Ráno som sa zobudil rovnako ako pred niekoľkými rokmi. Na pocit nevoľnosti a tak som rýchlo vbehol do kúpeľni, kde som sa sklonil pred záchod a vyvrátil obsah svojho žalúdka. Super, opäť tehotný.
Hneď ako som mal prázdny žalúdok, posadil som sa vedľa záchodu, ktorý som hneď aj spláchol. Ruku som si položil na bruško a úľavné vydýchol.
,,Mačiatko, si v poriadku?", spýtal sa ma Kookie zo svojím ranným chrapľakom hneď ako ku mne pribehol. Len som prikývol a ďalej som sedel na zemi.
Kookie sa len usmial a pomohol mi sa postaviť. Následne so mnou podyšiel ku umývadlu. Tam som si vypláchol ústa a následne poslal Kookieho preč. Síce protestoval ale odyšiel.
Hneď som vytiahol jeden zo zvyšných tehotenskkých testoch a jeden si urobil. Nejakú dobu som si počkal no odpoveď bola taká, akú som si myslel. Som opäť tehotný.
,,Tak čo?", vybafol na mňa hneď ako som vyšiel z kúpeľne. Len som sa usmial a prikývol. Na to sa tiež do široka usmial a objal ma okolo pásu. Následne ma vyzdvihol a radostne sa so mnou zatočil. Len som sa nad jeho správaním zasmial a nechal ho tak.
,,Inak, kedy príde TaoMin, či máme ísť preň?", spýtal som sa hneď ako sa posadil na posteľ so mnou na jeho nohách. Hlavu som mal položenúna jeho hrudi a spokojne vydýchol.
,,Jimin ho privezie za takú pol hodinku. Takže zatiaľ sa môžme mazliť a užívať si jeden druhého", zamumlal Kookie do mojich vlasov. Len som prikývol a postavil som sa na čo len nespokojne zakňučal.
,,Poď sa napapať", usmial som sa a hneď som sa obliekol. Následne som vybehol z izby a namieril som si do kuchyne. Tam som sa hneď aj pustil do prípravy raňajok v podobe toustou zo zeleninou.
V priebehu prípravy sa mi okolo pásu obmotali dve pevné ruky. Následne mi na rameno spadla hlava môjho manžela. Hneď mi aj začal na krk pokladať motýlie bozky.
,,Prestaň. To šteklí", zasmial som sa na čo sa Kookie len uchechtol a vyhovel mojej požiadavke. Rukou mi začal hladiť bruško a tak ma donútil k úsmevu.
Začal som pokladať raňajky, keď v tom sa domom ozval zvonček. Kookie hneď išiel otvoriť na čo som už len počul Jiminov a TaoMinov hlas. Následne Kookie s TaoMinom prišli do kuchyne.
,,Ahoj", usmial sa na mňa na čo ma hneď aj objal okolo pásu. Pozdrav a objatie som mu z úsmevom opätoval. Strašne sa zmenil. Ani som si nevšimol kedy a kde.
,,Ako si sa mal?", spýtal som sa hneď ako sme sa všetci pustili do jedla. Hneď nám začal hovoriť všetky svoje zážitky z toho mecelého večera. Ani neviem, ako to všetko stihol.
,,Takže nejak tak. A čo vy? Čo ste robili bez mňa?", spýtal sa hneď ako dokončil svoj prejav. Takmer som sa udusil nad jeho otázkou toustami. Prečo sa toto stane len mne?
,,No veci, na ktoré máš ty čas. No povieme ti, že budeš starší brat", prehlásil Kookie hneď ako mi pomohol sa nadýchnuť. Na to som len prikývol a pozoroval TaoMinovu reakciu, ktorá bola podobná tej mojej. Tiež sa začal dusiť, na čo hneď Kookie zareagoval.
,,Takže ja budem mať súrodenca?", spýtal sa hneď ako sa nadýchol. S Kookiem som prikývol a chytili sme sa za ruky. TaoMin od nadšenia vyskočil a hneď ma pevne objal, na čo som mu objatie opätoval. Hneď sa pridal aj Kookie.
,,To je úžasné", začal veselo poskakovať. Bol ako vymenený. Taký energický a hyperaktívny mohol pozbierať od Hobi. K jemu sa to neuveriteľne hodí. Je to ako jeho špecifický fakt.
Nad jeho reakciou sme sa len zasmiali a spokojne ho pozorovali. Je príjemný pocit pozorovať svojho syna ako sa raduje zo súrodenca.
Hneď ako sa dá povedať ukľudnil, dokončili sme raňajky, na čo som hneď z pomocou TaoMina umyl riad. Následne sme sa všetci pobrali do obývačky, kde na nás čakal Holly.
TaoMin si ho zobral na ruky a posadil sa do tureckého sedu. Ja s Kookiem sme sa posadili vedľa neho, na čo som sa oprel o svojho manžela. On si ruky obmotal okolo môjho pásu na čo mi začal hladiť bruško.
Usmial som sa a nechal sa unášať harmoniou našej rodiny. Zatiaľ Kookie zapol nejaký seriál, na ktorý sme upreli svoju pozornosť. Áno, nič lepšie nás nenapadlo.
No moje myšlienky sa pobrali iným smerom. Ako to bude s TaoMinom. Už za mesiac a niečo by mal nastúpiť do školy. No pokiaľ mu Kookie nevybavil osobného učiteľa. No ja hlavne chcem, aby sa môj syn zoznámil z novými ľudmi a tak si našiel aj kamarátov.
Som zvedavý na jeho reakciu a hlavne na to, čo na to Kookie. Ešte sa nestalo, že by sme mali nejak veľké hádky a to sme manželia už šesť rokov, za chvíľu sedem. Fakt ten čas ale letí.
Z môjho premýšľania ma vyrušili Kookieho bozky do mojích vlasov. Otočil som hlavu tak, aby som naň videl. Hneď mi venoval svoj pohľad, v ktorom bola otázka.
,,Nad čím tak premýšľaš?", spýtal sa ma na čo som si len povzdychol. Ja som dúfal, že si to nevšimne. No, očividne mi to nevišlo.
,,Nad TaoMinom. Za chvíľu začína školský rok a neviem, ako to bude chodiť", zašepkal som tak, aby ma TaoMin nepočul no Kook hej. Len sa na mňa usmial a daroval bozk do vlasov.
,,Už som vybavil školu. Ak by bolo niečo zlé, hneď ho zoberiem späť a buď ho dáme na inú školu, alebo osobný účiteľ", hneď som sa usmial a pobozkal na líce. On je úžasný.
,,Netušil som, že môj manžel je taký génius", len sa nad tým zasmial a ďalej sme to už nerozoberali. Teraz sme sa už plne venovali seriálu a našej rodine.
Konečne som mal základné informácie, ktoré som tak potreboval ku šťastiu. Môžem slobodne povedať, že som nadmieru spokojný s Kookieho riešením. Lepšie by som to asi nevymyslel.
Takto sme zotrvali v obývačke niekoľko dlhých hodín. No prerušil nás vyzváňajúci Kookieho mobil. Hneď som sa pozrel na volajúceho, ktorým bola moja mamina.
Čo sa jej mohlo stať?
DU LIEST GERADE
Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎
Fanfiction,,Vezmeš si ma", povedal, keď sme polapili dych. . . . . Top: Jungkook Sub: Yoongi . . . . m-pregnant . . . . Začiatok: 8.7.2020 Koniec: 24.12.2020 . . . . Chyby ..... . . . . Môže byť aj 15+ scény