XIX.

984 48 1
                                    

Jungkook POV

V polke filmu mi Yoongi zaspal na hrudi. Je tak zlatý. Najračšej by som ho umačkal v objatí. Zamiloval som sa doň a teraz to viem. Milujem ho a priznal som si to. Tento jediný pocit dokážem rozoznať.

Chcem preň niečo urobiť. Niečo ako poďakovanie za jeho snahu zmeniť ma. Musí vedieť, že si toho úprimne vážim.

Rozhodol som sa pre romantický večer. Čiže večera pri sviečkach, kúpeľ, macko, ruže a čokoláda. Myslím, že toto bude stačiť. Niesom na romantiku, ale pre svoje mačiatko urobím čokoľvek.

Yoongiho som zobral na ruky, vypol som telku a vyšiel z izby. Dám ho do inej miestnosti, aby ma neodhalil.

Položil som ho do postele. Zakril som ho, ak by mu bola zima. Skontroloval som, či spý a keď som si bol istý, odyšiel som z izby. Hneď na to som začal svoj plán.

Išiel som do pivnice, kde som asi pred týždňom dal krabicu s lupeňmi rúži a druhú krabicu s obrovskou kyticou, kde sa nachádza asi 500 rúži. Krásnych červených až rudých rúži.

Zobral som obe krabice a išiel do svojej izby. Tam som ustlal posteľ, aby to vyzeralo dokonalo. Následne som vybral kyticu a dal ju doprostred na posteľ.

Zo šuplíka som zobral obrovskú bonboniéru. Dal som je rovno pod kyticu. Vybral som papierik na ktorý som napísal ĎAKUJEM. Papierik som dal na bonboniéru.

Zobral som krabicu z lupeňmi rúži. Otvoril som ju a začal robiť cestičku až do miestnosti z výrivkou, ktorá sa nenáchádza v mojej izbe. Táto je schovaná. Je za tajnými dverami. Je to miestnosť s obrovskou výrivkou uprostred. 3 steny sú iba zo skla, aby sa večer dalo pozorovať nočnú oblohu. Stena z podlahou je čierna.

Dúfam, že toto miesto bude aspoň trochu romantické. Ako som povedal, niesom romantik, ale budem sa snažiť.

Krabicu z lupeňmi som nechal v miestnosti a išiel pre let svetlá, sviečky a zapaľovač. Veci som priniesol a nechal ich pri krabici. Toto urobím ako posledné.

Vbehol som do svojej izby a rovno som vbehol do šatníka. Tam mám schovaného obrovského plyšového medveďa. Toho som zobral a zaniesol do izby veďla utajenej výrivky. Dúfam, že sa mu bude páčiť.

Išiel som do kuchyne a začal variť večeru. Len dúfam, že sa podarý a bude sa dať jesť.

Po hodine a pol som mal všetko jedlo hotové. Hneď po dokončení som pripravil stôl. Prestrel som, pripravil taniere a aj sviečky.

Pozrel som sa na hodiny. 19:50. To už je toľko? Ani som si toho nevšimol. No nič, môžem pripraviť miestnosť s výrivkou.

V miestnosti som upevnil ledky. Sú vodotesné, takže som ich dal do výrivky. Potom som nastavil farbu na bielo. Následne som dookola poukladal sviečky. Zobral som zapaľovač a všetky ich zapálil. Niečo mi to trvalo, lebo tých sviečok nieje málo. Hneď som zobral krabicu a lupene vysipal do výrivky. Po jej vysipaní som výrivku zapol.

Keď som to dokončil, zistil som, že je 10 minút pred deviatov. Najvyšší čas nabrať jedlo a môžem zobudiť svoje mačiatko.

Išiel som do kuchyne a nabral jedlo. Hneď po tom som zapálil sviečky.

Keď bolo všetko pripravené, rýchlosť on zabehol ku sebe do izby, zobral čiernu šatku cez oči a následne išiel za svojím mačiatkom.

Vošiel som do izby a uvidel to najkrajšie stvorenie na tomto svete. Moje mačiatko. Môjho Yoongiho.

Dúfam, že sa mu to bude páčiť.

Yoongi POV

Zobudilo ma to ako sa mi niekto hrá z vlasmi a pokladá bozky na tvár. Otvoril som oči a uvidel Jungkooka ako kľačí pri posteli a usmieva sa na mňa. Úsmev som mu opätoval.

Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎Où les histoires vivent. Découvrez maintenant