BENİM KARANLIĞIM

22 8 8
                                    

Neresinden tutmaya çalıştiysam elimde kalan bir hayatı benimkisi bende karar verdim elimde kalan hayatla cehennemim de yakacam onları.
Ordan çıkıp meraklı bakışları geride bıraktım elimi cebime koyduğumda son parami taksiye verdiğimi hatirlayinca usul usul yürümeye başladım kendime motor almalıyım ben köşeyi dönemden arkamda duyduğum bir el silah sesi korkup çığlık atmama sebep oldu elimi belime yerleştirip tam silahımi cikaracaken biri tarafından duvara yapiştirilmamla sonucu başarısız oldu  Araf karakuğu beni duvara yapistirmis karanlık bakışlarını üstüme dikmis tehditkar bakıyordu o gozlerde şey yazıyordu mesela dikkat ölüm tehlikesi. Her Bakanı öldürecek cinstendi derin bi nefes aldım bu hareketimle araf gözünü kapattti. Bu kadar yakinimdayken gökyüzü kadar uzağımda olan adamın kapalı gözlerine baktım. Kapattığı gözleriyle dişlerinin arasından konuştu.

"Ne yapmaya çalışıyorsun?

*ne yapmaya çalışıyormusum.

Gözlerini açıp sabır diler gibi baktı gözlerime.

"Soruya soruyla karşılık verme minik.

Bana minik demesinden nefret ediyordum var gücumle onu ittim.

*önce minik sonra ölüm perisi hayırdır sen ya kafan atınca istediğin gibi seslenemezsin bana anladinmi.

"Ne dememi bekliyorsun yoksa cem gibi güzel kadın falan dememimi hıh rüyada duyarsın ancak.

Bu beni daha fazla sinirlendirmisti .

*ne istiyorsun benden lan?
"Bizi satmayacagin  ne malüm?
*Üzgünüm sizi okadar adam yerine koymuyorum.

Gözlerini kapatıp yumruğunu sıktı. Hehe korkuyorum He

"Avukat kim?

Şimdide hesapmi soruyordu benden ne hakla ya ?

*şimdide hesapmi soruyorsun karakuğu?
"Az önce konustugun adamla şifreli konusmadigin ne malum .
*evet şifreli konuşuyorum ne yapcan

"Babandan önce seni ben öldürürüm ferzin yemin ederim yaparım.

Yüreğimin kirikliklarini duydum bian beklemedigim bişey.

*yaparsın karakuğu yapmadığın biseymi beklenir senden ama her imparatorluk tahtinda uzun süre kalmaz .bunu o fasulyeden kısa beynine sok.

Onu orda bırakıp  elime cebime götürüp sigarami yaktim o eve gitmek istemiyorum aklıma avukat gelince telefonumu çıkarıp avukatı aradım.

*sana konum atacağım yere gelip beni al .oraya gitcez.

Telefondan konum atıp sigaramin dumanini ufledim önümde bi araba durunca elim belimde ki silahımi gitti bu avukat olamazdı Superman bile bukadar hızlı değildir. Arabadan inen bora olunca silahımi çıkarmaktan vazgectim.

"Konuşalimmi?
*uza kılıç.

Bora inatla bana doğru geldi elleri arkasindaydi bişeyleri sakladığı belliydi. Arabadan başka bi cocuk çıkınca merakım katlanmışti.

"Bora bu kizmiydi lan masum olan bu seni o elindeki pastaya batirir batirir çıkarır yetmez hayvanlara yalatir be.

"Sen Sus lan !!
*neyin pastası?
Umarim düşündüğüm şey değildir bora.

"Şey ferzin ben bugünün senin Doğu.....

*sakın  tamamlama bile lan sen dalgami geciyorsun sen degilmisin benim hayatımı sikip beni sırtımdan vuran Hergünumu zehir edip birde doğ....sordunmu lan bana ?sor bi kutlayacak bir halim Varmı ne saçma kılıç bi insanı dogdugun güne pişman edip doğum gününü kutlamak.

Boranin arkasında sakladığı pasta yere düştü ne bekliyordu onun boynuna atliyacagjmi falanmi arkama dönmemle başka bir ses araya girdi "Ben onu yiyecektim lann allahsiz lann pastadan ne istedin vicdansiz. "Bağıran çocuğu bora tutuyordu sanki tutmasa yerdeki pastayı alıp yiyecek gibiydi. İlgilenmeden arkami dönmemle başka bi araba önümde durdu bu sefer avukatti arabaya binip boraya baktım hala o çocuğu tutuyordu. Ona olan öfkem katlandı birde kutluycakmis tövbe ya .güvenin araba hızıyla ordan ayrıldık.

*beni ayarladigin yere götür.

Bişey demedi sadece gözleriyle onayladı beni yol boyu hiç konuşmadık başımı arabanın penceresine dayayıp gözlerimi kapattım ama durmuyordu kulagimdaki arafin "Avukat kim " demesi durmuyordu. Neden bukadar çok takmistim lanet olsun .

"Ferzin hanim

Güvenin bana seslenmesiyle gözlerimi araladim önce algilamasamda sonrasında doğrulup arabadan çıktım ne zamandır uyuyorum bilmiyorum ama gün ağarmaya başlamıştı bile elimi cebime götürüp sigara yaktim dumanı cigerlerime dolaştırip ağzımdan cikariyordum.

"Geldik ferzin han..

*sadece ferzin demen yeterli .

"Geldik ferzin

Karşısında olduğumuz binaya baktım dıştan bir ev gibi görünüyordu ama benim için önemli olan zaten iciydi.

"isterseniz geçelim içeriye burası kimsenin gelmediği yerlerden biri bulmam zor oldu ama buldum sonunda isterseniz içeriye geçelim .

biten sigarami yere atıp kapıya kadar ilerledik güven cebinden çıkardığı anahtarla kapıyı açtı oldukça büyük olan bu evin içi nasilmis görelim bakalım. Tmda istediğim gibi enkaz ama güven ilerleyip yerdeki kapağı kaldırdı.

"Asıl süpriz burda gelin.

Onun komutyla aşağı indik oldukça korkunç görünüyordu burası bedenime titreme gelmedide değil.

"Burası eskiden hükümlülerin tutulduğu yermjs, bilinmedik sebepten ötürü hepsi başka yerlere tahliye olmuş burayı çok sevip saydığım bi arkadaştan aldım kolay olmadı dediğim gibi bunun  için çok dikkatli olmalısın. Ayrıca burda kimse yaşayamaz aklında ne planlar var .

Aklımdakileri bir bilebilsen şaşarsin.

*sen planları boşver şimdi ikinci kısma gelelim bana bu gece can karakuğu ve Ali cakilbey i buraya getir bedeli ne olursa olsun kaç adam bunun için tutacaksan tut önemli değil ama istiyorum. Onları burda bu zincirlerin ardında görmek istiyorum.

KARANLIKTAN GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin