordum ama ayağım taşa demesi sonucu yere yapismam bir oldu .taş bile bana ihanet etti yere Dusmemi sağladı. kendimde kalkacak gücü bulamayınca biraz bekledim öyle.
"Ferzin ferzin iyimisn?
Kafamı kaldırdığımda araf yine ordaydi ne zaman düşsem yanimdaydi ama bunların sebebi zaten o degilmiydi. Ben kalmayıncaya o benim hizamda oturdu.
*benim bu haya. ..ti yasamami sebebi sensin.
Bişey demedi bende demedim. Ama bukadar karşıma çıkmazı zarardi ikimizde.
"Kalk artık yerden hadi.
Bana uzattığı eline baktım. Gözümün önüne bi kare canlandı yerdeki sera elini uzatmis ayakta araf o eli tutmamis ayağa kalkıp var gücumle ona tokat atıp onu ittim.
*sen katilsin hem benim hem kardeşimin hem kendinin çıkma karşıma yeter senden nefret ediyorum karakuğu duydunmu beni hayatım boyunca da edecem .
"Bende senden ediyorum ve hayatım boyunca da edecem.
Ani değişimi beni şaşırttı bu adamın kişilik bozukluğu falan var.
*bu hangi yüzün daha dün gece beni sev..
"Bende böyleyim bazen seviyor bazen sevmiyorum. Ruh halime göre .
*ruh hastası
Ayağa kalktım bu adamla iki dk bile yan yana durmayacaktim .
"Sevsem severmisn.
Çok sıkıldım. Artık araf karakuğu beni çok sıkıyordu ondan nefret edecek zaman bile bırakımiyordu.
*neden sürekli degisiyorsun birisinde kalk ona göre cevap vereyim. Hangi yüzüne cevap versem bilemedim.
"Hangi yüzümü istersin.
*senin yüzünü falan görmek istemiyorum. Ama gel gorki denize düşen olmazsa yılana kim sarilcak.
"Yılan falan olmadı
*engerek. ..Bişey demedi sadece baktı .susmasi bişey degistirmiyordu bikmistim artık bende .ne istiyordu benden zaten almadimi alacağını.
*olur olmadık zamanlarda çıkma karşıma ya ne istiyorsun sen benden yetmedimi aldıkların Sevin benden nefret ettirecek bir baba bile bırakmadiniz Sevin .birdaha karşıma çıkma bukadar nazik olmam .
Arkami döndüm hep de yapacam birilerine biyerlerde hep arkami döncem onların haberi olmayacak ama ben dönecem.
"Karşında olduğumda titreyen bedeninin içindeki o kalbi istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN GELEN
Novela JuvenilGeçmişin kirli elleri peşlerini bırakmamışken o hala karanlıkta koşuyor o adamdan kaçmaya çalışıyordu bir yandan dua ediyor diğer yandan elindeki telefonla kardeşini arıyordu adamın sesi duyuldu uzaktan... --kaçamazsin benden ne kadar...