NEFRETİMİN SAHİBİ

17 5 2
                                    

Sanırım dibe ulaştım burada hiçlikten ve acidan başka birşey yok .
arafin bıraktığı sokakta öylece oturmuş güvenin gelmesini bekliyordum. Araf beni sevdiğini söylemişti peki inanmişmiydim yada inanmayi istemismiydim bilmiyorum. Bilinmezlikler her zaman canımı sıkmıştir.

Güvenin gelmesiyle arabaya bindim gecenin 3 gidecek yerim yok aklıma güvene bana ev ayarla dediğim aklıma geldi. Tam soracaktım ki o zaten cevabını verdi.

"Ev ayarladim begenirsin umarım

Arabanın durmasiyla sokağa baktım küçük şirin bir sokağa benziyordu. Sevmiştim, kendi sokağımin aksine burası biraz daha sakin görünüyordu. Araçtan inip daha iyi baktım sokağa düşündüğüm kadar varmış gerçekten burası gece karanlığında bile çok güzel görünüyordu.

"Begendinmi?

*evet çok beğendim.

"Begenmene sevindm komşu.

*komşu???

"Evlerimiz karşılıklı

Güvenin eliyle gösterdiği binaya baktım tek katlı küçük şirin bir eve benziyordu masmavi duvarları pencerede sarkan çiçeklerle tamamlanmıştı sanki. Mavi bana yabancı olan bir renkti .

Güven önümden geçip evi açıp kapıdan gecmemi bekledi korkuyordum bu evdede yine acı çekmekten korkuyordum ne acı değilmi atigin adımdan korkmak.

"Biraz daha orda dikilmeye devam edersen beğenmediğini sancam.

Güvenin uyarıcı tonuyla içeri geçtim evin içide dışı kadar mükemmeldi siyah koltukların hakim olduğu salonda ortada ahşap duran masaya çok yakışıyordu duvarda asılı tablolara takıldı gözüm hepsi birbirinden ilginç ve güzellerde. Salona yapışık amerika tipli mutfağa baktığımda gerçekten çok heyecanlanmistim Çünkü her nekadar evde çok durmasamda mutfağa önem veren tiplerdenim .sağımda duran Ltipi koltuğa oturup cebimden sigara çıkardım.

"Güle güle otur bilerek bana yakın bir ev seçtim umarım rahatsiz olmamışsındir.

*Hayır iyide yapmışsın. Senden son bir iyilik istiyecegim.

"Tabiki

*bana motor ayarlarmisn?

Cekinmistim çünkü artık çok şey istiyordum ve ben bundan hoşnut olmuyordum. Bunu farketiginde yüzüne bir gülümse takinip cevap verdi.

"Tabiki uyandığında kapında bulacaksın.

Onu onayladim çok yorgundum üstelik sabah bile olmuştu hava aydinlanmiş fakat ben gecede kalmıştım.

"Ben kalkiyim artık sende yat uyu kendine çok yoruldun. Odalar üst katta ama yanında kalmami istersen.

*gerek yok elinden geldiğinin fazlasını yaptın zaten sende git dinlen kendine.

Güven bana bişey demeden arkasını dönüp gitti bense koltukta öylece oturmuştum. Bugün çok şey yaşamıştım Çok şey yaşamıştım. Şuan babam ve canı aynı yerde düşünemiyorum bile. Canın ilk yüz ifadesi hoşuma gidiyordu aslında korkusunun kokusu buram buram yüzüme carpiyordu.
Oturmaktan yoruldugum için uzandim içimden üst kata çıkmak gelmiyordu. aklımdan çıkmayan eframa lanetler yağdirip arafi beddualara boguyordum içimdeki öfkeyi tahmin bile edemezsiniz. Yıllar sonra ortaya çıkmıştı. Onu en son annem ölmeden 1 hafta önce görmüştüm gözümde canlandı bian koskoca mazi.

Gözlerimi açtığımda içimde anlamlandiramadigim bir duygu vardı. Tabi bunun yanında kafamda dikilen serayi görmeyi beklemiyordum bile bana kizginlikla bakıyordu gözlerimi açtığımı görünce yalandan parmağını bana sallayıp kızdı.

KARANLIKTAN GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin