Na posteli ležal zlaté huňaté hnedé šteňa. Hneď som k nemu pribehol a zobral si ho na ruky. Je tak zlaté.
,,Dúfam, že sa ti môj darček pred svadbou páči. Dal som si s tým námahu. A keby ťa to zaujímalo, tak je to samec. Meno nechám na tebe", usmial sa na mňa a ja som mu úsmev s radosťou opätoval.
,,Hmm....Holly", usmial som sa a sadol som si na posteľ. Spokojne som Holly pustil na posteľ a začal sa s ním hrať.
,,Nieje to meno pre dievča?", hneď ako to povedal, prwpálil som ho pohľadom. Povedal, že meno nechá na mne tak čo sa potom stará.
,,Dobre, som ticho. Už ťa nechám", zasmial sa a podyšiel ku mne na posteľ. Postavil sa ku kraju posteli a pozoroval.
Nechal som Holly a objal Kooka okolo pásu. Silné som ho stiskol v objatí a hlavu som mu položil na bruško a spokojne vydýchol. Kookie mi ruku položil na hlavu a začal prehrabávať vlasy.
,,Ďakujem", usmial som sa a pozrel sa mu do očí. ,,To bola len maličkosť", pohľad mi opätoval. Následne sa mi začal hrať s vlasmi. Spokojne som sa usmial a pozrel sa na Holly, ktorý sa mi dostal lona.
Ruku som presunul na hlavu Holly a začal ho hladkať. Teraz mi nič nechýba. Všetko mám a som spokojný.
,,Čo by si chcel robiť?", spýtal sa ma Kook a posadil sa za mňa. Objal ma okolo pásu a hlavu mi zavŕtal do krku. Hneď som aj ucítil ako nasáva moju vôňu a následne spokojne vydýchol. Jeho dych ma šteklil na krku.
Následne mi začal bozkávať krk. Boli to síce len motýlie bozky, ale mal som zvláštny pocit. Pocit, že chce urobiť niečo, čo ja nechcem. Určite všetci vieme, kam tým mieri.
,,Hm....len tak leňošiť?", spýtal som sa. Neviem, či ma nejaké iné plány. Len nech to nieje sex. To by som fakt už nezvládol. Nehovorím, že by sa mi to nepáčilo, ale nechcem prísť tak skoro o svoje poprvé. Čo ak hneď otehotniem? Na to som príliš mladý. Veď mám ešte len 19.
,,Ak chceš, tak kľudne", zavrčal mi do kože na krku. Následne sa mi na jedno miesto prisal a začal ju cmúľať, okusovať a sať. Bolo to celkom príjemné a tak som hlavu zaklonil a položil si ju na Kookové rameno.
Celý čas som si kúsal do spodnej pery. Nechcem vzdychať. Určite by si to vyložil inak a dopadli by sme obaja bez oblečenia. To ja ešte nechcem. Teraz nie.
,,Nekúš si tú dokonalú peru. Chcem ťa počuť", zašepkal mi do uch, ktoré následne oblízol. Následne sa doň zakúsil. Od prekvapenia som tlmene zavzdychal.
,,Šikovná mačička", zavrnel mi do ucha a následne mi opäť začal bozkávať.
Nechcem už v tomto pokračovať. Bojím sa ako to skončí. Nechcem a bojím sa. Nech na mňa radšej kričí a je zlý, ale nech to nepokračuje.
Vymanil som sa z Koookového objatia a zošmikol som sa z postele. Doplazil som sa do rohu a objal som si nohy. Hneď som aj ucítil pri nohe niečo malé a chlpaté. Samozrejme som vedel, že je to Holly a tak som si ho zobral na ruky. Začal som ho hladkať. Celkom ma to upokojuje.
,,Čo sa deje mačička? Urobil som niečo zlé? Nechcel som ťa vystrašiť. Povedz mi, čo som urobil zle a ja s tým prestanem", pozrel sa na mňa strochu vystrašene.
Zadíval som mu do očí a uvidel v nich znateľný strach. Strach z viny. Strach, že urobil niečo, čo vydesilo mňa.
,,Bojím sa", priznal som a zvŕtal som hlavu do Hollynej srsti. Nechcem sa mu teraz pozreť do očí. Pomyslí si, že sa bojím jeho. To by bolo vysvetľovania.
,,Čoho? Dúfam, že nie mňa. To by som nechcel", prehlásil Kook a počul som ako sa pohol na posteli. Hneď som aj zodvihol zrak a uvidel, ako Kook sedí na krku posteli v tureckom sede.
,,Nie, to nie. Bojím sa toho, kde sa to skončí. Nechcem aby sa medzi nami stalo niečo viac. Necítim sa na to. Nechcem sa s tebou vyspať", prehlásil som skleslo a hneď na to aj sklonil hlavu.
Jungkook sa tomu zasmial a podyšiel ku mne. Holly mi zobral z lona a položil ho na zem trochu odo mňa. Nechápavo som sa naň pozrel.
Rukou mi naznačil, aby som sa postavil. Učinil som tak a postavil sa. Hneď sa mi okolo pásu obmotali jeho ruky. Svoje ruky som mu položil na hruď a zadíval sa mu do oči.
Kook sa rukami zošmikol na môj zadok. Pevne ho chytil a následne si ma vyhodil na seba. Od prekvapenia som vipískol a rýchlo som si obmotal nohy okolo Kookového pásu.
Následne sa rozišiel ku posteli, na ktorú si rovno aj sadol. Ja som mu sedel v lone a ruky som mal na jeho vypracovanej hrudi.
,,Yoongie, nechcel som zásjsť ďaleko. Nič by som ti neurobil. Ak by aj hej, preklínal by som sa za to. Nechcem ti ublížiť. Chcem len tvoje bezpečie a komfort. Ja si počkám na teba. Ty si určíš, kedy budeš pripravený. Do ničoho ťa nenútim. Si pre mňa všetko a nechcem ťa stratiť. Len pri tebe sa viem ovládať. Len pri tebe sa cítim ako normálny človek. Človek, ktorý je až po uši zamilovaný. Neboj sa ti ničoho. Ak by sa ti niečo nepáčilo, či už v mojom správaní, alebo v niečom inom, povieš mi to, dobre?", zmohol som sa len na nemé prikývnutie.
Nevedel som, že Jungkook dokáže byť tak milí. Nikdy ma to nenapadlo. Ale páči sa mi táto jeho stránka. Je tak zlatý.
,,Necháš ma pokračovať, alebo mám prestať?", spýtal sa ma a hneď na to ma pohladil po boku, ktorý začal nežne stláčať.
,,Nechám, ale chcem vedieť, prečo si ku mne taký milí. Podľa mňa takýto niesi ani pri chalanoch", spýtal som sa a začal kresliť nezmyselné obrazce na jeho hrudi.
,,Pretože si moja slabina. Jedine teba budem počúvať a si jediný od ktorého si nechám rozkazovať", zavrnel mi do kože na krku a hneď sa na ňu prisal.
Spokojne som vydýchol a naklonil hlavu na stranu, aby mal lepší prístup. Už rozumiem, prečo som bol jediný, ktorý sa mohol dotknúť jeho zbraní. Len ja mám očividne to privilégium. Možno ho aj využijem.
Hneď ako mi začal kožu okusovať hrubšie a jemne za ňu ťahal, zavzdychal som. Je to fakt príjemné. Lepší pocit ani nepoznám.
V takejto polohe sme zotrvali asi 20 minút. Celý ten čas mi Kook sal kožu. Niekedy ju okusoval, niekedy ju zas ťahal a občas aj oblízol. Za odmenu som mu vzdychal. Podľa mňa to bral motyvačne.
,,Milejem ťa, viac ako svoj život", usmial sa na mňa hneď ako sa odtiahol od môjho krku. ,,Ja ťa milujem ešte viac", úsmev som mu oplatil. Následne som sa mu prisal na pery. Hneď sme sa začali nežne bozkávať.
Už teraz viem, že ho nikdy neopustím.
BẠN ĐANG ĐỌC
Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎
Fanfiction,,Vezmeš si ma", povedal, keď sme polapili dych. . . . . Top: Jungkook Sub: Yoongi . . . . m-pregnant . . . . Začiatok: 8.7.2020 Koniec: 24.12.2020 . . . . Chyby ..... . . . . Môže byť aj 15+ scény