,,Pripravený?", spýtal sa ma Jimin hneď keď si ma všimol. Na odpoveď som mu prikývol. ,,Nevyzeráš, že by si šoféroval motorku", podišiel som k nemu. ,,Výzor niekedy klame. A ja som dokonalý príklad", usmial sa a podal mi prilbu.
Dal som si ju na hlavu a zapol. Tašku som si prehodil cez ramená.
Nasadli sme na motorku. Ruky som Jiminovi obmotal okolo pásu. Následne som Jiminovi povedal názov školy a vyrazili sme.
Pred školou padli všetky pohľady na nás. ,,Nevšímaj si ich. Žiarlia na teba", zašepkal mi Jimin do ucha, keď sme zliezli z motorky. Prikývol som a vošli do budovi.
,,Musím ísť do riaditeľne. Ty choď zatiaľ do triedy, dobre?", opäť som mu prikývol. Následne som sa vybral do triedy.
,,Ale, ale.....Yoongi nám tu robí kurvu. Dal svoje telo nejakému boháčovi, ktorý mu dal normálne oblečenie", začala sa smiať celá trieda.
Hneď som vedel komu ten hlas patrí. Patril Jacksonovi, hlavnému šikanátorovi v našej škole. A jeho najobľúbenejšia obeť som ja.
Bolo mi do plaču. Neustále sa mi smiali. Po chvíli však všetci stíchli.
Ku mne podišiel Jackson a začal sa mi ospravedlňovať. ,,Prepáč. Nemyslel som to tak. Nie si kurva, fakt ma to mrzí", vyvalil som oči.
Pozrel som sa zaň a uvidel Jimina. Usmial som sa naň.
,,V pohode", prehlásil som a on následne odišiel.
Jimin sa postavil ku katedre, kde po chvíli prišla riaditeľka. Ruky sa jej triasli a vyzerala, akoby každú chvíľu mala odpadnúť. Som zvedavý, čo jej Jimin povedal.
,,Žiaci, toto je pán Park. Je jeden z mafiánov a prišiel si pre Jacksona a jeho partiu. Je to preto, že jeho rodinu šikanujú. Ide o vašeho spolužiaka, konkrétne Yoongiho", celá trieda sa na mňa pozrela.
,,Yoongi, poď si pre maturitné vysvedčenie", postavil som sa a podišiel k nej. Následne mi podala maturitné vysvedčenie, ktoré som si bez váhania zobral.
Chcel som si ísť sadnúť, ale Jimin si ma stiahol ku sebe.
,,Jackson a spolok, poďte si pre maturitné vysvedčenia", chalani sa postavili a podišli ku riaditeľke. Zobrali si vysvedčenia a išli si sadnúť.
,,Yoongi, zober si tašku a poď", zašepkal mi Jimin do ucha. Odišiel som si pre tašku a následne sa vrátil k Jiminovi.
,,Vy traja pôjdete s Yoongim. Ak sa mu niečo stane, zaplatíte za to", povedal a vytiahol zbraň. No mňa asi porazí.
,,Vonku sú tri čierne autá. V jednom sedí Namjoon. Má tmavohnedé vlasy a je dosť vysoký", zašepkal mi do ucha Jimin. Prikývol som a vyšiel von z triedy. Samozrejme, že mi došlo, čo mi tým naznačoval.
Hneď za mnou išiel Jackson, Kai a Sehun.
,,Toto si odskáčeš ty kurva. Teraz tu nemáš nikoho, kto by ťa ochránil", zachrapol mi Jackson do ucha. Zľakol som sa a hneď som vybehol zo školy. Oni sa samozrejme za mnou rozbehli.
Pred budovu stáli tri čierne autá. Pri jednom stál vysoký tmavohnedý chalan.
Rozbehol som sa k nemu a následne sa schoval zaň. ,,Ty si Yoongi?", spýtal sa ma. ,,Á-áno", prikývol som. ,,Tý traja ťa šikanujú?", akože haló. To som na nejakom výsluchu. Následne som mu kladne odpovedal.
Po mojej odpovedi chalanov chytili nejaký muži v oblekoch a ťahali ich do áut.
,,Už ste to vybavili?", spýtal sa Jimin. Asi prišiel po nás. ,,Hej. Yoongiho vezmem domov", prehlásil chladne Namjoon.
,,Nie. Jungkook mi dal rozkazy", pritiahol si ma k sebe Jimin. ,,Fajn. Majte sa", nastúpil do auta a následne odišiel aj s ostatnými.
,,Jungkook mi dal tri a pol hodiny na to, aby si sa porozprával s rodičmi", po tejto vete sa mi rozžiarili oči.
Nasadli sme na motorku a vyrazili k našim. Po asi 20 minútach sme zastavili pred domom mojich rodičov.
,,Yoongi, musím tam byť s tebou", povedal Jimin so smútkom v hlase. Som rád, že sa o mňa zaujíma a stará. ,,V pohode", usmial som sa.
Úsmev mi opätoval a následne sme podišli k dverám. Zaklopal som a čakal, kedy otvoria.
Netrvalo dlho a dvere mi otvorila mamina. ,,Yoongi", usmiala sa a vytiahla si ma do objatia. ,,Ahoj mami", objatie som jej opätoval.
Po chvíli sme sa odtiahli. Mamina sa pozrela za mňa a tým pádom priamo na Jimina. ,,Dobrý deň pán-", chcela pokračovať, ale Jimin ju prerušil. ,,Tykajte mi. Som Jimin", usmial sa na ňu. Prikývla a pustila nás dnu.
Posadili sme sa na gauč a z tašku som vytiahol maturitné vysvedčenie. Podal som ho mamine a tá si ho s úsmevom prevzala. Prezrela si ho a následne sa usmiala. ,,Som na teba hrdá Yoongie."
Rozprávali sme sa tri a pol hodiny. Otec je v práci, tak nemohol prísť. Chcel som ho vidieť a porozprávať sa.
,,Yoongi, už musíme ísť", povedal skleslo Jimin. Prikývol som.
Rozlúčil som sa s maminou a následne vyšiel z domu. Nasadli sme na motorku a vyrazili domov.
Chcel by som sa s nimi ešte aspoň raz stretnúť.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎
Fanfic,,Vezmeš si ma", povedal, keď sme polapili dych. . . . . Top: Jungkook Sub: Yoongi . . . . m-pregnant . . . . Začiatok: 8.7.2020 Koniec: 24.12.2020 . . . . Chyby ..... . . . . Môže byť aj 15+ scény