KABUS

11 6 1
                                    

Adam rüya kadın kabus ve adam kırılıyordu kadın paramparçayken ve adam ölüyor, kadın ceset.

Karşımda herşeyden habersiz Geçmişimde bıraktığım adamın sesi yankilandi kendi adımı onun ağzından duymak beni ürpertmişti. Başımdan aşağı buzlar döküldü sanki. Ortam kaskati kesilirken yumruk yaptığım ellerimi sakladim yüzümde sahte sırıtışimı ekledim. birzamanlar onun bana oyun oynadığı gibi bende ona oynamaya karar verdim. Ve  araladim ağzımi geçmişimin katiline .

*hayırdır Birader sen kimsin.

Bana ciddimisin bakışı atı, bense ona yarı baygın yarı Ayık halde bakıyordum tek kaşım havadayken! !hadi ama ne havaliyim değilmi? ???REZALETTT. ...

"Gerçekten beni unuttunmu, hayır Hayır unutmuş olamazsın. Değilmi?

Bianda aklıma aşkı memnu dizisindeki Bihter geldi "beni beni bihterini "nasıl unutabilirdimki karşımdaki adamı bugün karşıma çıktın şimdi farkettim efram Özay sen hiç aklımdan cikmamişsinki. yine aynı duygusuz herrifsin hiç degismemişsin. ..

*ha seen antalyadan hatırladım, hani şu işi düşünce dibimde bitendin. Neydi ismin ııı buldum eframsın sen.

Ben ona gözlerimi kısarak baktığımda benim ona nekadar kırıldığımı o zaman anlamış gibiydi.  yanıma gelmek için hamle yaptığında araya giren Arafla ortam biraz daha tehlikeli hal aldı. Efram arafi baştan aşağı süzünce bakislarinda ki şaşkınlığı burdan görebiliyordum.

"Ferzin bak seni bırakmamın sebebi benim ba....

*bir saniye sorayım ben bi umruma şey diyor değilsin diyor UMRUMDA DEĞİLSİN. Ayrıca sen beni hiç tutmadinki bırakasin .

Onun gözlerindeki öfke patlamasına ilk defa şahit olmuştum bianda beni bırakan adam birzamanlar seranin onun haberi olmasada eniste dediği adam bana yakistirdigi adam suan karşımda ve neden gittiğini açıklıyor gitmişti, bitmişti, kısaca iş işten geçmişti açıklamaların önemi yoktu artık. Efram bana yaklaşmak için tekrar hamle yaptığında arafin araya girmesi sonucu başarısız oldu.

"Yerinde olsam burayı hemen terkederdim.

Arafin tehdit dolu tınısı kulagimda yankilaninca indirdigim kafamı kaldırıp ikisine baktım.
Karşı karşıya birbirlerine bakan iki öfkeli göz, Heran dalmak için alınan kesik nefesler tek tek yüzüme carpiyordu buda neyin öfkesi şimdi arafin beni korumaciliklari yıllar önce Beni sevdiğini sandığım adamin benden kaçıp surtuklerin kol gezdiği barda karşıma çıkması bütün bunlar ironimiydi yada tesadüf kimbilir belkide kaderimin bana sunduğu oyunlarından biridir.

"Inan bana yerimde olmayı istemezdin.

Eframin sesi duyuldu sonrasında etrafta bize bakan kalabalığa baktım özellikle üç kızın bakislarina çünkü ordan Heran beni yiyecek gibi bakıyorlardi. Bidaka sağdaki kız az önce arafin boynunu sömüren kızmi?
Emin olmak için gözümü kısarak baktığımda o olduğunu anladım. Tam bi sürtük gibi bakıyordu, kıskançlığinin kokusunu alabildiyordum.
Arafa döndüğümde siritarak eframa bakıyordu Hayır bu bakış ima dolu bu bi bakış değil tamda tehdit dolu bii bakışti siritmasinin altında yatan öfkeyi gözümle gorebiliyordum.

"yerinde olmayı istemezdim tabiki, kim komalık olmak isterki.

Eframin yüzüne aldığı yumrukla geriye doğru sendelenirken ben olduğum yerde kaskati kesildim ne yapmalıyım onları ayırıp kavgalarina sonmu vermeliydim yada takmayarak arkamimi donmeliydim.

Tam da öyle yaptım onları tanimiyormus gibi yapıp arkama döneceğim sırada bir el tarafından geriye itilip dizlerimin üstüne düşürüldüm ani hareket şaşkınlık yanında bana acıda vermişti ulan benim sırtımda dikiş var lan dikiş kafam yere baktığı için giydiğim kapşon kazağının şapkası kafama girmişti. sarhoslugun verdiği yetkiyle net goremesemde araf ve Eframin yumruk seslerini duyabiliyordum. Öte yandan beni kim düşürdü ve ben neden hala bu pozisyondayim. Tam kafamı kaldiriyordumki başımdan aşağı akan siviyla vazgectim sanırım biri üstüme ickisini bosaltiyordu iyide neden. .

KARANLIKTAN GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin