KELEBEK ÖMRÜ

19 9 25
                                    

Ne soylenirki nasıl anlatilirki çektiklerim,bi insan her gün yaşadığı ölümü nasıl anlatirki bir kelebek ömrünün bir gün olduğunu bildiği halde uzun ömrünün hayalini nasıl kurabilirki. kelebegimle aramdaki tek fark solucan olmadan geberip gidecem yanımda acilarimida götürerek.

arafin uzun süreli bakışlarının ardından,sıktığım dislerimin arasından konuştum onunla.

*Kalk üzerimden! !

Tam üstümde sayılmaz di elleriyle yataktan destek alıyordu. bir eli saçıma gidince biraz daha yakınlaştı ...

"Yum usulca gözlerini
Uzat üşümüş ellerini
Sakla o masum yüreğini
Zaman gibi sessiz uyu
Bu dünya dipsiz kuyu
Pamuktan kalbin soğumadan
Hayat yüzüne vurmadan uyu. .

Bu niniyi biliyordum seraya söylerdim Toygar isiklinin en sevdiğim şarkısıydi gözlerimi sıkıca kapattım arafin ağzından o niniyi duymak beni etkilemişti ama bunu ona gostermiyecektim elini yanağımda hissetim.

"kapatma gözlerini, dunyamin merkezini karartma.

Çok saçma şuanki durumumuz çok saçma .gözlerimi açtım ama bu sefer benim dünyamin merkezi karardı.

*sen almaman gereken birsey aldin.

"Ben almamam gereken iki şey aldım.

*hangi sen gerçek?

"Gözlerimin içine baktığında kendini bende gördüğün gerçek.

onu itip doğruldum onu net secemesemde lambadan dolayi hala bana baktığını hissedebiliyordum. Yavaşça doğrulup karşısına geçtim. Onun gibi .

"Ölüm perisi ben seni se...

*sakın karakuğu o cümleyi Tamamlama bile sen nasıl hiçbişey olmamış gibi gelirsin ya allah aşkına sevme beni senden nefret ettiğim gibi ilk benden nefret ettiğin gibi ama allah aşkına ya sevme beni, sevilmek için çektiğim acilardan sıkıldım artık seviyormuş gibi bile yapmayın ya her güvendiğim de yere cakilmaktan yoruldum artık inandirmayin beni, benim hayatım böyle iyi .ben iyiyim size uzak size mesafeli iyiyim ben karakuğu ne kadar uzak durursan o kadar az zarar görürüz. Yürüme benimle benim yürüdüğüm her yolun sonu uçuruma gidiyor. En korkuncuda ne biliyomusun! Dusmeme bile izin vermiyosun. Güçlü değilim ben kırılırm .o yüzden rica ediyorum bakma bana öyle sevme beni .sen nasıl beni sevebilirsin unuttunmu sen KARDEŞİMİN KATİLİSİN.

bir katilin bakışı gibiydi bizim bakislarimiz ikimizde katildik. O benim ,ben onun

"Ben b..ben öldürmek is...

*sen öldürmek istemedin peki okey ama kim istedi, hı o zamn ben istedim kardeşimin o soğuk o so.. kar..

Gözüm kararınca laflarim ağzımda takılı kaldı. Son anda arafin belimden tutuşu üzerine yere düşmekten son anda kurtuldum.

"Iyimisin ferzin ses ver. Fer..

*ben herkesce ferzin sencede şimasuyum. Şimdi bırak beni.

Tabiki dinlemedi yatağıma doğrultup üzerimi örtü .Hayır dinleme yüreğim kanma kalbim o katil. Her katil merak eder kurbanıni. Teslim etme beni ona.

"Tamam ölüm perisi nasıl istersen ama ben öl...herneyse sen bencede şimasu ol çünkü Sen şimasuyken çok güzelsin.

Nasıl bir yanginki bu içimdeki alevlerin bile canı acıyor. Araf karakuğu bana yasaksin. Anla

"Şimdi yarın bu adamın evinden cikiyorsun.

Bana mı emir vermişti bu adam kim oluyordu ya .

KARANLIKTAN GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin