XI.

965 52 3
                                    

Yoongi POV

Vbehol som do Kookovej izby a zvalil sa na posteľ. Plakal som čím ďalej, tým viac. Ublížil mi. Veril som mu a začínal som ho mať rád. Možno aj niečo viac.

Naivne som si myslel, že je iný ako ostatný mafiáni. Myslel som si, že má city, že mu na mne záleží. No mýlil som sa.

Jungkook je ako ostatný. Zlý, namyslený, nepríjemný, bezcitný a neviem čo ešte. Ide mu iba o moc a peniaze. No a tiež sex.

Prečo som musel takto skončiť ja? Čo som urobil zle, že ma život takto trestá. Chcel som mať len normálny život. Nič viac si neprajem.

Ukončím to. Ukončím svoj biedny život. Kamarátov mám iba Jina a Jimina. Tým najviac verím. Možno tým budem chýbať, neviem. Rodičom budem určite chýbať. Jungkook bude od hnevu zúriť, ale čo ja s tým...

Postavil som sa z postele a mieril si to do miestnosti z bazénom. Žiletku sa mi hľadať nechce. A áno Jungkook tu má miestnosť zo zbraňmy. To by ale vydalo dosť hlasný zvuk a možno by sa ma im podarilo zachrániť.

Pristúpil som k bazénu. Chvíľu som tam len stál. Následne som sa zhlboka nadýchol a vydýchol.

Netrvalo dlho a už som ležal vo vode. Som zvedavý, ako vyzerá nebo.

Jimin POV

Od Jungkooka som odchádzal vytočený. Ako mu to mohol urobiť. On je krehký a nežný. Zaslúži si lepší život.

Postavila som sa pred dvere od Jungkookovej izby a následne zaklopal na dvere. Bolo ticho. Skúsil som znova zaklopať, ale opäť bez odpovedi.

Zobral som kľučku. Na moje šťastie boli odomknuté. Otvoril som dvere a vošiel dnu. Rozhliadol som sa, ale nikde som ho nevidel.

Rozbehol som sa do kúpeľne. Nebol tam. Išiel som na balkón. Nebol tam. Zbrojnica. Nič. Šatník. Tiež tam nebol. Zostala mi jedná miestnosť a to miestnosť s bazénom.

Rozrazil som dvere od miestnosti. Rozhliadol som sa a uvidel ho v bazéne. Plával na bruchu.

Zhrozil som sa a rýchlo ho vytiahol z vody. Opatrne som ho položil na zem. Snažil som sa nahmatať tep. Aj sa mi to podarilo, ale bol dosť slabý.

Začal som mu dávať prvú pomoc. Po asi 20 minútach sa rozkašľal, vypľul vodu a posadil sa. Úľavne som si vydýchol.

Yoongi POV

Prudko som sa nadýchol. Vypľul som vodu z úst a prudko som sa posadil.

Obzrel som sa a uvidel Jimina, ako zhlboka dýcha. Prečo? Prečo ma zachránil? Chce aby som trpel? To mu je málo?

,,Prečo si ma zachránil?", preťal som ticho medzi nami. ,,Lebo si môj kamarát. Záleží mi na tebe", bol som šokovaný. Nikomu na mne nezáleží.

Rozplakal som sa. Nikdy mi nikto nič také nepovedal. Som rád, že mám aspoň Jimina.

Jimin si ma vtiahol do hrejivého a pevného objatia. To som mu bez námietok opätoval.

Triasol som sa od zimy. Bola mi strašná zima. Asi som prechladol.

,,Sa chceš zabiť? Si ty vôbec normálny? Na toto som sa neodvážil ani ja", vykríkol na mňa Jimin, hneď ako sme sa odtiahli. Sklonil som hlavu. Hneď som na to prikývol.

,,Bože Yoongi. Vezmi si teplé oblečenie a choď si dať teplú sprchu", nemo som prikývol a odišiel do šatníka.

Zobral som si veľkú čiernu mikinu, voľné tepláky a suché spodné prádlo.

Vbehol som do kúpeľne a rýchlo som zo seba zhodil mokré oblečenie. Následne som vošiel do sprchy. Nastavil som teplú vodu a nechal kvapky dopadať na moje telo.

Po asi pol hodine som vyšiel zo sprchy a obliekol som si čisté teplé oblečenie. Párkrát som kýchol a následne vošiel do izby. Tam už Jimin sedel na posteli.

Keď ma zaregistroval, tak sa na mňa smutne pozrel. Opäť som si kýchol. ,,Poď, pôjdeme ti urobiť teplý čaj a aj niečo na jedenie", smutne sa na mňa usmial. Nemo som prikývol.

Spoločne som sa vybrali do kuchyne. Cestou som ešte párkrát kýchol.

Keď sme prišli do kuchyne, uvidel som za stolom sedieť Jungkooka a za šporákom stál Jin. Plne sa venoval vareniu. No Jungkook ma prepaľoval pohľadom.

Sklonil som hlavu. Opäť som si kýchol, ale tentokrát hlasnejšie. Jin sa prudko otočil a vytreštil na mňa oči.

,,Yoongi, čo sa ti stalo?", povedal, keď odstavil jedlo a celým telo sa na mňa otočil. ,,To by mal vysvetliť Jungkook", povedal za mňa Jimin s hnevom v hlase. Následne Jungkooka prepálil pohľadom.

,,Čo mi máš vysvetliť?", spýtal sa Jin Kooka. Ten bol ticho a stále sa na mňa pozeral. Čo zlé som mu spravil.

,,Keď sa Kook nemá do reči, poviem to ja", prehlásil Jimin. Jin mu následne pokynul, aby pokračoval. ,,Tento nezmar povedal Yoongimu, prečo si ho chce vziať", povedal Jimin naštvalo.

,,To je to, čo mi mal Jungkook povedať? Veď skôr či neskôr by na to prišiel", prehlásil Jin. Kook sa iba uchechtol.

,,Jin, dobre vieš, že Yoongi je citlivý. Z miery ho vyvedie skoro všetko. Ale to je teraz nepodstatné. Podstatné je, aký následok to malo", bolo vidieť, že sa Jimin držal, aby tu teraz nevybuchol. Jin mu hneď pokynul, aby pokračoval.

,,Išiel som za Yoongim, aby som ho ukľudnil. No v izbe nebol. Nebol ani v kúpeľni, na balkóne, v šatníku a v zbrojovni. Našiel som ho až v bazéne, ako pláva na bruchu. Keď som ho vybral, skoro som nenahmatal tep. Po asi 20 minútach sa mi ho podarilo prebrať", Jin aj s Jungkookom vyvalili oči.

Sklonil som hlavu a začal kýchať. Jin ku mne pribehol a ruku mi položil na čelo. ,,Urobil ti čaj. Ty zatiaľ budeš ležať a odpočívať", nemo som prikývol.

,,Jungkook, ty ho budeš strážiť a obskakovať ho. A je mi jedno, že sa ti to nepáči. Stalo sa to tvojou vinou, tak vlastne nemáš na výber", Jungkook porazene prikývol.

Nechcem byť s Kookom sám.



























































Bojím sa....

Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎Onde histórias criam vida. Descubra agora