REST

27 9 32
                                    

Bu benmiydim yada beni ben yapan kimdi? Beni ben yapan sizmiydiniz??
Hayır hayır siz sadece karanlık dunyamdaki kirli izdiniz. .peki ben bir tür şizofreni miyim umarım oyleyimdir sizde hayal ürünüm.

İnsan ne kadar büyürse büyüsün içinde daima hep bir çocuk yaşayacaktır.bunu her yalnız olduğum an hickiriklarimla bogazim düğümlendi zaman içimdeki çocuk ortaya çıkar kimsenin bilmediği herkesten sakladığım o küçük çocuk her zaman başımı oksar beni derin uykularin macerasına kaptirip gider. Sonra yine bişey olur bozagim yine düğüm işte o zaman devreye giren zihnimi denize daldırıp
düşüncelerimi boğasım geliyor .

gözümü açtığımda farklı bir odayla karşılaştım zihnim son gorunuleri bana hatirlatmasiyla aniden doğruldum sonuç yatağa geri yapismamla hüsran oldu. Anında kendini belli eden sırt ağrısı ve aklıma gelen kamçı. Şerefsiz asrın bende o kamçıyi götünde paralamasam banada ferzin demesinler. Eğer evimde degilsem burası? ????
Kapının açılmasıyla elinde tepsiyle kaya bey içeri girdi. Pekala ben onun evinde ne yapıyorum onun konuşmasıyla düşüncelerinimden ayrıldım.

=hadi biraz çorba içmen lazım çabuk toparlanman adına.

Konuşmak istedigimdeyse boğazımdaki kuruluk kendini belli etti. Acıyla yüzümü burusturunca kaya tepsiyi bırakıp kafamı hafif kaldırıp elindeki su bardagindan bana su içirtti. Bikaç yudum ictikten sonra boğazımdaki acı geçince anca konuştum kaya bardağı bırakıp tepsiyi tekrar eline aldı.

*benim ne işi. .M var Bur. .da
yüzüme bakıp içten gulumsedikten sonra tepsiyi tekrar bırakıp yatağın ayak ucuna oturdu.

=ferzin orda bayilip kaldın bende seni evi....

*sizde beni evinize getirdiniz beni sırtımdan vuran yeğeninizle yaşadığınız eve saolun ama o kadar geniş mideli değilim ben bakarım başımın çaresine. .

Kalkmak için tekrar doğrulamamla yine sonuç yine aynıydı lanet olası ya sonra tekrar..sonra tekrar sonuç karakuğularin götünde paralansin .

=elbette başının çaresine bakabilirsin sen çok guclusun ama şimdi olmaz bu haldeyken olmaz doktor sargilarini sardı onlarla biraz yaşamak zorundasın. toparlqndiginda tabiki seni durdurmam ayrıca bora bu evin çevresinden bile geçemez sırtından vurulan sadece sen değilsin. En azından bikaç gün kal dinlen.

Bişey diyemedim ne denilirki zaten bu haldeyken kendime bakamazdim suskunluğumu evet anlayıp eline tekrar tepsiyi aldı bu adamın o tepsiyle ne zoru vardı.

=şimdi bizim pamuk hanımın çorbasini iç seni o giydirdi bilgin olsun bu arada.

Üstüme baktığımda gerçekten değiştirmişti kiyafetimi üstelik siyah. Kaya bey tepsiyi dizlerime bırakıp ayağa kalktı.

=hepsinini içmeni öneririm o tabak boş gitse pamuk hanim terslenir .dikkat et.

tebbesüm edince kaya da gülüp arkasını döndü ama sonra unuttuğu bişeyler olduğu için arkasına döndü bense elimde kaşıkla yüzüne bakıyordum.

=bu arada silah ve sigara yandaki küçük masada ayrıca elbiseler dolapta var dilediğin gibi evin içinde dolaşabilirsin bişey olursa ara çekinme pamuk hanim mutfakta birde doktor ne kadar yürüse o kadar iyi olur dedi şimdi acısını çektiğini biliyorum ama yarım saate geçer şimdiden geçmiş olsun.

Kaya gidince arkasından bakakaldim neden bu Adam a kizamiyordum öte yandan Teşekkürde etmiyordum neden bende bilmiyorum sevemiyordum onca iyiliğine karşı bencillikmi değil sadece güvensizlik.
Corbami içerken telefonuma mesajı sesi gelince etrafa baktım yoktu solumda ki küçük masanın üstünde görünce hafif doğrulup aldım canım yanmamisti. sanırım ilaç etkisini gösteriyordu. Telefonuma baktığımda ulaş denen bi heriften mesaj vardı.

KARANLIKTAN GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin