Chytil som Jimina za ruku a pomaly sa rozišiel z mistnosti. Prechádzali sme prekrásne zdobenia uličku. Bolo to trochu ladené do rúžovej, ale to mi nejak nevadilo.
(Samozrejme je ešte stále deň).
Netrvalo dlho a už som s Jiminom po boku kráčal ku oltáru, kde už čakal so spokojným výrazom v tvári môj nastávajúci. Veľa ľudí som tu nepoznal. Ale to mi bolo opäť nejak jedno. Sústredil som sa len sa Kookieho.
Hneď ako som podyšiel ku ostrovčeku mi Kookie podal ruku. Tú som bez váhania prijal a postavil som sa hneď vedľa neho. Musím povedať, že ide z neho príliš veľká dominancia.
Usmiali sme sa na seba a otočili sme sa na oddávajúceho. Hudba v tom momente utíchla a ľudia, ktorý do teraz stáli sa posadili.
Hneď na to náš oddávajúci začal svoj preslov. Samozrejme sme po ňom opakovali, keď nás k tomu vyzval. Následne sme si z jeho vyzvaním dali prstienky a čakali na to najdlôležitejšie na tomto momente.
,,Joen Jungkook, beriete si tu prítomného Min Yoongiho za svojho právoplatného manžela?", spýtal sa. Kookie sa na mňa spokojne usmial. Už sme boli otočený čelom k sebe.
,,Áno", prehlásil a tým sa mu úsmev na tvári viac rozšíril. Ukázal tak svoje zajačik zúbky, ktoré tak neuveriteľne milujem.
,,A vy pán Min Yoongi. Beriete si tu prítomného Joena Jungkooka za svojho právoplatného manžela?", spýtal sa a svoj pohľad zakotvil na mojej osobe.
,,Áno", prehlásil som a usmial sa asi o niečo viac ako Kookie. Za chvíľku budeme svoji. Nemôžem sa dočkať.
,,Týmto vás oficiálne prehlasujem za svojich. Môžete sa pobozkať", to ani nemusel opakovať dvakrát. Hneď sme sa z Kookiem nežne pobozkali. Hneď na to sme počuli potlesk celého davu ľudí.
Po chvíli sme sa is seba odtiahli a opreli si o seba svoje čelá. Navzájom sme si pozerali do očí a užívali si tento okamžik. Konečne som Jeon Yoongi. Nemôžem tomu uveriť.
,,Miluejem ťa Joen Yoongi."
,,Tiež ťa milujem Jeon Jungkook."Po tom ma chytil za ruku a preplietol si so mnou prsty. Odtiahli sme sa od seba a pobrali sme sa uličkou do inej inej miestnosti. Nechal som sa viesť, lebo to tu ešte nepoznám.
ESTÁS LEYENDO
Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎
Fanfic,,Vezmeš si ma", povedal, keď sme polapili dych. . . . . Top: Jungkook Sub: Yoongi . . . . m-pregnant . . . . Začiatok: 8.7.2020 Koniec: 24.12.2020 . . . . Chyby ..... . . . . Môže byť aj 15+ scény