XVI.

956 50 8
                                    

,,Popíš mi pocit", povedal som po chvíli ticha. Kook sa trochu ukľudnil. Neveril som, že by sa mi ho podarilo utíšiť.

,,No, smutný a ja neviem. Ľútosť?" ,,Kookie, tebe je ľúto, že si mieril na Jimina", usmial som sa. ,,Ako ho mám poslať preč? Ja ho nechcem", pozrel sa na mňa. V jeho očiach som videl trochu strachu. Mojko....on sa toho bojí.

,,Musíš sa ospravedlniť Jiminovi. Len tak sa to dá vyriešiť", usmial som sa naňho. Úsmev mi slabo opätoval. Awww.....to bolo také zlaté.

,,Yoongi, ja sa neviem ospravedlňovať. Nikdy som to nerobil. Pomôž mi", vyšvihol sa nad mňa. ,,Sľúbil som ti, že ti pomôžem", usmial som sa a ruky mu obmotal okolo krku. Úsmev mi opätoval a priblížil sa.

Bol tak blízko. Ja chcem jeho pery. Dosť dlho sa nepribližoval. Za zátylok som si ho pritiahol do bozku.

Začali sme sa jemne a nežne bozkávať. Jeho pery sú pre mňa ako droga. Tak sladké a jemné.

Po chvíli sme sa od seba odtiahli. ,,Teraz začneme z tvojím ospravedlňovaním", pohladkal som ho po líci. ,,Ešte nie. Chcem sa bozkávať", povedal a opäť sa začal približovať. Prst som mi dal na pery. ,,Až keď sa Jiminovi ospravedlníš", povzdychol si.

Odtiahol sa a posadil sa na kraj postele. Ja som si k nemu prisadol. ,,Tak začneme", povzbudil som ho. Slabo sa na mňa usmial.

Začal som mu vysvetľovať, ako sa dá prekonať hnev. Trvalo mi to asi hodinu, keď ma Kook prerušil s tým, že sa chce ísť ospravedlniť. Usmial som sa.

Z izby som vyšiel prvý a po chvíli vyšiel aj Kook. Zamierili sme do kuchyne. Tam sedel Jimin s Taem a o niečom sa rozprávali.

Postrčil som Kooka a ten s povzdychom začal. ,,Jimin", chalani sa prestali rozprávať a upriamili svoju pozornosť na Jungkooka. ,,Čo chceš Jungkook? Chceš mi opäť vynadať? O čo ti ide?", začal trochu podráždene Jimin. Aj ho trochu chápem.

Videl som, že Kook chytá nervy. Všimol som si, ako Kook niečo vyťahuje spoza opasku. Zaostril som a všimol si, že sa jedná o zbraň.

Zamračil som sa.

Kookovi som strelil pohlavok a zbraň si zobral. Založil som si ju za opasok a prepálil Kooka pohľadom.

,,Nádych, výdych a povedz mu to už", povedal som trochu podráždene. Nemo mi prikývol a otočil sa na Jimina. Nadýchol sa a následne vydýchol.

,,Jimin, ospravedlňujem sa ti za to, že som na teba mieril", prehlásil. Bolo vidieť, že mu je to ľúto.

Pozrel som sa na Jimina. Ten aj s Taem mal otvorené ústa v šoku. Následne sa pozreli na mňa a nadvihli obočie. Iba som sa doširoka usmial.

,,T-to je v p-pohode", Jimin sa od prekvapenia zakoktal. Jungkook nemo prikývol a otočil sa na mňa. Naznačil som mu, aby išiel do izby. Pochopil a odišiel.

,,Yoongi, to je tvoja práca?", spýtal sa stále omámene a nechápavo Tae. Nadšene som prikývol. ,,Sila", vydýchli obaja naraz.

,,Chalani ja už pôjdem. Musím od Kooka dostať lieky", chápavo prikývli. Za ten čas som aj zabudol, že som chorý.

Rýchlo som vybehol schody a zamieril do izby. Vošiel som do izby a rozhliadol som sa, ale nikde som ho nevidel. ,,Kookie? Kde si?"

Bol som v strede izby, keď sa mi okolo pásu obmotali dve silné ruky. Hlavu som otočil na bok a uvidel Kooka.

,,Ako sa mi darilo?", hlavu mi natočil pred seba a tú svoju si zaboril do môjho krku. ,,Až na začiatok to bolo super", usmial sa a začal mi pokladať bozky na krk. Bolo to príjemné a upokojujúce.

,,Kookie, dal by si mi tie lieky?", rukou mi začal hladkať bruško. ,,Teraz nie. Mám u teba tie bozky~", povedal mi do krku. Tie bozky na môj krk boli ako droga, ktorú potrebujem. Bol som ako v tranze.

Rukou mi zašiel  pod tričko. To ma prebralo z tranzu. Presne toto robili Baek s Lucasom, keď od mňa chceli, aby som im vyfajčil.

Rýchlo som sa od Kooka odtiahol. Sadol som si na gauč a nohy si pritiahol k hrudi. Objal som ich a začal plakať.

,,Zlatko, čo sa deje? Urobil som niečo zlé?", podišiel ku mne a kľakol si. ,,N-nie, len som si s-spomenul na nepríjemnú s-spomienku", povedal som pomedzi plač. ,,Povieš mi akú", pomaly položil ruku na môj chrbát.

,,V-vždy, keď po mne B-Baek a L-Lucasom chceli, aby som im v-vyfajčil, tak robili p-presne to isté", pozrel som sa Kookovi do očí. Uvidel som tam smútok, ľútosť a aj hnev.

Pred seba som vystrel ruky ako znak, že chcem objať. Kook to pochopil a objal ma. Následne si ma vyšvihol na seba. Ruky som mu dal okolo krku, nohy okolo pásu a hlavu som mu zaboril do krku. Rozplakal som sa ešte viac.

Kook si dal ruku pod môj zadok, aby som nespadol. Druhú ruku si dal na môj chrbát a začal ho hladkať. Kook sa rozišiel a následne si sadol. Pravdepodobne na posteľ.

,,Prepáč zatíčko. Nechcel som ťa vystrašiť", smutne som sa zasmial. ,,Nevedel si o tom. To je v pohode", silnejšie som ho objal.

Po chvíľke som sa vďaka Kookovi upokojil. Stále som mu sedel v lone. Neplakal som už. Hlavu som mal opretú o jeho rameno. Prsty som mal v jeho vlasoch a hral som sa s nimi. On mi rukou hladil chrbátik.

,,Už lepšie?", prikývol som. ,,Dobre. Zoberieš si lieky a pôjdeš spinkať. Dobre?", opäť som prikývol. Následne som zišiel z Kookovho lona.

Jungkook sa postavil a podišiel k skrinke. Vysunul šuplík a vybral lieky. Zobral len tie potrebné a podišiel s nimi aj s pohárom vody (ktorý očividne vyčaroval, lebo som ho tu nevidel) ku mne.

Zobral som ich a následne zapil.

Išiel som do šatníka. Tam som sa vyzliekol a dal si na seba veľké biele tričko. Samozrejme som si boxerky nechal. Následne som sa vrátil do izby a uľahol do postele. Úplne som odignoroval Kooka.

Spomenul som si naňho, keď si vedľa mňa ľahol. Ležal na chrbte a bez trička. Pritúlil som sa k nemu a hlavu si položil na jeho hruď. Tak pevná ale i tak jemná a mäkká.

Kook sa uchechtol a ruku si položil na môj pás, ktorý začal nežne hladkať. Uspávalo ma to a aj tie lieky.

Ruku som mu dal na bruško a nohu som prehodil cez tie jeho. Cítil som sa v bezpečí a tak skvelo. Začal som ho mať radšej.

Viem je mafián a toho všetko robí len kvôli tej jeho blbej pozícii. Pochybujem, že mu na mne záleží. Ale ako by potom zahral tie slzy. A reakcie chalanov by rozhodne boli iné. Dúfam, že ma nechcú oklamať. Len prosím, nech to na mňa nehrajú. Len o to mi ide.

,,Dobrú noc Kookie", prehlásil som z polospánku. ,,Dobrú noc mačiatko", daroval mi bozk do vlasov.

S týmito slovami som upadol do hlbokého spánku.

Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎Donde viven las historias. Descúbrelo ahora