XLIX.

535 30 1
                                    

Obaja sme sa prekvapene pozreli smerom ku dverám. Stál v nich Kookov otec zo založenými rukami na hrudi. Čo on tu do čerta chce.

,,Čo chceš? Musíš mi pokaziť ten najlepší deň v mojom živote? Vlastne ty ani nič iné nevieš", zavrčal Kookie a ochranársky si ma k sebe pritiahol bližšie. Na to som si TaoMina pritiahol viac ku hrudi.

,,Už som povedal, že sa tvoji kolegovia musia dozvedieť, že máš konečne následníka. No a potom sa musíš zbaviť tej príťaže za ktorú si sa vydal", prehlásil chladne a prepálil ma pohľadom.

Viem, že hovorí o mne. On je fakt bezcitný a hnusný. Chce po svojom vlastnom synovi, aby sa predvádzal zo svojím čerstvo narodeným synom a hneď na to zabil svojho manžela. On je úplne mimo.

,,Nepôjdem za nikým a svojho manžela nezabijem. Je to môj život, tak sa mi doň nestaraj. Ani ja som sa nestaral do toho tvojho", prehlásil Kookie a podišiel ku svojmu otcovi. Len som ich pozoroval a tiež trochu utišoval ten poklad. Má dosť na krajíčku.

,,Ty mi nebudeš odporovať. Ja som ťa vyzdvihol na toto postavenie. Bez mňa si nič. Dúfam, že do mesiaca bude všetko tak ako si to želám", s tým ma prepálil pohľadom a odyšiel z miestnosti.

Čo som mu kedy urobil? Nemôže sa aspoň na chvíľu správať ako starý otec? Nemohol by aspoň jeden deň zabudnúť, že je mafián a mohol by sa tešiť zo svojou rodinou? Je to až tak ťažké?

,,Ospravedľ toho starého tvora. Len otravuje a rozrušuje. To jediné dokáže robiť bez chyby", podyšiel ku mne Kookie z tým najjemnejším pohľadom aký som kedy videl.

,,Kookie, že neurobíš nič z toho, čo od teba chce tvoj otec?", spýtal som sa a natiahol k nemu jednu ruku. Druhou som stále k sebe tisol svoj poklad a odmietal ho pustiť.

,,Neboj sa poklad. Neublížim svojmu synovi tak ako kedysi ublížil otec mne. Na to sa neodvážim. Milujem vás oboch", chytil moju ruku, na ktorú následne vtisol bozk a následne vtisol bozk TaoMinovi na čelo.

,,Ako ti ublížil?", spýtal som sa a pritiahol si ho bližšie k sebe. Fakt ma zaujíma, ako mu jeho otec ublížil? Viem, že je medzi nimi niečo v neporiadku ale neviem čo.

,,Jeho otec mal rovnaké požiadavky ako ten môj. Raz, keď som mal už sedem rokov a zaúčal som sa, môj starý otec si zmyslel, že moja mamina je len príťaž, tak ako ty. Preto otca donútil, aby ju zabil. Povedal, že to rovnaké musí urobiť aj mne. No ja nič také robiť nebudem. Sľubujem, že vás oboch ochránim", na to sa mi prilepil na pery a začal nežne bozkávať. Samozrejme som mu ich opätoval.

,,Verím ti Kookie. Milujem ťa a pre teba alebo TaoMina by som kľudne zomrel", usmial som sa a pohladil ho po líci. Na to som už len počul šťastný smiech môjho zlatíčka.

,,Takto už nehovor. Tiež ťa milujem a ochránim vás oboch. No teraz mi daj ten poklad a vyspi sa. Zajtra pôjdeme domov", na to som len prikývol a podal mu našeho syna. Je na nich tak prekrásny pohľad.

Poprial som im dobrú noc a zavrel svoje unavené oči. Ani som si nevšimol kedy som sa tak unavil.

Netrvalo dlho a už som spokojne oddychoval.

~ráno~

Zobudilo ma škrabkanie vo vlasoch. Musel som sa nad tým usmiať. Otvoril som svoje unavené očká a uvidel pred sebou trochu unaveného Kookieho.

,,Dobré ránko pokladik. Obleč sa, nech môžme ísť. Nechcem riskovať, že nás tu zastihne otec", na to som len prikývol a postavil som sa z postele. Následne som sa rýchlo obliekol a podyšiel ku Kookovi.

Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎Where stories live. Discover now