Zobudil som sa na to, ako ma na tvári šteklia slnečné lúče. Celkom je to nepríjemné.
Chcel som sa posadiť, ale bránila mi v tom niekoho ruka. Pozrel som sa na vlastníka.
Kookie za mnou spokojne spal. Vyzeral ako malé dieťa, ktoré obýma svojho plyšiaka. A tým plyšiakom som ja.
Kookie spinkal a tak som sa rozhodol, že mu urobím raňajky do postele. On sa postaral o mňa včera, tak ja sa oň postarám dnes.
Opatrne som sa vyvliekol z jeho objatia a po tichu som si to namieril do kuchyne. Tam som začal vyberať potrebné veci na lievance. Áno, rozhodol som sa, že mu urobím lievance.
Pripravil som cesto, ktoré som následne vylial na panvicu. Následne som umyl maliny, jahody, černice a čučoriedky. Hneď po tom som dal topiť čokoládu.
Hneď ako boli lievance hotové, dal som ich na tanier, mne aj Kookiemu. Na nich som vylial čokoládu a ozdobil som ich ovocím.
Taniere som dal na tácku. K nim som dal poháre s kakaom, ktoré som urobil popri varení.
Tácku som zobral do ruky a rozušiel sa ku Kookovej izbe.
Pomaly a po tichu som otvoril dvere. Kookie ešte spal, za čo som rád.
Vošiel som do izby a tácku som položil na nočný stolík. Následne som si sadol na posteľ vedľa Kooka.
Rukou som ho pohladil po tváry. Na to som mu dal bozk na čelo. Pokračoval som cez líce na noštek a ukončil som to na perách.
Bozk mi začal opätovať. Musel som sa usmiať. Je tak zlatý.
Po chvíli sme sa od seba odtiahli. Spokojne som sa naň usmial a on mi úsmev opätoval.
,,Dobré ránko zatíčkol." ,,Dobré ráno. Spravil som ti raňajky", sladko som sa naň usmial. ,,To si nemusel", posadil sa a vtiahol ma do medvedieho objatia.
Hlavu som mu zavŕtal do hrude a nasal jeho ukľudňujúcu vôňu. Prečo som ho skvôr nevidel v takomto stave. Teraz mi príde ako malý zajačik.
,,Musel. Včera si pre mňa urobil prekvapenie a ja som sa rozhodol, že sa ti takto poďakuje", daroval som mu pusu na krk. Nechce sa mi od jeho hrude odtiahnuť.
,,Yoongie, to bola maličkosť. Pre teba by som urobil všetko", začal sa mi prehrabávať vo vlasoch.
Odtiahol som sa od neho. Následne sa postavil z postele a do rúk zobral tácku z raňajkami. Tú som položil rovno pred neho.
,,Však aj ja som pre teba urobil maličkosť", posadil som sa oproti nemu. On sa tomu iba uchechtol.
Následne sme si zobrali svoje taniere a pustili sa do raňajok. Nerád sa chvastám, ale boli vynikajúce. Som na seba hrdý.
Po dokončení raňajok som tácku z riadom odniesol do kuchyne. Tam som ich hneď začal umývať.
Bol som chrbtom k dverám a spokojne som umýval riad. Nič som nevnímal.
V polke umývania sa my okolo pásu obmotali dve silné ruky. Vipískol som, lebo som to nečakal.
Usmial som sa a pokračoval vo svojej činnosti. Hneď na to mi na rameni pristála hlava môjho budúceho manžela.
Hneď ako bolo všetko umyté, umyl som si ruky a otočil som sa čelom k Kookiemu. Ten sa na mňa iba sladko usmieval. Úsmev som mu samozrejme opätoval.
,,Si nádherný zajačik", usmial som sa a ruku si položil na jeho odhalenú hruď. Ide z nej prekrásne teplo.
,,Aký som ti ja zajačik?", pokrčil svoje obočie a spražil ma pohľadom. ,,Prepáč. Ja len, že vyzeráš ako taký zlatý zajačik. Ak ti to vadí, tak ja ti tak už hovoriť nebudem", smutne som sklonil svoju hlavu. Ja by som mu tak niekedy chcel hovoriť. Príde mi to zlaté a k nemu sa mi to hodí.
Kookie mi zahákol palec a ukazováčik o bradu a zodvihol mi ju, aby som sa mu pozeral do očí.
,,Zlatíčko, ja som to tak nemyslel. Ak ti to urobí radosť, kľudne ma tak volaj", nežne sa na mňa usmial. Úsmev som mu opätoval, ale o mnoho väčší. Následne som naň od radosti vyskočil. Vysel som našom ako koala. Kookie si dal ruky pod môj zadoček, aby som mu nespadol.
,,Ďakujem Kookie", zamumlal som mu do krku. Tam som následne začal pokládať motýlie bozky. Odpoveďou mi bolo Kookové spokojné vydýchnutie.
,,Čo by chcelo moje mačiatko robiť?", spýtal sa po chvíli ticha. ,,Ani neviem. Môžme sa ísť niekam poprechádzať", pokrčil som ramenami a odtiahol som sa trochu od Kookieho.
,,A čo tak kúpalisko?", spýtal sa a ja som začal nadšene prikyvovať a smiať sa.
,,Ale nemám tu plavky", posmutnel som. ,,Tak ti po ceste kúpim. A teraz sa choď pripraviť a na stole máš lieky, ktoré si vezmeš", na to som prikývol.
Po mojej odpovedi ma Kookie opatrne položil na zem. Pred odchodom som sa mu ako poďakovanie prilepil na pery a začal som ho bozkávať. Bozky mi samozrejme opätoval.
Po chvíli sme sa odtiahli a ja som sa rozbehol do Kookovej izby. Tam som sa chvíľu prehrabával v oblečení. Som proste nerozhodný.
Nakoniec som si zobral čierne kraťasy, ktoré mám ešte z domu. K tomu som si zobral čierne tričko s krátkym rukávom. Dneska má byť teplo, tak sa nebudem variť v niečom dlhom.
Hneď ako som mal svoj outfit hotový začal som si upravovať vlasy. Po dokončení som rýchlo vykonal rannú hygienu. Následne som si obul čierne adidas šľapky, ktoré som tu našiel s mojím menom na nich.
Hneď ako bolo všetko na mne dokonalé som podyšiel k nočtmému stolíku, kde boli položené moje lieky a pohár vody.
Lieky som zobral a následne ich zapil.
Ešte raz som sa obzrel a keď som usúdil, že je všetko dokonalé, pobral som sa ku môjmu zajačikovi.
Ten ma už pripravený čakal aj s batohom na chrbte. Pribehol som k nemu a objal ho okolo krku. Objatie mi opätoval.
,,Kookie?", preťal som ticho medzi nami, ktoré zavládlo hneď po tom, ako Kookie zamkol chatku a my sme nasadli do auta.
,,Áno zlatíčko?", venoval mi svoj pohľad. ,,Nebude ťa bolieť to rameno. Veď ešte stále tam musí byt nejaká ta jazva", pozrel som sa naň trochu smutno. Nechcem aby si niečo kvôli mne urobil, alebo ho to bolelo.
,,Neboj, nebude. Aj keby, aspoň by mi to vydenzifikovalo ranu", nad tým som sa musel usmiať. Je to predsa pravda.
Netrvalo dlho a my sme vyrazili smer obchodné centrum. Tam mi má Kookie kúpiť plavky.
Už sa neviem dočkať, kedy sa budeme šantiť vo vode.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎
Фанфик,,Vezmeš si ma", povedal, keď sme polapili dych. . . . . Top: Jungkook Sub: Yoongi . . . . m-pregnant . . . . Začiatok: 8.7.2020 Koniec: 24.12.2020 . . . . Chyby ..... . . . . Môže byť aj 15+ scény