Stále som sedel Kookovi v lone. Bolo mi tak príjemne. Len ja a môj dokonalý mafiánsky priateľ. Takto sa mi to páči.
Neustále sme sa pozerali do očí. Nič sme nerobili, nič sme nehovorili, len sme tak sedeli s pozorovali sa. Nič lepšie asi neexistuje.
,,Budeme sa mazliť?", spýtal som sa a naklonil hlavu na sranu. Jungkookie sa iba zasmial, objal ma okolo pásu a ľahol si na chrbát. Ja som mu ležal na hrudi a spokojne sa usmieval.
,,To sa ani pítať nemusíš. Pre teba by som sa aj rozkrájal", usmial sa a prehrabol mi vlasy. Ruku následne položil na moje líčko a to pohladil. Viac som sa do jeho ruky oprel.
,,Si zlatučký. Vieš o tom?", prehlásil a daroval mi bozk do vlasov. Nad tým som zčervenal a zaboril som si hlavu do jeho hrude. Vždy ma privedie do rozpakov.
Hneď sme sa aj maznali. Cítil som sa skvelo. Bolo mi fajn. Nikdy som sa takýto šťastý nebol. V sú som sa dusil zo svojích deperiach. Vždy som bol tetčom posmechu. Vždy som bol ja ten, ktorý vždy schytal rany za druhých. Nezvládal som to.
Moja depresia, zlá nálada na to, že som bol terč postraechu som konečne šťastný. Konečne som šťastný s niekym, koho milujem. Konečne mám niekoho, kto ma ochráni pred ľuďmi. Konečne mám niekoho, kto ma príjme takého, aký som. Nebude chcieť, aby som sa menil. Nenúti ma do ničoho.
,,Nad čím tak namáhavo rozmýšľaš?", spýtal sa ma Kookie po chvíli ticha. Nechápavo som sa naň pozrel. Jak mohol do čerta vedieť, že nad niečim premýšľaš.
,,Ako si na to prišiel? Dokážeš čítať mušlienky, alebo si vedec?", nad tým sme sa obaja zasmiali. Má tak krásny úsmev. Ten jeho zajačí úsmev je proste dokonalý.
,,Nie, niesom. Len si sa mračil a tak mi napadlo, že nad niečim premýšľaš. Nemusíš mi to hovoriť, len mi to tak napadlo", usmial sa a pohladil ma po vláskoch.
,,Len som rozmýšľal nad svojím biednym životom. Nič viac nič menej", usmial som sa a lepšie som sa uvelebil na jeho hrudi.
Netrvalo dlho a na mojom zadočku som pocítil štipľavú bolesť. Hneď som od prekvapenia vipískol a udrel Kookieho do hrude. Nemá na to právo.
,,Prečo si to urobil? Vieš ako to bolí. Ty máš silu. Ja som oproti tebe len mucha", nadul som svoje líčka a posadil som sa na Koovú panvu. Hneď mi do zadočku udrela slabšia bolesť. Ruky som si naň položil a pohladil.
,,Už nikdy, opakujem NIKDY nehovor, že máš biedny život. Snažím sa ťa chrániť. Snažím sa, aby si sa cítil milovaný. Aby si bol šťastný. Ani si nevieš predstaviť, ako mi ubližuje to ako o sebe hovoríš také veci. Nechcem, aby si trpel", prehlásil Kook a v očiach som mu uvidel slzy.
Vyľakal som sa. Ľahol som si naň a pevne ho objal. Objatie mi samozrejme opätoval. Hneď som na svojom rameni ucítil niečo mokré. Konkrétne to boli jeho slzy.
Ublížil som svojej milovanej osobe. Ublížil som človeku, ktorý sa mi snaží pomôcť. Ublížil som mu. Mojou príčinou je Kookie smutný. On sa snaží o moje pohodlie a bezpečie. Ja mu skvôr prinášame len smútok a sklamanie. Nič viac.
,,Odpusť mi to Kookie. Nechcel som ti ublížiť. Len ti prinášam bolesť a sklamanie. Nič dobré som pre teba neurobil. Mrzí ma to Kookie", zamumlal som mu do hrudi.
,,Bože nie. Už len tým, že si si pre mňa urobil všetko. Som šťastný, keď si so mnou, keď sa usmievaš a keď sa pri mne zobúdzaš. Prosím, prestaň o sebe rozprávať také veci. Prosím", zamumlal a odtiahol sa od mňa.
Opäť sa mu začali oči plniť slzami. Je mi ho tak ľúto. Budem sa snažiť robiť všetko lepšie, aby sa cítil lepšie a aby nemusel plakať kvôli mne.
Nemo som prikývol a následne som sa mu prilepil na pery. Nežne a jemne som začal s nimi pohybovať. Jungkookie mi bozky samozrejme opätoval.
Nikam sme sa neponáhľali. Bozkávali sme sa jemne a nežne. Ukazovali sme si tak všetky svoje city k tomu druhému. Ukazovali sme si ako sme na sebe závislí.
So slabým mľasknutím sme sa od seba odtiahli. Čelá sme si o seba opreli a zadívali sa jeden druhému do očí. Nič sme nerobili a len tak sme si navzájom pozerali do očí.
,,Pôjdem robiť obed. Čo by si chcel?", prehlásil som po chvíli ticha. Aspoň takto by som mu mohol oplatiť to utrpenie.
,,Hm....asi Bulgogi", prehlásil a následne mi daroval bozk na líčko. Usmial som sa a následne som sa z neho postavil. Pohladil som ho po líci a hneď na to odyšiel do kuchyne.
V kuchyni som si pripravil potrebné suroviny a začal variť. Musím byť pre Kookieho lepším priateľom. Nesmie sa kvôli mne stresovať. Nesmie byť kvôli mne smutný. Radšej budem žena v domácnosti akoby som mu ublížil.
Mal som skoro všetko hotové, keď som okolo svojho pásu ucítil dve silné ruky. Usmial som sa a pootočil som hlavu na stranu, aby som uvidel to zlatíčko.
,,Celý dom vonia pod tou dobrou. Nemohol som dlhšie čakať. Už sa mi zbiehajú slinky", zamumlal mi do krku na ktorý následne položil pár motýlich bozkov.
,,Choď si sadnúť. Už to mám hotové", usmial som sa a pobozkal som ho na líčko. Kookie mi na to iba prikývol a posadil sa za stôl.
Hneď ako sa usadil, ja som skončil z varením. Nabral som nám na taniere a s nimi v rukách som sa rozišiel ku stolu. Jeden tanier som položil pred Kookieho a druhý som dal oproti nemu, kde som si aj následne sadol.
Popriali sme si dobrú chuť a následne sme sa pustili do jedenia. Opäť sa mi podarilo urobiť nejakú dobrotu.
,,Takže, pôjdeme sa potom niekde prejsť?", spýtal sa ma Kookie hneď ako sme dojedli a ja som umýval riad. Trochu som sa zamyslel a následne som prikývol.
,,Máš aj nejaké vyhliadnuté miesto, alebo sa pôjdeme len tak niekde prejsť?", spýtal som sa a podyšiel som k nemu. Sedel na gauči a pozrela telku. Nechcelo sa mi stáť a tak som si k nemu sadol.
Jeho ruku som si prehodil okolo svojích ramien a pritúlil som sa k nemu viac. Samozrejme si ma tou rukou objal pevnejšie.
,,Mám jedno vyhľadnuté miesto. Určite sa ti to bude páčiť. Tiež som-", prehlásil Kookie, ale bol prerušený aktuálnymi novinami. Väčšinou prerušia vysielanie iba ak ide o niečo vážne.
,,Ospravedlňujeme sa za prerušenie seriálov, ale máme čerstvé správy, ktoré sa stali dnes ráno v Seoule, neďaleko chatkových lokalít. Ide o mafiánsky útok na budovu obchodného centra. Útok bol pod vedením najväčších mafiánov sveta a to rodiny Joen. Týmto oznamujeme, aby sa občania Seoulu v danej oblasti zdržiavali hlavne doma. V nasledujúcom týždni je zvýšená kontrola domov, chatiek a panelákov. Každý, kto je v spojení s touto rodinou bude mať doživotie, alebo bude zasiahnutý trestom smrti-", nedopozeral som to celé, lebo Kookie vypol telku.
Vystrašene som sa naň pozrel. Ja nechcem zomrieť. Bojím sa a to veľmi. Ale milujem Kookieho a urobím preň všetko.
,,K-Kookie?", bol som na pokraji zrútenia. Nebolo to preto, lebo som videl tie noviny, ale preto, lebo niekto zabúchal na dvere.
Už si pre nás idu.....
ESTÁS LEYENDO
Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎
Fanfic,,Vezmeš si ma", povedal, keď sme polapili dych. . . . . Top: Jungkook Sub: Yoongi . . . . m-pregnant . . . . Začiatok: 8.7.2020 Koniec: 24.12.2020 . . . . Chyby ..... . . . . Môže byť aj 15+ scény