XXX.

783 32 6
                                    

Netrvalo dlho a do mistnosti vošiel obrovský vozík s našou tortou. Bola úplne prekrásna. Všetko to bolo dokonalé a tá torta ladila ku mojím šatám.

Usmial som sa a pozrel sa na Kookieho

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Usmial som sa a pozrel sa na Kookieho. Celý čas sa na mňa spokojne usmieval a pozoroval môj spokojný úsmev a výraz tváre.

,,Toto všetko si pripravil ty?", na to mi iba spokojne prikývol. Úsmev sa mi rozšíril a objal som ho okolo krku. On ma hneď na to objal okolo pásu a viac si ma naň natiskol.

Tortu položili pred náš stôl. Následne mi jedna servírka podala nožík a uklonila sa. Nožík som si prevzal a podyšiel ku torte. Kookie išiel hneď za mnou.

Postavil sa za mňa a chytil moje ruky do tých svojích. Uchopil som nožík a pomaly ho priložil ku vrchu torty. Kookie mal ruky len položené a nechal ma tak robiť všetko za nás oboch.

Následne som zatlačil a tak som zarezal do torty. Hneď sa miestnosťou rozvučal potlesk davu. Usmial som sa a pohľad som stočil ku Kookovi. Len sa opäť spokojne pozeral na moju osobu.

Nožík si zobral a podal ho tej istej servírke. Mňa si sa pás potiahol ku gauču na ktorý sme si rovno sadli.

Hneď na to pred nás položili dva taniere s tortou. Následne začali roznášať taniere s tortou aj ostatným. Samozrejme sme čakali, kedy dostanú všetci.

Hneď ako mali všetci, svoje pohľady presunuli na nás. Nikdy som na svadbe nebol, tak som nevedel, čo sa má práve diať.

Pochopil som to v momente, kedy si Kookie nabral kúsok svojej torty na vydličku a zodvihol ju ku mojím ústam. Usmial som sa a otvoril som svoje ústa. Hneď mi do nej aj vložil vydličku s tortou.

Hneď ako sa torta dostala do mojích úst, jej chuť sa rozliala na mojom jazyku. Bola tak skvelá a proste dokonalá. Čokoládová s škoricou a trochu rumu. No priam dokonalá.

Akonáhle som prehĺtol svoju časť torty, nabral som na lyžičku kúsok mojej torty. Vydličku som zodvihol a presunul ju ku Kookovím ústam. Ten zopakoval môj čin a zpapal kúsok torty.

Po tom, čo prehĺbil posledný hlt, prilepil sa mi na pery. Bez námietok som mu bozky začal oplácať. A opäť som počul potlesk. Je to tak magické.

Keď sme sa od seba odtiahli, pustili sme sa do jedenia tak, ako všetci na vôkol. Ja len dúfam, že ďalší pokrm bude až večer. Ak nie, tak ja už za chvíľu prasknem.

Hneď ako sme dojedli, servítky odniesli taniere. Tak a teraz sa začína tá tanečná časť. Ja dnes asi hodím šabľu. Veď sa ani nepostavím.

,,Ideme si zatancovať?", spýtal sa ma Kookie a natiahol svoju ruku mojím smerom. Ani si nevie predstaviť ako rád by som išiel, ale prasknúť ešte nepotrebujem.

,,Kookie teraz nie. Musím stráviť všetko to jedlo. Bolo toho na mňa veľa", prehlásil som a chytil sa za svojé bruško. Neviem prečo, ale mám pocit, že sa nejak zväčšilo. Za chvíľu bude zo mňa slon.

,,Chápem, stále si si nezvykol na veľké porcie, čo?", na to som iba prikývol. Asi sa zo mňa stal anorektik. Ale to by som vlastne nedokázal ziesť nič. No čo už teraz. Nebudem sa tým zaoberať. Len ma to oberá o čas.

,,Dobre. Ak to stráviš hneď mi daj vedieť. Potom si spolu hneď zatancujeme. Zatiaľ idem pozháňať svojích najlepších sponzorov. Zatiaľ tu len seď", na to mi Kookie vtiskol bozk do vlasov a odyšiel zháňať jeho sponzorov.

Sedel som na gauči presne tak, ako mi to nariadil Kookie. Pozoroval som ľudí na parkete ako sa spolu smejú, rozprávajú alebo tamcujú.

,,Čo tu tak sedíš sám. Hm?", prehlásil niekto za mojím chrbtom. Od ľaku som trochu nadskočil a otočil som sa na osobu za mnou. Stál tam mladý chalan. Možno tak v Kookovom veku. Ale čo ja viem.

,,Kookie išiel zháňať svojích sponzorov a tak tu naňho čakám", prehlásil som trochu nesvoj. Nieje zvykom, aby som sa rozprával z niekym pre mňa neznámim. Na to som až príliš vystrašený.

,,Tak to trochu uríchlim. Som jeden z jeho sponzorov. Luhan meno moje", usmial sa a vystrel svoju ruku a dal ju do polohy, ako kedysi dávali králi svojím ženám.
(Dúfam, že sa rozumieme).

,,Joen Yoongi", úsmev som mu opätoval a položil som svoju ruku do tej jeho. Hneď na to sa zohol a pobozkal chrbát mojej ruky. Očividne sa jedná o gentlemena.

,,Môžme si týkať, alebo mám byť formálny. Samozrejme, že formalitu viac presadzujem v oblasti práci, ale radšej sa spýtam. Neviem ako je to u vás", vystrel sa a zadíval sa mi do očí. Jeho čin som zopakoval. Z jeho očí priam srčal rešpekt a dominancia. Dúfam, že za chvíľu odýde a ja si tak vydýchneme.

,,Kľudne si môžeme týkať. Ja s tým problém nevidím", odtrhol som od neho zrak a napil sa zo svojho nedopitého šampanského. Asi som jediný, ktorému tu ostalo šampanské.

Hneď sa mi aj ponúkol, že so mnou bude tráviť čas, kým sa nevráti Jungkookie aj s jeho druhým sponzorom. Prijal som to a začali sme sa rozprávať.

Vystriedali sme rôzne témy a trochu viac sa spoznali. Tiež som zistil, že je o rok starší ako je Kookie. Jemu je 24. Dosť mladý na takýto život.

Po asi pol hodine som počul za sebou zakašľanie. Hneď si to upútalo moju pozornosť a otočil som sa za osobou, ktorá si prevzala moju pozornosť. Ako inak než Kookie a nejakým chlapcom.

,,Nečakal som, že si hneď sadnež s mojím manželom. U teba by som to nikdy neočakával", zasmial sa a sadol si za mňa. Hneď som sa mu oprel o hruď a spokojne vydýchol.

Luhan sa zasmial a nervózne sa poškriabal na krku. Asi mi niečo uniklo, ale to mi je teraz jedno. No a ten chalan sa postavil hneď vedľa Luhana. Asi to bude ten druhý sponzor.

,,Yoonie, toto je Kim Jan-Myeon. Všetci ho však volajú Suho", prehlásil Kookie a menovaný mi podal ruku tak, ako nazačiatku Luhan. Hneď som svoju ruku položil na tú jeho a on ju na oplátku pobozkal.

,,Je fajn vidieť vás dvoch spolu. Očividne ste obja šťastný", prehlásil s úsmevom Suho. Trochu som sčervenal a sklonil hlavu. Trafil sa totižto do čierneho.

Takto sme sa s chalanmi rozprávali nejaký čas. Suho je o dva roky starší ako je Kookie, ale to im očividne neprekáža. S ním som si tiež potykal a spoznal lepšie.

Musím uznať, že Kookie má skvelých sponzorov.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Oki. Takže i ja som sa rozhodla si urobiť bdsm test bdsmtest.org

Musím povedať, že ja ako dominant vo vžťahu......to nieje barzo dobre. V žiadnom prípadne to niet dobre.

Ale ja niesom hetero....takže to môže byť aj tým. No čo už no.

Married to mafia ⇢ⓎⓄⓄⓃⓀⓄⓄⓀ⇠✔︎Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang