Jungkook POV
Yoongi bol ako malé vystrašené mačiatko. Keď uvidel moju tajnú izbu, zostal šokovaný. Už sa teším, keď to na ňom vyskúšam.
Poslal som ho osprchovať a spať. Zajtra ide posledný krát do školy. Keď povedal, ako ho v škole šikanujú, začala sa mi krv variť v žilách. Volal som jeho otcovi, aby mu dali maturitné vysvedčenie už zajtra. Po asi 20minutovom čakaní mi oznámil, že ho zajtra dostane.
Bol som aj za Jinom sa dohodnúť čo ďalej a tiež si zobrať svoje mačiatko. Keď mi Jin povedal, že je u Jimina, nechal som ho. Jimin bol na tom rovnako. Určite mu pomôže.
Keď už bolo neskoro, išiel som si vyzdvihnúť svoje mačiatko do Jiminovej izby. S Jiminom mám menšie plány.
No a tak som teraz tu. Yoongi sa išiel ešte pozrieť do ostatných miestností a ja som sa pobral za Jiminom.
Pred jeho dverami som zastavil a zaklopal. S tichým 'ďalej' som vošiel dnu. ,,Čo potrebuješ Kook?", spýtal sa ma hneď ako som zavrel dvere. ,,Yoongi ide zajtra posledný krát do školy. Od teba chcem, aby si mu robil doprovod. Aby sa necítil tak zle. Zisti, kto mu ubližuje a zisti mi o nich čo najviac informácií. Po škole ho odprevadíš ku rodičom. Podvečer nech ste už tu", dokončil som svoj monológ.
,,Chápem. Dám na neho pozor a zistím ti informácie o ľuďoch, ktorý mu ubližovali. Len mi povedz, na čo ti to je", nadvhol obočie. ,,Moje mačiatko musí byť v bezpečí. Nedovolím, aby sa mu niečo stalo", prehlásil som.
,,Dal ti Jin nejaké tie jeho materské prednášky?", uchechtol sa. Na to som mu prikývol. ,,Ak by som mu niečo urobil, alebo niekto iný, som mŕtvy", povedal som trochu zúfalo.
S Jiminom som ešte niečo povybavoval. Trvalo nám to niečo okolo hodiny. S rozlúčením som sa odtrepal do svojej izby. Teda už našej. Moja a Yoongiho.
Vošiel som do izby a uvidel to klbko. Vyzeral ako mačiatko schúlené do klbka. Odišiel som si dať rýchlu sprchu a obliecť si svoje pyžamo. Čiže boxerky a tepláky. Uľahol som vedľa Yoongiho. Ležal som na boku tak, aby som mu bol otočený tvárou.
Bol mi otočený chrbtom, ale otočil sa mi čelom. Od mojej hrudi bol možno 2 centimetre. On tu vzdialenosť prekonal a svoju hlavu viac zaryl do mojej hrudi. Ruku som mu dal okolo pásu a viac si ho pritiahol k sebe.
Hlavu som mu zaboril do vlasov. Zhlboka som sa nadýchol a nasal jeho vôňu. Tak krásna.
Po chvíli som spadol do hlbokého spánku.
~ráno~
Zobudil som sa skôr ako Yoongi. Ležal som na chrbte a Yoongi bol na mojej hrudi. Ruku mal na mojích brušákoch. Bol zlatý.
Prsty som mu zaplietol do vlasov. Tak krásne jemné a čierne. Hral som sa mu s nimi. Po chvíli som zaregistroval pohyb.
Moje mačiatko sa už zobúdza.
Yoongi POV
Ráno som sa zobudil na to, že sa divne ležalo. Ležal som na niekoho hrudi. Ruku som mal na dotyčného vypracovanom brušku. Bol som fascinovaný. Prechádzal som mu bruškami prstov po brušákoch.
,,Páči sa ti to mačiatko?", zľakol som sa. Posadil som sa a pozrel sa na dotyčného. Ležal som na NAHEJ hrudi JUNGKOOKA!!! Sčervenal som.
,,Čo je mačiatko?", chytil mi ruku. ,,Nič", snažil som sa vyhnúť očnému kontaktu. Pohľadom som sa zastavil na hodinkách. 5:30, dosť skoro.
,,Musím ísť do školy?", spýtal som sa s malou dušičkou. Prosím, že povie nie. Pritiahol si ma bližšie k svojmu telu. Hlavu som mu položil na jeho hruď. Ruku mi dal na pás a nežne mi ho hladkal.
,,Yoongi......nevydržíš to?", pozrel som sa na neho a zatriasol hlavou. ,,Chcel som ti urobiť pekné prekvapenie, ale keď tak naliehaš", povzdychol si. Je mi jedno, že to malo byť prekvapenie, ja tam už nechcem.
,,Včera ako si nám povedal, že ti ubližovali, mal som na nich nervy. Zavolala som tvojmu otcovi, aby ti vybavil dnes posledný deň. Aj ho vybavil. Dnes ideš posledný krát. Dajú ti maturitné vysvedčenie. Ako bonus tam bude Jimin. Aby si sa mal s kým rozprávať", prehlásil.
Bol som strašne šťastný. Objal som ho. Objatie mi opätoval.
,,Ďakujem Jungkook", usmial som sa. ,,Nemáš za čo mačiatko. Kľudne ma volaj aj Kook", hladkal mi chrbátik.
,,Môžem ťa volať Kookie alebo Jungkookie?", pozrel som sa na neho. ,,Ale len v tomto dome a keď budeme sami. Rozumel si?", nadvihol obočie. Nadšene som prikývol.
Som rád, že mi vybavil posledný deň v škole.
VOUS LISEZ
Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎
Fanfiction,,Vezmeš si ma", povedal, keď sme polapili dych. . . . . Top: Jungkook Sub: Yoongi . . . . m-pregnant . . . . Začiatok: 8.7.2020 Koniec: 24.12.2020 . . . . Chyby ..... . . . . Môže byť aj 15+ scény