BEDENE SIĞMAYAN RUHLAR

16 5 2
                                    

insanı sessiz kalmaya zorlayan acı onu bağırmaya zorlayan acidan çok daha ağırdır. .

Yine yakındık bu yakınlık niye her seferinde ondan kaçarken onda buluyordum kendimi. Yada bana yakınlaşmak için yanaşan arafti her fırsatta dibimde bitiryordu da. cama yapismamak için önümde siper olmuş şekilde kalarak öylece bana bakıyordu zifirisiyahı gözleriyle. Ağzını tam araliyorduki bişey demek için Çalan telefonumla sustu, ben büyünun etkisiyle çıktığım için dua ederken arafin küfürü arabada yankilandi sesizce mitildamistj ama ben duydum. Arayan güvendi.

*efendim güven?
"Ferzin seni rahatsız ediyorum bu saate ama seninle acil bişey konuşmam lazım yüzyüze.

Sesindeki durgunluğu farketmistim zaten. Garip konuşuyordu

*şimdi musait değilim evde de degilimki neyse dönüyorum zaten ben dönünce sana haber veririm evimde buluşuruz.

Telefonu kapatıp arafa baktım neden bana öyle bakıyordu öyle bakılacak ne söylemiştim.

"Avukat ne istiyor senden?

*sanane!!!

Arabanın direksiyonunu kırıp geldiğimiz seritten çıkıp dondugumuz yola geri gidiyorduk bu adam yine neyin pesindeydi.

*bi dk nereye götürüyorsun beni. Neden dönüyoruz geri.

Parmaklarıyla sıkıca direksiyonu kivrayip hafif hız yaparak ilerliyordu neden soruma cevap vermek yerine hiçbişey olmamış gibi davraniyorduki.

*hey sana diyorum neden duymuyorsun gerizekalımısın yoksa gerizekalımısın .anlama kıtlığinmı var yoksa duyma problemjn falanmi? Neden cevap vermiyorsun.

Yüzüme sabır diler gibi baktıktan sonra çok bilmiş edasıyla cevap verdi.

"Kafami biraktin adamda telefonumu evde unutmuşum ve seni bıraktıktan sonra geri donemem anliyormusun o yüzden bu sefer sorun çıkartma.

Bananeydiki canıma minnet o sorun cikarmadiğj sürece benden yana problem yok. Gözlerim Elbisenin açıkta kalan bacagima gitti çantami üzerine bıraktım ama olmadı bacagimin biryerini kapatsam diğer tarafı açıkta kalıyordu.

"O kadar uğraşma kapatmak için merak etme istesende bakmam meraklısı değilim.

*evet meraklısı değilsin, altında yattığın kızlardan olsa gerek.

Arafin kahkahasj yankilaninca yanlış bişey diyip demedigimi tarttim ama yoktu .Bu herif o zaman neye guluyordu.

"Tanimasam beni kıskandığını düşüncem ölüm perisi.

Onu kıskanmakmi ha

*seni kiskanmam için sana karşı bi duyguya sahip olmam gerekiyor ama malesef benden sana tek duygu mide bulantısı duygu katagorasine giriyordur umarım.

Bişey demedi zaten ne denilirki bu lafın üstüne başımı koltuğun başına koyup akıp geçen yolu izledim .koluma dokunulan ellerle sinirim bir kat daha arttı.

*bana dokunma birdaha sakın bana yaklaşma. Sen ne yüzsüz bir adamsın, dokunma bana diyorum haddini aşıp kolumu tutuyorsun bana yaklaşma diyorum bianda kendimi senin evinde buluyorum yapma karakuğu emin ol bedelini ağır şekilde ödersin .

"Gerçekten bunumu istiyorsun.?
*dokunma bana sevme beni allah aşkına ya. Hepsi bu

Yüzümü suzdukten sonra dişleri arasından konuştu.

"Madem istiyorsun artık sana dokunmayacam seni sevmeyecem artık içimden özgürsün için rahat olabilir.

Bişey demeden öylece yolumuzda ilerledik. Çok geçmeden evin önünde durunca araf indi benim inmedigimi anlayınca gelip kapımı açtı.

KARANLIKTAN GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin