XXXIX.

756 37 18
                                    

Ráno som sa zobudil v Kookieho hrejivom objatí. Po včerajšej noci som zaspal ako bábätko. Síce som stále vyčerpaný, ale aspoň trošku som si odpočinul.

,,Dobré ránko zlatíčko", prehovoril Kook svojím ranným chrapľákom a pohladil ma po vláskoch. Chystal som sa mu odpovedať, no naplo ma a tak som sa rýchlo vymanil z Kookieho objatia.

Vbehol som do kúpeľne a vyvrátil som obsah svojho žalúdka do záchoda. Neviem prečo, ale cítim sa tak slabo.

,,Yoonie, čo sa stalo?", spýtal sa ma vystrašene Kookie a začal ma hladiť po chrbátiku. Samozrejme, že som mu nestihol odpovedať, lebo som opäť začal zvracať.

Po chvíli som vyvrátil všetko a vyčerpane som sa posadil ku záchodu. S námahou som spláchol a položil svoju ruku na brucho.

Jungkookie zatiaľ namočil uterák. S ním mi následne umyl ústa. Vďačne som sa naň usmial. Následne som k nemu natiahol ruky. Som totálne vyčerpaný.

Ten sa na mňa len usmial a zodvihol ma na nohy. Svoje slabé telo som oprel o to pevné Kookové. I ja cem také.

,,Kookie, urobil by si mi prosím niečo na jedenie? Dostal som neuveriteľnú chuť na jedlo", pohladil som svoje bruško a pozrel som sa naň zo šťeňacími očami. Jungkookie sa tomu len zasmial.

,,Urobím. Vzládneš to bez mňa?", na to som len prikývol. Aj tak tu pobudnem. Mám taký pocit, že by som mohol vedieť, kvôli čomu som mal ťažkosti.

Kookie sa od mňa pomaly odtiahol a následne sa pobral mi urobiť raňajky. Ja som sa zatiaľ dotrepal ku kufru a z neho som vybral tehotenský test. Následne som vbehol do kúpeľne. Rovno som aj zamkol. Pre istotu.

Bez váhania som si urobil test a čakal, kedy sa dozviem výsledok. Bol som celkom vystresovaný. Chcel by som mať deti, takže dúfam, že bude pozitývny.

Po asi 20 minútach som sa pozrel na výsledok. Nemohol som tomu uveriť. Splnil sa mi sen. Test mám POZITÝVNY!!! Juhu.

Rýchlo som vošiel do našej izby a schoval test do svojho kufra. Večer to dám Kookiemu ako Vianočný darček. Som zvedavý, aká bude jeho reakcia.

Nasadil som si čisté boxerky a obliekol si jednu z Kookieho bielych košieľ. Nebude mu to vadiť. To rozhodne nie.

Pomaly som sa dotrepal do kuchyne, kde Kookie pokladal na stôl tanier s lievancami. Normálne sa mi začínajú zbiehať slinky. Cítil sa ako bulldog.

,,Už ti je lepšie?", spýtal sa ma Kookie hneď ako som prišiel do kuchyne a sadol si za stôl. Je neuveriteľné, aký je starostlivý. Určite bude skvelý otec.

,,Áno. Už som v poriadku", usmial som sa naň. Som viac než v poriadku. Dnešný vianočný darček bude ten nalepší na svete. Určite sa poteší.

,,Super", úsmev mi opätoval a následne daroval bozk na čelo. Hneď na to sa mi prilepil na pery. Bez akéhokoľvek váhania som mu ich opätoval.

Hneď ako sme sa od seba odtiahli, pustili sme sa do jedenia. Bolo to tak skvelé. Od teraz budem chcieť jedlo len od neho. Bude skvelý šéfkuchára.

Po raňajkách sme si išli sadnúť na terasu. Sadli sme si na gauč. No vlastne Kookie si sadol a ja som si mu ľahol do lona. Kookie si ruku položil do mojich vlasov a začal ich prehrabávať.

Mám neuveriteľnú chuť ísť pre ten test a ukázať mu ho. Ale tiež som dostal chuť opäť niečo jesť. Asi si pôjdem niečo zobrať alebo poprosím to moje milované zlatíčko.

,,Kookie, začínam byť opäť hladný", zakňučal som a pozrel sa mu prosiac do očí. Kookie sa však na mňa zamračil.

,,Zlatíčko, ráno ti nebolo dobre. Nebudem riskovať, že sa ti opäť urobí zle. Počkáš ešte nejakú dobu a potom si môžeš dať niečo menšie. Dobre?", na to som trochu porazene prikývol. Nechcem sa hádať.

Takto sme tam zotrvali do obeda. No vlastne len Kookie. Ja som sa chodieval najesť a musím povedať, že také kombinácie by som len tak nezjedol.

,,Yoonie, je ti dobre? Dneska už nejak veľa ješ. Nič proti nemám, len sa o teba bojím", prehlásil hneď ako sme si po obede sadli na gauč. Len som sa naň pozrel a usmial sa.

Už som to nevidržal a odyšiel do našej izby. Z kufra som vybral test a zabalil ho do menšej krabičku. Nevidržím to do večera. Nezvládnem schovávať svoje šialené chute.

,,Tento darček som ti chcel dať až večer, ale nevidržím to. Takže pači", prehlásil som hneď ako som sa vrátil do obývačky a podal mu krabičku.

Kookie ju trošku prekvapene prijal. Ja som si zatiaľ sadol vedľa neho a pozoroval ho. Kookie ju opatrne otvoril a do ruky zobral test, ktorý si začal hneď prezerať. Následne sa na mňa prekvapene pozrel.

,,To je pozitívny tehotenský test?", spýtal sa a pomaly ho položil na stolík pred nami. Ja som len slabo prikývol a usmial som sa. Kookie sa opäť pozrel na test. Hneď na to som uvidel ako mu z oka vyšla slza.

,,J-ja budem o-otcom", zašepkal a následne si schoval hlavu do rúk. Rovno som aj počul ako ticho vzlikol.

Stiahol som ho na svoju hruď, objal ho a daroval bozk do vlasov. Kookie ma objal okolo pásu a daroval bozk na moje ešte stále ploché bruško. Nad tým som sa musel usmial.

,,Áno Kookie. Budeš otcom a tým najlepším na svete", zamumlal som mu do vlasov a pohladil ho po chrbáte. Je zlatučký.

,,Už konečne rozumiem tvojím návalom jedla a rannej nevoľnosti. Bože Yoongie, lepší darček si mi dať ani nemohol", povedal a odtiahol sa odo mňa. Následne sa mi zadíval do očí.

Bez váhania som si ho pritiahol do vášnivého bozku. Kookie mi bozky opätoval a medzi tým si ruky položil na moje bruško. Usmial som sa do bozku nechal ho ho hladiť.

,,Yoonie, nabudúce, keď bude niečo podobné, povieš mi to. Ani si nievieš predstaviť, ako som sa o teba bál", prehlásil hneď ako sme sa s mľasknutím od seba odtiahli.

,,Dobre. Neboj sa. Ale chcel som ťa milo prekvapiť", usmial som sa a pohladil ho po líčku. Ten sa len usmial a zatlačil mi na ramená.

Ľahol som si na gauč, Kookie sa mi vopchal medzi nohy a ľahol si na mňa tak, že mal hlavu na mojom brušku. Ruku som mu položil na hlavu a začal som sa mu prehrávať vo vlasoch.

Práve si pripadám ako keby sme boli kompletná rodina.

Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎Onde histórias criam vida. Descubra agora