En kötüsü de gülmeyi unuturdular bize sinirli öfkeli mutsuz ve kimseye güvenemez olduk. Belkide buyuzden biz hiç biz olamadık.
Mağazada hangi elbiseyi giyerim diye bakiniyordum hepsinin ya sırtı açıktı yada minicikti. Girdiğim 10. mağazanın sonunda istediğimi bulamayınca pes ederek Motoruma bindim. Partiye son saatler kaldı ve Benim giyebilecegim hiçbişey yoktu. Hayır yani normalde Tayt kazak giyerdim de normal olmadığı için caresizce evime sürüyordum motorumun yönünü.uzun süredir ilk defa çarşıya çıktığımdan hiçbişey bulamadım. Son hız surdum ve hemen kendimi eve attım. İlk işim yukarı çıkıp daha önce yatağa firlattigim elbiselere baktım sinirden onları yirtmamak için kendimi zor tutuyorum ya bi insanın hiçmi giyecek bişeyi olmaz. Cebimden sigara çıkarıp yaktim lanet olsun başta kabul etmeyecektim bu parti işini.
Çalan kapıyla aşağıya inip kapıyı açtım ,karşımda elinde kutu olan kargocu tipli herif yalancı siritisiyla bakıyordu. Yarım açılan kapıyla ona bakıyordum."Ferzin çakılbey!
*benim.
"Kargonuz geldi efendim. Şuraya bi imza alabilirmiyim.
*benim siparişim yoktu!
"Ama kutuda sizin isminiz ve adresiniz var ödemesi bile yapılmış. Ama istemezseniz geri goturebiliriz.
Tabiki buna izin vermezdim kutuyu alıp kargocuyu tıpışlayip kapıyı kapattim. Elimde fazla ağır olmayan kutuyu masaya bırakıp daha fazla meraklanmadan açtım. İçindekiler küçük dilimi yutmama yeter cinstendi. Çünkü tüm gün arayip bulamadığım elbise şimdi ellerimde kimin gönderdiğini bilmeden elbiseyi inceledim omuzları açık sırt dekoltesi kapalı ve oldukça iştihamlı duran ön dekoltesi göze carpiyordu üstüme tutugumda tam üstümde durduğumu farkettim kutuyu nekadar incelesemde notu olmayan isimsiz bir kargoydu kim yolayabilirki derken kafamda yanan ampullerde tek ışık yankilandi cevapları ise avukatti yani başka kim olabilirdiki siyahi bukadar sevdiğimi bilen.
Elbise gerçekten üstüme oturmuş daha da sanki üstüme özel dikilmiş gibiydi bacagimin dekoltesi gözüme çarptı bian bu şaşırmama neden oldu çünkü tamda hayalimdeki kıyafet gibiydi Aynadaki benmiydim bana yabancı gelen goruntume bakıp iç gecirdim bian sonra saçlarıma baktım hafif bir topuz yapıp silah telefon ve paketimi çantama yerleştirdim. Tam adım arıyordum ki gözlerim ayaklarıma takıldı ayakkabilar. ..dolaba koşup atmadigim ayakkabilara sarıldım. Öylesine almıştım ve atarım düşüncesiyle rafa kaldırmıştim. Siyah topuklu ayakkabıları da Ayağıma gecirip aynadan son kez kendime baktım oldukça guzellesmistim. Arafin Yüzümdeki izi kapaticiyla kapatmistim. Bian izi ozledigimi farkedince delirmeden kapıdan çıktım. Tabiki karşımda siyah Mercedes Benz görmeyi tahmin etmiyordum. Onların aksi yönünde duran Motoruma ilerlerken onun soğuk ve alaycı sesiyle durdum.
"Oraya motorla gidecegini dusunmmuyorsun değilmi?
Sanane be adam sanane ...arkami döndüğümde siyahlarin içinde onu farkettim ikimizd3 baştan aşağı birbirimizi suzduk onun boynunda ki damarı burdan görüyordum bende yüzüme yarım bi gülümseme yerleştirip aynı tonda cevap verdim.
*aslında özel uçağımi istemiştim ama gelmedi. Çok havadandiya inmek nedir bilmedi ...nasip Motoruma. .
"Kes dalgayi cakilbey bin şu arabaya.
Önce emir verme sonra bağırma ikisi bir araya gelince ortaya araf karakuğu çıkıyordu.
*dalga dediğin denizde olur karakuğu, değil seninle aynı arabaya binmek aynı havayı bile solumaktan midem bulanıyor. Bilmem anlatabildimmi.
"Hadi ama güzellik gecikiyoz ha gelin Nazi hiç sevmem ama güzelliğine veriyorum.
Arafla birlikte arabanın içinden başını çıkarmış çocuğa baktım. Hatirlamamak mümkünmü bu geçen gece borayla karşıma çıkan küçük karakuğu. Tabiki kendimi onlara yedirtmem cantamdan telefonumu çıkarırken araf her hareketimi inceliyodu peki neden tuhaf hisediyordum. .Güvenin numarasini bulup tuşladim. Hiçbi güç beni o karakuğu ların arabasına sokmazdi Mercedes Benz olsa bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN GELEN
Teen FictionGeçmişin kirli elleri peşlerini bırakmamışken o hala karanlıkta koşuyor o adamdan kaçmaya çalışıyordu bir yandan dua ediyor diğer yandan elindeki telefonla kardeşini arıyordu adamın sesi duyuldu uzaktan... --kaçamazsin benden ne kadar...