XXXV.

727 32 19
                                    

Tráve je 17:30. My sme dopozerali film a chystáme sa na grilovačku. Kookie išiel pripraviť oheň a ja donkuchyne pripraviť mäso, šalát a vody.

Holly ku mne pribehol a celý čas ma pozoroval a pri tom vrtel chvostíkom. Sem tam som mu dal nejaké to mäso, aby sa i on napapkal.

Práve som robil šalát, keď ku mne prišiel ku mne a daroval bozk do vlasov. Usmial som sa a otočil som naň hlavu. Úsmev mi samozrejme opätoval.

,,Čo môžem odniesť?", spýtal sa ahneď mi šlohol kúsok zeleniny. Hneď som ho buchol po rameni a ukázal na tácku s mäsom.

,,Toto a opováží sa čo i len trochu zjesť. Mám to všetko spočítané. Ak bude chýbať čo i len jeden kúsok, bude tresť", usmial som sa a nežne mu potľapkal na hrudi.

,,Tak to ťa radšej budem počúvať. Ale radím ti švihnúť si. Nerád čakám", prehlásil a prilepil sa mi na pery. Samozrejme som mu musel bozky oplatiť. Jeho pery sú tie najlepšie.

Následne Kookie zobral tácku s mäsom a pobral sa na opekanisko. Ja som zatiaľ dokončil šalát a pobral som sa na dané miesto. Tam som položil šalát na menší stolík.

Hneď som sa aj vrátil do kuchyne, kde som zobral poháre a body. Následne som sa rozišiel ku opekanisku. Holly cupital vedľa mňa. Očividne niesom jediný, ktorý sa teší.

Vody a poháre som položil na stolík. Kookie tu nebol a tak som si radšej sadol na gauč. Holly mi vyskočil na nohy. Hneď som ho aj začal hladkať.

,,Dúfam, že ma Holly nenahradí", zašepkal mi Kookie do ucha. Usmial som sa a otočil som hlavu jeho smerom.

,,Neboj sa ty môj zajačik. Teba nikto nedokáže nahradiť. Nežiarli toľko. Budeš potom skoro starý", usmial som sa a pohladil som ho po tvári. Úsmev mi samozrejme opätoval.

,,No dobre. Už by sme mohli opekať. Začínam byť hladný", prehlásil Kookie a podyšiel ku ohňu. Holly som položil na gauč a podyšiel k nemu.

,,Dobrý nápad. Ale ja by som sa radšej pozeral na teba. Je to omnoho lepšie", zamumlal som mu do ucha a následne pobozkal na krk. Kookie sa uškrnul a za ruku si ma pritiahol pred seba.

,,Neprovokuj zlatíčko. Dohodli sme sa, že to urobíme na našich medových týždňoch. Mám síce neuveriteľné nutkanie si ťa zobrať, ale nie. Musím počkať zlatko", prehlásil Kookie a pohladil ma po líci. Neviem kedy, ale stal sa zo mňa neuveriteľný perverzák.

,,Tak si ma-", do čerta. Ani am nenechal dohovoriť a prisal sa mi na pery. Začali sme sa vášnivo bozkávať. Nenamietal som a pritiahol si ho bližšie za zátilok.

Kookie ma chytil pod zadkom a vyhodil si ma na seba. Hneď som mu nohy obmotal okolo pásu. Stále sme sa bozkávali. No Kookie začal pomaly cúvať.

Netrvalo dlho a my sme sa rozdelili pomocou toho, ako ma Kookie hodil na gauč. Prekvapene som sa naň pozrel a neveril, že to urobil.

,,Neprovokuj mačička. Nedopadne to pre teba dobre. Teraz pekne seď. Dobre?",  na to som len prekvapene prikývol. Musí sa veľmi držať aby sa na mňa navrhol. No čo. Raz na to dôjde a potom sa držať nebude.

Jungkookie na to s úsmevom prikývol a začal grilovať mäso. Ja som sa naň len pozeral. Teraz vyzera viac sexy. Hlavne ako sa trošku potí od toho ohňa.

Hral som sa s Holly a pozoroval svojho namakaného zajačika. Krajšieho muža sa ani nájsť nedá. Mám konečne šťastie.

Po chvíli mi začala biť trochu zima. Vbehol som do domu a rovno do našej izby. Zo skrinky som si vytiahol čiernu huňatú deku a pobral sa nasmäť ku Kookovi.

,,Kde si bol. Ako viem, že psi sú najlepší kamaráti človeka, ale nikdy mi neodpovie", prehlásil Kookie a otočil na mňa hlavu. Ako inak, však stále griluje. Ale nemá toho už veľa.

,,Pre deku. Začína mi byť zima. Chceš aby som tu utŕžil?", spýtal som sa a sadol si na gauč. Hneď som sa aj do tej deky zabalil. Spokojne som vydýchol a pozrel sa na Kookieho.

,,Nie. Tak som to nemyslel. Len som sa zľakol. Ináč, už je všetko hotové. Naberiem ti?", na to som len prikývol a naďalej ho pozoroval. 

Keď nám Kookie nabral, posadila sa vedľa mňa. Podal mi tanier s jedlom. S poďakovaním som si yo prevzal a spoločne sme začali jesť. Holly sme dávali kúsky mäsa a sem tam aj menšie kosti.

Takto sme tam zotrvali nejakú tu dobu. Následne sme uhasili oheň, odniesli taniere, jedlo a vody a ku koncu sme išli ku nám do izby. Samozrejem Holly išiel s nami.

Holly som položil do jeho pelíšku, ktorý mu cestou Kookie kúpil. Ja s Kookiem sme si zobrali veci na prezlečenie a vošli do kúpeľne. Tam sme sa rovno vyzliekli a vošli do sprchového kúta.

Pustil som teplú vodu, ktorá na nás hneď začala dopadať. Chvíľu sme nechali na seba dopadať kvapky vody. Následne som si na ruky vymačkal sprchový gél a rozotrel si ho na svojích rukách.

Ruky som položil na jeho hruď a začal mu rozotierať gél po celej hrudi. Následne som ruky premiestnil na jeho vypracovamé bruško. No proste nádhera.

Takto som ho celého umyl. Penu hneď aj voda zmizla. Následne mi moju prácu oplatil. Užíval som si to ako keby to nikdy nerobil. Bolo mi tak príjemne. Už sa proste nemôžem dočkať naších medivých týždňov.

Keď sme sa vyspevovali, vyšli sme a odyšli sme sa. Hneď sme sa aj obliekli a vyčistili si zuby. Následne sme sa pobrali do našej izby.

Uľahli sme na posteľ a prikrili sa perinou. Hneď som sa aj pritiskol ku Jungkookovi. Objal som ho okolo pásu a zaboril som si hlavu do jeho hrude.

Kookie sa len zasmial a objatie mi opätoval. Hlavu si zavŕtal do mojích vlasov, do ktorých následne pokladal bozky. Usmial som sa a nechal ho robiť čo len chce.

,,Dobrú noc Yoonie."
,,Dobrú noc Jungkookie."

Hneď po tomto som zavrel svoje unavené oči a spokojne vydýchol.

Netrvalo dlho a už som sa nachádzal v ríši snov.

➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎➡︎

Ďalšia časť bude už cesta na medové týždne. O asi také dve kapitoli bude smut.

Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat