dizinin üstüne çöken kadın

16 4 1
                                    

Yalvarırım çıksın bı yerden kayıp mutluluğum ,çökerim dizlerimin üstüne sarılırım ama ağlamam söz .

sımsıkı kapattığım gözlerimi açmaktan korkuyorum ya oysa , bu tuhaf büyülü sıcak nefes o olamazdı değilmi ? açsam gözlerimi anlarım ama neden açamıyordum .o olmasından mı korkuyordum yoksa o olmamasindanmi? Ilık nefes yüzüme çarpınca tanıdık nefesle gözlerimi araladım öyle yalansız oylece ölmemiş gibi bakıyordu ki bian onu vurdugumdan şüphe ettim ama vurmuştum Allah'ım deliriyorum ama bu dokunuş bu nefes ölü bir adamın olamazdı değilmi ?hangi ölü bukadar mükemmel olabilirki . bir eliyle yukarı kaldırdigi elimdeki silahi sıkıca tutarken diğer eliyle belimi kavrayan Araf karakuğu olamazdı değilmi?

"Ferz..."

"Hayır yaşamıyor Araf öldü , öldü o sen kimsin ,ki..kimsin se.sen defol defol git deliriyorum Allah'ım deliriyorum onu ben ellerimle vurdum kimsin sen Araf öldü sen öldün .ol..lamaz kimsin sen.."ellrimle onu itince yere yapismamla  geri geri gittim o olamazdı bana bunu yapan vicdanım sen öldün Allah'ım deliriyorum .ellerimle kafamı tutum dizlerimi karnıma çektim o öldü ben vurdum  yerimde bir ileri bir geri sallanırken ellerimin üstüne konan ellerle durdum hangi ara kapatim gözlerimi Bilmiyorum ama açtığımda tekrar onun gözleriyle buluştum benim gibi çökmüştü .kaç kere gözlerimi kapattım açtım bilmiyorum ama gerçekti peki gömülen kimdi ?

"burdayım güzelim korkma olurmu .buna bikere katlandim bı kere daha katlanamam bana ba..na bunu ya..şatma .olmazmi " burdaydi ama yine korku bastı yüreğime yas tuttum ben mezardaydi .

"Gerçek değilsin ... gerçek değilsin... gerçek değil..."

"Gerçeğim ben kalbini hiseddecek kadar ,bak kalbimi hisset"tuttuğu elimle kalbimin üstüne bastı gözümden düşen bir damla yaşı gözleri takip etti .

"Bana neden geç kaldın bu kadar "aniden   beni çekip sarilmasiyla ağlamam hıçkırıklara dönüştü korkuyorum  gardım çoktan düştü ellerim aramızda öylece kalırken onun elleri sırtımı öyle sıkı tutuyordu ki kemiklerim kırılacak sandım kendimi yeni bulmuşken olmaktan korktuğum yerdeyim .

"Geldim ben küllerimden doğmuşum sana doğru "beni serbest bırakıp elleriyle yüzümü avucladi "sana herşeyi anlatacam ama şimdi değil şimdi sendeyim bu an için kaç gece öldüm bir gece seninle yaşamak için bir bilebilsen off bilsen ..."

"Sen benim ne yaşadığımı biliyormusun?ben yaşadığımı unuttum lan gömülen sendin ölen bendim . aldığım her nefeste vurdular bana . ölmüştün sen mezarına geldim kendime ve kardeşime ihanet edip seni affetigimi söylemiştim . paramparça oldum ben sana ayrı , kardeşime ayrı üzüldüm delirdim sandım ama anladım meğer biz ne çok büyük yanlışız senle ."yüzümü birakinca elleri dizlerine düştü şimdi ikimizde  birbirimize bakıyorduk nefretsizce öyle bakiyorduki gozlerimin icine şimdi birdaha anlamış oldum biz büyük yanlişmişız seninle .vurgun yemiş misali gözleri tutuldu gözlerimin içine elini uzatıp yüzüme dokunmak istedi ama son anda durdu eli havada kaldı ,

"Haklıydın , karanlığına sürüklenmek konusunda senin kalbini bin parça ediyim derken farkedemeden kendi kalbimle  mühürlenmişim kalbine .kendimden nefret ederken sana aşık olarak buldum kendimi bu itiraf mı sana sitem mi bende bilmiyorum inan biz seninle büyük yanlış da oluruz ama oluruz . Gidemedim .."

"Ama kalamadinda seninki aşk değil senin ki sevda karası söküp içinden at  sevme beni ,olma aşık falan oluru falan yok biz diye bişey yok aramızdaki ceset tek gerçek sen kardeşimin katilisin .şimdi uzattığin o eli tutamam" yerden kalkınca arafda benimle birlikte kalktı herşey üst üste geldi bir seram gelmedi .

"senle biz bir ölüm kalım meselesi olarak kalamayiz evet sana çok şey yaşattım tamam acida çektirdim kabul ama bende cekmedimmi ?al lan herseyimle karsindayim tamam sevme beni sevilecek adam değilim tamam ama yetmiyor lan söz geçmiyor kalbe .benimde varmış kalbim geç anladım bağışla hiç hiç olmazsa seni sevmeme engel olma be tamam tutma bu katilin elini ama sirtinida dönme."

KARANLIKTAN GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin