Doma som vybehol do izby a prezliekol som sa do niečoho pohodlnejšieho. Keď som bol hotový, vyrazil som do kuchyne. Tam už Jin niečo kuchtil.
,,Ahoj", nadskočil. ,,Krista Yoongi. Toto už prosím ťa nerob", chytil sa za srdce. ,,Prepáč."
,,Posaď sa. Naberiem ti jedlo", prikývol som. Po chvíli pred mňa položil tanier z jedlom. ,,Ďakujem", prikývol.
Z chuťou som sa pustil do jedla. Bolo to vynikajúce.
,,Ahoj zlatko", povedal niekto za mnou hneď ako som dojedol. Podľa prezývky, ktorú mi dal, som zistil, že je to Kook.
,,Ahoj", otočil som sa naň. Hneď priložil svoje pery na tie moje. Začali sme sa bozkávať. Krásne privítanie.
Keď nám došiel kyslík, odtiahli sme sa.
,,Poď zlatko. Potrebujeme niečo vybaviť", prehrabol mi vlasy. Prikývol som a postavil som sa.
Hneď si ruku obmotal okolo môjho pásu a tiahol ma niekam do domu.
Zišli sme pod zem, do pivnice. Aspoň to som si myslel.
Prišli sme ku dverám na konci chodby. Jungkook otvoril dvere a mňa nechal vojsť prvého. Hneď ako som vošiel, zarazil som sa.
Bola to mučiareň. Všade boli samé reťaze. Na zemi bola krv a nielen tam. Bola aj na stenách.
Pred sebou som uvidel tri stoličky. Na nich sedeli traja chalani. Boli spútaný a mali pásku cez ústa.
,,Poď zlatko", zašepkal mi Kook do ucha. ,,Ja chcem ísť preč, prosím", pozrel som sa naň s prosiacím výrazom. ,,Yoongi, iba chvíľku a potom pôjdeme. Sľubujem", usmial sa na mňa. Nemo som prikývol.
Podišli sme k nim. Zinfarktoval som. Boli to Jackson, Kai a Sehun.
Pozrel som sa na Jungkooka. Mal chladný pohľad a sršal z neho hnev.
Pritiahol si ma za pás bližšie. Chrbtom som sa opieral o jeho hruď. ,,Takže vy ste tý, ktorý robili zle môjmu majetku?", povedal to chladno. Striaslo ma po jeho slovách.
Chalani strachom prikývli. Toto je asi po prvýkrát, čo ich vidím báť sa.
Otočil som sa k nemu čelom a jeho pohľad zmäkol. ,,Títo ti ubližovali najviac?", spýtal sa to tak jemne ako keby sa bál, že sa rozpadnem.
Prikývol som. ,,Ešte niekto ti ubližoval?", pohladkal ma po páse. ,,No....všetci ich podporovali, lebo sa ich báli. Nikto mi neubližoval z vlastnej vôli", prehlásil som.
,,Čo tak im to oplatiť. Oplať im tú bolesť, ktorú ti spôsobili", šepkal mi do uchu. Otočil si ma chrbtom. Pomaly mi dal zbraň do ruky. Nič som nerobil. Bol som ako v tranze.
Ruku mal na mojej, na tej, v ktorej som držal zbraň. Namieril ju na Sehuna. Bol som zhrozený. Klepal som sa.
Prst (aj s mojím) dal na spúšť a strelil. Guľku ho trafila priamo do srdca.
Slzy sa mi hneď spustili, nohy sa mi klepali a ak by ma Kook nedržal, spadol by som.
,,Dokončite to", povedal svojim mužom. Mňa si zobral na ruky ako nevestu. Hlavu som mu zaril do hrude a rozplakal som sa.
Zobral ma do izby, kde ma položil na posteľ. ,,Prečo si to urobil?", povedal som pomedzi zvlyky. ,,Ja som nič neurobil. TY si držal zbraň. TY si ho zabil", rozplakal som sa ešte viac.
,,Zlatko", pohladkal ma po chrbte. ,,Ja som to nechcel. Kookie.....ja som to nechcel", hodil som sa mu na telo. Objal ma a ľahol si na posteľ, so mnou na jeho hrudi.
Plakal som dosť dlho. Po asi hodine som sa ukľudnil. ,,Odpusť mi to mačiatko. Nechcel som ťa rozplakať", prehrabol mi vlasy. ,,Odpustím ti to, ale pod jednou podmienkou", pozrel som sa naň. Stále som mu ležal na hrudi.
,,Akou. Urobím čokoľvek", zadíval sa mi do očí. ,,Už nikdy to nebudeš odo mňa chcieť", vztýčil som ukazovák.
,,Dobre mačiatko. Sľubujem, už sa to nestane", usmial som sa.
Za tieto dva dni, čo som tu, som si zvykol na mafiánov. Neviem ako, ale neprekáža mi, keď ležím na hrudi najväčšieho mafiánskeho bossa. Tiež aj s prezývkou psychopata. Niekedy mal tieto sklony.
Zaujíma ma, ako to všetko skončí.
YOU ARE READING
Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎
Fanfiction,,Vezmeš si ma", povedal, keď sme polapili dych. . . . . Top: Jungkook Sub: Yoongi . . . . m-pregnant . . . . Začiatok: 8.7.2020 Koniec: 24.12.2020 . . . . Chyby ..... . . . . Môže byť aj 15+ scény