XII.

983 52 2
                                    

Jin mi urobil čaj a podal ho Kookovi. Následne som sa z Jungkookom odtrepal do izby. Cestou som ešte párkrát kýchol.

V izbe som sa posadil na posteľ a Jungkook mi podal čaj. Zobral som ho a hneď aj vypil. Hrnček som položil na noční stolík. Následne som uľahol do postele a zabalil som sa do periny.

,,Čo ťa tak vzalo, že si sa chcel zabiť?", preťal to ticho. ,,Chceš ma využiť. Každý ma iba využíva. Vezmeš si ma a keď dostaneš tu pozíciu, odkopneš ma. Tak ako každý. Prečo si mi musel zničiť život ešte viac?", povedal som slabo.

Jungkook si dal dole tričko a ľahol si vedľa mňa. Hneď si ma pritiahol bližšie k telu. Išlo z neho teplo a tak som sa naň nalepil viac. Hlavu som mu zavŕtal do hrude a trochu sa uvoľnil.

,,Chápem, že už mi nikdy veriť nebudeš. Máš na to právo. Ja potrebujem ten titul. Titul psychopat už nechcem. A áno, som psychopat, ale viac mafián. Yoongi povedz mi, ak chceš niečo robiť zo svojím mentálnym zdravím. Zaplatím ti psychológa, ak budeš chcieť. Nikdy by som ťa nevyužil a odkopol. To by som neurobil", povedal to tak kľudne, ako keby o nič nešlo.

,,Vlastne áno, neodkopneš ma. Budeš ma zneužívať, až kým neumriem", slzy sa mi začali drať von. Jungkook mi na to neodpovedal, čože beriem ako súhlas.

Bol som vyčerpaný. Netrvalo dlho a upadol som do hlbokého spánku.

Jungkook POV
Čo je to sakra za pocit? Nepoznám ho. Čo to trepem, ja neviem vyjadriť ani jeden cit. A to je jedno o aký ide. No podľa chalanov ide o ľútosť a výčitky.

Neviem čo je Yoongi zač, ale iba on vie vo mne prejaviť city. Od smrti mojej mami som ich neprejavil.

Pamätám si, že keď mi umierala v rukách, povedala mi, že mi pošle niekoho, kto sa o mňa postará a naučí ma milovať a prejavovať city.

Je tým niekým Yoongi? Je on ten, kto ma má naučiť milovať? Prečo mám pri ňom tak zvláštny pocit?

Ničomu nerozumiem.

Chcel som mu odpovedať, ale všimol som si, že už spý. Začal som sa mu hrať s vlasmi a povedal som svoju odpoveď do ticha.

,,Nechcel som ti zničiť život. Budem sa snažiť, aby som bol pre teba lepší. Nechcem ti viac ublížiť. Chcem len, aby si bol šťastný. Problém je, že moja povaha a ego mi to nedovolia. Ale kvôli tebe sa budem snažiť. Neviem z akého dôvodu mi na tebe záleží. Záleží mi na tebe viac ako na vlastnom živote. Za tie tri dni, čo si tu, si mi prirástol k môjmu kamennému srdcu. Si jediný, ktorý vo mne zobudil city. Už ti viac neublížim. Chcem sa kvôli tebe zmeniť, ale sám to nedokážem. Na to potrebujem teba Yoongie. Len ty mi môžeš pomôcť. To je pravý dôvod, prečo si ťa chcem vziať", z oka mi ušla malá stal, ktorú som hneď zotrel.

Po chvíli vošiel do izby Jimin. Keď uvidel v akej sme pozícii, zamračil sa.

,,Čo chceš?", vyštekol som naň, ale tak, aby som nezobudil Yoongiho. ,,Problém. Už sú v mučiarni", odvetil a následne odišiel.

S povzdychol som sa opatrne odtiahol od Yoongiho. Následne som zobral svoju obľúbenú zbraň, obliekol si tričko, skontroloval som Yoongiho, či spí a vyrazil som do mučiarne za tým problémom.

Keď som vošiel do mučiarne, uvidel som dve stoličky a na nich zviazaných chalanov. Postavil som sa pred nich a pohľadom som ich skúmal.

,,Túlali sa tu okolo a keď sme ich chytili, začali sme sa pýtať na mená a čo tu robia. No oni neodpovedali. Jediné čo povedali, bolo Yoongi. A to stále opakujú", prehlásil Taehyung.

,,Meno!", zvrieskol som na nich. ,,Yoongi", prehlásil jeden z nich.

Takýmto spôsobom sme sa hádali nejakú tu dobu. No praskli mi nervy. Zobral som svoju zbraň a namieril ju na jedného z nich.

Chystal som sa vystreliť, ale zastavil ma niečí hlas. ,,Nechaj ich!"

Yoongi POV

Zobudil som sa na nepríjemný pocit. Mal som pocit, že sa Jungkook chystá niekoho zabiť.

Postavil som sa z postele a namieril si to do mučiarne. Neviem prečo, ale tiahlo ma to tam. Ako keby som bol niečím zmanipulovaný.

Pomaly a potichu som otvoril dvere od mučiarne. Nemýlil som sa. Jungkook mieril zbraňou na jedného z chalanov, ktorý sedeli pred ním.

Chystal sa vystreliť, ale ja som zakričal. ,,Nechaj ich!", následne som sa rozkašľal. Super ešte budem chorý.

Všetky pohľady padli na mňa a Kook zložil zbraň. Jimin schmatol deku (ktorú neviem kde vzal) a pribehol ku mne.

Zabalil ma do deky a následne som podišiel ku Jungkookovi.

Hneď ako som bol pri ňom, vtiahol ma do objatia. Hlavu som mu zavŕtal do krku a triasol sa.

Po chvíli som sa pozrel na chalanov. V okamihu som na nich vyvalil oči.

,,Čo tu robíte?", spýtal som sa slabo a skoro nečujne. ,,Prišli sme ťa zachrániť", povedal Beak. On aj s Lucasom boli mojími najlepšími kamarátmi. No a teraz tu obaja sedia. Pripútaný.

,,Jungkook ťa zničí. Zabije ťa. Nemá city", prehlásil Lucas. ,,Zabiť sa zabijem sám. Ale zničiť ma nedokáže. Urobili ste to zaň", zamumlal som a natisol som sa na Kooka.

,,Ty ich poznáš?", spýtal sa ma Taehyung. Pozrel som sa naň.

Nádych.......

Výdych.......











































































,,Áno. Boli sme najlepšími kamarátmi."

Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎حيث تعيش القصص. اكتشف الآن