"لوجين "

2.2K 84 19
                                    

بسم الله الرحمٰن الرحيم ✨.

طبعاً اغلبكم يستنى ف البآرت الأخير من رواية قدري المتغير ، ومتوقع ان هذا هو ، بس اللي صار وقت شفتوا اسم البارت استغربتوا وتفاجأتوا بالعبط .
خليني نكتب محتوى البآرت ، وبعدها نتناقشوا فيه ....

' 9:49 a.m '

"Love is not I do this for you , because I wanna from you to do this for me ...
Love is I do this for , because I wanna do this for you "

These words are part of a song that I admire 🥺 , and I give you these letters tonight !

From many many years , I think they are a possible of seven . We have been friends until this moment , and not even friends or close friends , we are sisters 👯‍♀️. I loved you from the first moment , like the Indian films 🤣 . So Am I going to write a story of how I love ? Actually no !
I , HMMMMM , I , I ; I think that my inside person wants to say to you [ HAPPY BIRTHDAY DARLING , MY CUTIE SISTER , WISH YOU ALL THE BEST IN YOUR LIFE, WITH HEALTH AND HAPPINESS ].
Do you believe that getting older in your whole life is interesting ? May be , may be not ; it depends on the people those are in your life , and how they effect in it . But in my opinion I'm sure that you're happy to get older in your life , because of me , and your family 💋.
So the final section in this message :
I'm so happy of you to be in my life , you're my heart girl , you are my best friend, you are my half of life in this life , and I'm thanking god of being in my life .
I hope from god to give you a great 365 days of this year , poeple who are useful for you , and to success you in your study .

Please ......
Be positive!
Be positive! G
Be positive!
And keep those poeple who spread negative energy away from you .
Happy birthday again 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

In this day from twenty years a hunch of kindness was born ❤️.
A hunch of goodness was born ❤️.
A hunch of Sophistication was born ❤️.
A hunch of beauty was born ❤️.
I really really love you ❤️.
I put you in my sister's steadfastness , and you act like my sister ❤️.
God bless you from everything bad in this life ❤️ may God grant you success in your life and study path ❤️ .
I wish you a happy life like what your heart wants .
It's enough to say words in English , It's Libyan turn now 😆❤️.

11:00 p.m
لوجي حبيبتي ، اختي ، بستي ، كل دنيتي ؛ كل عام وانتِ بخير يارب 💕.
ربي يطولي ف عمرك ويباركلي فيك ويعطيك ع قد ما نتمنالك ، ربي يزيد حبك ف قلبي وينور حياتي بيك ، ربي ما يحرمني منك ولا من طلتك ف يومي ، ربي يقدرني نسعدك ونفرحك 💕.
كل عام وانتِ اقرب لله ، كل عام وانتِ تعيشي ف طاعة الله ، كل عام والله يهديك ويقربلك لدينه ؛ نسأل الله يثبتك ع صلاتك 💕.
عارفة ان هالدعوات غبية بس وربي معاش عرفت شن بنكتب 🤦🏼‍♀️.
هالتاريخ ع قد ما نحبه منقدرش نوصف حبي ليه ، بجد احلى يوم ف العام "19/8" يوم ربي رزقني بإنسانة زيك ، يوم ربي عوضني بكل شي شين ف هالدنيا بيك ، بجد احياناً نحس فيك اكثر حتى من اخت ، لا انتِ مش اختي ، انتِ نفسي وروحي 💕.
ربي يجعل يومك هذا وكل ايامك حلوة زي روحك 💕.

12:00p.m
عارفة اني مفروض ف يوم زي هذا وف وقت زي هذا نكون توا جنبك ونقولك "كل عام وانتِ بخير " ونعيد عليك ونحكيلك هلبا كلام وانا ف حوشك ، وهذا كان اللي بيصير ، بس ديما تقوليلي فيها ونقولك فيها ان الظروف اكبر من كل شي وديما الظروف تجبرنا نديروا حاجات منبوهمش ؛ فيعني آسفة هلبا ع تقصيري ، لأن وربي ووربي عالم بنيتي قداش فكرتله هاليوم وقداش وتيتله ❤️ .
حبيت هالسنة نغير وندير أبديت جديد احسن من الڤويسات والمسجات المملة ، وانزل معايدتك ف روايتي ويشوفوا الكل قداش نحبك 🥺❤️.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

بعد اذن المتابعين ، حبيت نعيد ع صاحبتي بالطريقة هي ونكون سبب ف فرحتها لو هالشي ميزعجكمش 🥺.
نتمنى من كل اللي قرا هالمعايدة يدعي ان يصير اللي ف بال صاحبتي ويقربها للناس اللي يحبوها ويباعد عليها فروخ الحرام ❤️.

قدري المتغير 💙.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن