,,Si robíš zo mňa srandu?! Ak to hovoríš len zo strachu, tak si ma nepraj", zavrčal Kook. ,,N-nie. Ja naozaj viem. Chodil som na kurzy hry na piano", prehlásil som hrdo. Bol som jeden s tých najlepších.
,,Dobre, tak poď a ukáž nám to", prehlásil Kook už trochu kľudnejšie. Ale stále z neho sršal rešpekt.
Postavil som sa a išiel za Kookom. Viedol ma niekam do útrob domu. Za nami išli aj chalani. Začínam chytať trochu paniku.
Vošli sme do miestnosti, kde v strede bolo čierne piano. Jungkook mi pokynul, aby som si zaň sadol. Učinil som tak. Otvoril som ho a zahral hlavnú melódiu.
,,To je všetko?", uchechtol sa Kook. Sklonil som hlavu.
,,To je len hlavná melódia, aby zistil, aký zvuk piano vydáva", zahriakol ho Jimin a strelil mu pohlavok. ,,Len hraj Yoongi. Kooka si ne", usmial sa na mňa Jimin. Úsmev som mu opätoval a pozrel sa na piano.
Ruky som položil na klávesy. Zavrel som oči a začal hrať. Zahral som niečo pomalé a ukľudňujúce. Dal som do toho všetko. Išlo to rovno zo srdca.
Po chvíli som dohral a otvoril oči. Obzrel som sa na chalanov. Civeli na mňa ako na zvajevenie. ,,Wow", preťal ticho Hobi. ,,Hráš free style?", následoval Kook. Súhlasne som prikývol.
Chalani odišli a Kook ku mne podišiel. Kľakol si pred mňa a ruky si položil na moje stehná. ,,Zlatko, odpusť mi", povedal zo smútkom v hlase. ,,Čo ti mám odpustiť?", nechápal som. ,,To, že som na teba bol hnusný. Nechcel som ti ublížiť, alebo ťa vystrašiť. Budem lepší", povedal smutno.
Bol som šokovaný ako rýchlo zmenil náladu. ,,Odpúšťam ti", usmial som sa naň. Úsmev mi opätoval. Následne sa mi prilepil na pery. Začali sme sa dravo bozkávať.
Zobral ma na ruky a položil ma na piano. Stále sme sa dravo bozkávali.
Keď nám došiel kyslík, odtiahli sme sa od seba. Opreli sme si čelá o seba a snažili sa chytiť duch.
,,Vezmeš si ma?", spýtal sa ma Jungkook, keď sme chytili dych. ,,Áno", prehlásil som po chvíli. Neviem prečo, ale bol som ním ako omámený.
Je na mňa tak milí. Chcel som si to rozmyslieť, ale moje telo konalo samo.
Z riflí si vytiahol čiernu krabičku. A v nej bol strieborný prsteň. Nasadil mi ho na prstenník. Usmievali sme sa na seba.
Pomohol mi z piana a ruky si obmotal okolo môjho pásu. Ja som dal svoje ruky okolo jeho krku.
,,Ďakujem", zašepkal. ,,Za čo?", nechápal som. ,,Za to, že si ma vezmeš", usmial sa. Úsmev som mu opätoval.
,,Jungkook", ozval sa niekto za nami. Odtiahol som sa od Kooka a otočil sa na dotyčného. Bol to muž niečo okolo 50. Jungkook si obmotal ruky okolo môjho pásu a pritiahol si ma bližšie k telu.
,,Nepovedal som ti, že ho máš zabiť a nájsť si muža, ktorý vie hrať na piano? To chcem až tak veľa?", poslednú vetu zakričal. ,,Už som si našiel otec", Jungkook sa uškrnul a ukázal na moju ruku, na ktorej mám prsteň.
,,Sadni si za piano a hraj", zavrčal. Kook sa zamračil a pustil ma. Rýchlo som si sadol za piano.
Zahral som základnú melódiu, aby som si pripomenul jeho zvuk. Následne som začal hrať tú istú pieseň ako predtým.
Keď som dohral, otočil som sa na Jungkookového otca. ,,O dva týždne bude svadba", s týmito slovami odišiel. Zhrozene som sa pozrel na Kooka.
,,Poď zlatko, pôjdeme opäť do bazéna, ale teraz nemôžem urobiť to, čo som chcel urobiť", vytiahol ma na nohy. ,,Čo si chcel urobiť?", zaujímal som sa. ,,Si užiť", uškrnul sa.
Vyvalil som naň oči. Začal som pomaly cúvať. Myslel som si, že je iný, ako ostatný mafiáni.
,,Prečo si ma chceš vziať?", pozrel som sa mu do očí. ,,Aby mi otec dal jeho pozíciu. On je najväčší mafiánsky boss sveta a ja mám dostať jeho miesto. No musím sa oženiť. A tým, že si povedal áno, si už môj. Nemôžeš s toho vycúvať. Patríš už iba mne", povedal to tak chladno.
S plačom som vybehol z izby a namieril si to do Jungkookovej izby. Cestou niekto na mňa kričal, ale ignoroval som to. Chcem sa iba rýchlo dostať do izby a skončiť to.
Jimin POV
Vyšiel som zo svojej izby a chystal som sa do kuchyne. Zrazu okolo mňa prebehol uplakaný Yoongi. Kričal som naň, ale nereagoval.
Naštvane som sa pobral do miestnosti s pianom. Jungkook tam stál ako socha.
,,Čo si urobil Yoongimu?!", vyštekol som naň. Jungkook sa na mňa nechápavo pozrel. ,,Nič som mu neurobil. Čo máš za problém?", nadvihol obočie.
,,Utekal do tvojej izby s plačom. Chcem vedieť, čo si mu urobil", varila sa vo mne krv. ,,Nič. Len som mu povedal, prečo si ho chcem vziať", povedal akoby nič.
,,Si ty normálny?! S Jinom som drel, aby si sa k nemu správal milo a ako normálny chalan, ale ty to musíš pokaziť! To dieťa má city! Veril ti a možno ťa začínal mať rád. Teraz si ho nezískaš. Nezaslúžiš si nikoho, ako je Yoongi", vykričal som to naň.
S tým som odišiel a nechal tam Kooka, nech sa nad sebou zamyslí.
Musím to klbko nešťastia nejak utešiť.
YOU ARE READING
Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎
Fanfiction,,Vezmeš si ma", povedal, keď sme polapili dych. . . . . Top: Jungkook Sub: Yoongi . . . . m-pregnant . . . . Začiatok: 8.7.2020 Koniec: 24.12.2020 . . . . Chyby ..... . . . . Môže byť aj 15+ scény