gözlerindeki karanlık

126 57 257
                                    

    Kütüphanede çalışırken yani çalışmış gibi yaparken kulağımda hep aynı  soru ; can Karakuyu, babam kaçtığında bıraktığı not, peşimde ki adamın soyadı ve müdürün soyadı. Aklım çok karışık Seraya baktığımda hiç birseyden habersiz  o adamla çalışıyor ayağına sataşıyordu. Ben onları duymayacak kadar sağırdım telefonuma baktığım da saatin  geçtiğini okulun bile bosaldığını anladım. Anıl abiyi arıyorum umarım cevap verir.

- Anıl abi konusmamız lazım
- konuşalım kara kız

- abi bizi kaydettiğin okul müdürü karakuğu lardan çıktı

- onlar seni tanımıyor korkma. Sen artık şimasu demirsin. Silahın artık sende kalsın yanında taşıyorsun değilmi?

- şimdi okuldayım diye almadım.
- kara al! Silah süs olsun diye değil, hem sana birsey demem la...

- abi sesin kesiliyor. Anıl abi duyuyormusun?

     Telefonu kapatıp sera ve boraya döndüm. Sera ders çalışıyor bora allahın belası elinde ayna, aklına aynayı konusturuyo. Burda daha fazla duramam zaten cezamız bitti sayılır.

- sera kalk gidiyoruz!

- cezamiz bitimi abla?

- ben bitti dersem biter.

   Boraya döndüğümde hala aynayla konuştuğunu gördüm. Serayı önüme alarak Şato yu terk ettim sıçan borayı içine hapsederek.
- abla ne yapıyorsun onu kitleme!

- yaptığının bedeli ufaklık. nasıl olsa birileri sesini duyacaktır ne yazık!

   Serayla eve gitmeden önce markete gittik. Bu hafta 100 lirayla idare etmeliyim sonra ek iş bulur geceleride  çalışırım. Marketten ufak tefek şeyleri alıp eve geldik. Serayla hiç konuşmadık morali bozuk olduğu için birde o kaçık  müdür vardı tam bi rezalet!
- sera ben makarnayı yaparken sen duş al istersen?
   Arkamı döndüğümde sera çoktan gitmişti. Makarnanın suyunu haşlayıp makarnayı hemen üstüne koydum sonra üzerimi değiştirdim. Aşağıya indiğimde sera çoktan masayı hazırlamış sesiz sesiz yemeğini yiyordu.
 
- bugün ders nasıldı?
- nasıl olsun valla alfabeyi öğrendim ama hala heceliyorum. Ailen nerde diye sorduklarında yurt dışında diyorum lan! Daha ben kim olduğumu bilmiyorum, onlar kalkmış bana hayatımda bi kere olsun görmediğim ailemi soruyorlar. Yurt dışında dedim nasıl ama? Haftaya viyana  da olduklarını soyliyeceğim. Anıl abi ye söyle ona göre  yalan bulsun nasıl olsa sahte olan şeyleri yapıyor sahte anne baba da yapıversin. Belki o za..

- sera kes sesini!
- kesmiyorum! Kimden kaçıyoruz  abla? Kim bizi kovalıyor lanet babam nerde annem neden öldürüldü? Yeter! Dayanamıyorum attığım adım bile yalan olmuş
- daha ne istiyorsun lan! Yediğin önünde  yemediğin arkanda
  - ben özgürlüğümü istiyorum! Bir gölge gibi peşimde dolaşma artık  sal beni rahat bırak hayatımı yaşıyayım!

   Seranın sözleri beni okadar kırdı ki...  aslında oda haklı bir boktan haberi yok, olmamalı da.  Madem özgürlük istiyor pekâlâ olsun bakalım.
 

KARANLIKTAN GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin