38. rész

64 5 0
                                    

- Úgy látom, sikerült kibékülni - támaszkodott az ajtófélfának Gabrielle. Gúnyos mosolyra húzódott a szája. Az arckifejezése elárulta, hogy mi a véleménye rólunk. És ez nem sok jót jelentett. Látszott, hogy bármire képes lenne azért, hogy Harry-t megkaphassa. - Harry, azt is elemesélted ennek a virágszálnak, hogy mit csináltál eddig? - biccentett felém a lány. - Miért? Mit csináltam? - ámult el a fiú. Őszintének látszott a reakciója, tényleg nem tehetett semmi rosszat. De a szívembe Gabrielle mondata miatt beköltözött a kétely. - Te mindig is vevő voltál egy-egy titkos, gyors menetre - vigyorgott a lány ördögien. - És ha ezzel a lánnyal már lefeküdtetek volna akár egyszer is, akkor tudom, hogy ruha nélkül találtak volna itt titeket. Jól ki lehettél éhezve... - harapott a szájába szexisen a Gabrielle. - Még szerencse, hogy én itt voltam, ugye? Mondd csak el neki, hogy mit csináltunk - búgta a lány, és Harry mögé lépve a vállát kezdte masszírozni, majd lehajolt a füléhez, és suttogni kezdett valamit. - Harry, mondd, hogy ez nem igaz - szóltam remegő hangon. Nagyon szeretnék bízni benne, de ezek miatt a szavak, mondatok miatt kételkedni kezdtem. Elvesztettem a belé vetett bizalmamat. A barátom rám emelte smaragd tekintetét, mélyen a szemembe nézett. - Nem igaz ebből semmi. Fogalmam sincs, hogy kivel feküdtél össze az előbb, de az nem én voltam. Nos, ha már ismertették velünk a délutáni programokat, amire egyébként senki nem volt kíváncsi, akkor akár mehetnél is. Senkit nem érdekelsz - oltotta szét Harry a lányt, mire az eltávolodott tőle, és durcás tekintettel - Olívia, ne higgy el semmit se ennek a nőszemélynek, még az is hazugság, amit kérdez. És Gabrielle, ha még egyszer közel jössz hozzám, vagy sértegetni, rágalmazni akarsz minket, akkor a következő utam a rendőrségre fog vezetni - fejezte be a mondandóját Harry. Gabrielle szerencsére nem kötekedett tovább, kiviharzott az ajtón. Nagyon megnyugtatott, amit Harry mondott az előbb. Nagyon boldog vagyok vele, és igazán szerencsésnek érzem magam, hogy ő van nekem. - Nincs kedved velem aludni? - kérdezte a fiú. - Félre ne értsd, csak gondoltam szívesebben aludnál velem, mint Gabrielle-el. - Hát ez igaz, de nem zavarnék ott? - kérdeztem félénken. - Dehogyis! - válaszolt Harry. - De nem azért vannak külön fiú és külön lány házak, hogy úgy aludjunk? - gondolkoztam hangosan. - Valószínűleg igen, de biztos nem gond, ha ott alszol. És ígérem, tényleg semmi mást nem fogunk csinálni, csak aludni. Kivéve ha te mást akarsz! - kacsintott perverzül. Megforgattam a szememet. - Jó, oké, akkor ott alszok. Cuccolok is át. Úgyis csak erről az egy éjszakáról van szó, amit itt töltünk. De Anna is jöhet? Meg Gigi is? - aggodalmaskodtam. - Ne gondolkozz már másokon! Túl jó vagy! Ők meglesznek Gabrielle-el. Gigi nagyon jóban van vele amúgy is. - nevetett Harry. Fél órával később már a fiúk fahazában álltunk Harry-vel. Már minden dolgomat áthoztuk ide, közben eléggé be is sötétedett. Nagyon fáradt voltam, és ezt a barátom is észrevette. - Lefeküdjünk aludni? - kérdezte kedvesen. - Én lefekszem, de te menj nyugodtan a többiekkel szórakozni! - legyintettem, majd a fürdőben átöltöztem pizsibe. Mikor kiértem, Harry-n már csak egy alsónadrág volt. - Akkor aludjunk! - jelentette ki, és mindketten bebújtunk az ágyba. Harry hanyatt feküdt, én pedig meztelen mellkasának dőltem. Izmos karjait gyengéden derekam köré fonta, és én ebben az ölelésben aludtam el.
(Anna szemszöge)
- Megyünk buliba? - kérdezte a pakisztáni. - Felőlem okés! - mondta Gigi, aki gyönyörűen volt felöltözve és a sminke is teljesen rendben volt. Mellette pedig Gabrielle villogott kevésbé kihívó öltözetben. - Pillanat! - mondtam Louis-nak és elindultam Oliviáért. - Sziaszt... - léptem be a fiús házba! - Shh! Alszik, és nem megy sehova. Gabrielle-lel meg főleg! - mondta Harry. - Jó rendben! Akkor nem zavarok. - intettem, majd mentem vissza a többiekhez. - Akkor mehetünk is! - vezényelt minket Zayn Gigivel az oldalán. Útközben Lou kezét fogtam, de Gabrielle tolakodott oda, mondván 'engem jobban szeret'. A kis kékszemű ledöbbenve torpant meg. A lány kezét pedig lerázta magáról, majd újra az enyémet markolta meg és elhúzott onnan. Ezután Gabrielle nem nyugodott... Rászállt Niall-ra. Ezt nem hagytam annyiban, hisz láttam, hogy Niall undorodik a lánytól. A fiú arca mindent elárult és ez épp elég volt nekem, mert mégis csak Olivia unokatesójáról van szó! Megböktem Louis vállat és Niall-re mutattam. Értette a célzásomat ezért Niall mellé lépett, átkarolta vállánál, így lepattintva Gabrielle-t. A lányon látszott, hogy kezd ideges lenni. De nem búslakodott sokáig. Nézete elárulta, hogy Liam-met vette célba. Gyorsan a magas fiú mellé léptem. - Hali! Táncolunk majd? - kérdeztem már kissé kínosan. - Aha, hogyne! - mosolygott vissza, és észrevettem, hogy veszi a lapot. Összenevettem a fiúval, majd megköszönte, és azt is mondta, hogy nem akarja megismerni, látta Harry esetét. Liam-et kirázta a hideg, mikor a lányra nézett, amin próbáltam nem elnevetni magam. Gabrielle füstölt (írónikus értelemben)!
- Itt is vagyunk! - szólalt meg Gigi. Egy kis épület volt a szórakozóhely. Az ajtón belépve hatalmas asztalok, biliárdasztalok, pult, táncparkett stb. Egyből beültünk a sarok asztalhoz. Gigi Zayn ölében ült, majd Liam, Niall és Louis. Gabrielle pedig szemben ült velünk. Mindenki kezében koktél vagy épp szeszes ital volt, kivéve Liam kezében. A veséje miatt nem iszik. Jól elbeszélgettünk, amikor Zayn és a barátnője elmentek táncolni. - Még érvényes a tánc ajánlat? - kérdezte mosolyogva Liam. - Persze! - mondtam kuncogva. - Ne! Ne hagyjatok itt minket! - tátogott Niall. Gabrielle már lesben volt, hogy ki viszi őt is táncolni. Hát hoppon maradt a csaj! Mert Louis megfogta Niall kezét és vele táncolt. Hozzá teszem már egyikünk sem volt józan. Vicces volt látni a lány arcát, olyan arca volt, mint aki ölni képes, vagy épp bosszút forral ellenünk. Élveztem a táncot, de a többiek is jól szórakoztak, főképp a két kékszemű. A szám végén visszaültünk a kis boxunkba, ahol beszélgettünk és italoztunk. Lliam-et megkérem, hogy adjon az üdítőjéből, mert nem akartam több alkoholos italt inni. A fiú szívesen adott az üdítőjéből, és a poharát is odaadta. A bunkó lány kapva kapott a pillanaton és beszólt. - Mindenkiébe bele iszol? Nem illik ilyet csinálni Anna! - Először is megkérdeztem! És nekem meg ne magyarázzon olyan, aki mindenkire rányomul, vagy épp minden héten mással fekszik össze! És gondolom te sem kérdezed meg az áldozataidat mielőtt ágyba mész velük! Vagy igen? - szóltam be a lánynak, amire ő az asztalra csapott. - Hogy mered?! - emelte fel a hangját Gabrielle. - Hát így! - vágtam vissza. A lány kivétel mindenki nevetett. A lány durcásan karbatett kézzel huppant le velünk szembe. - Menni kéne, már elmúlt hajnali kettő! - utasított Gigi. Fizettünk és indultunk is. Zayn és a barátnője ment elöl, majd Gab lépkedett utánuk. - Baj van a részeg tengerésszel... - végig énekeltem az utat közben fogtam Niall és Louis kezét. Liam pedig navigált. Egy óra alatt, de visszaértünk a faházakba. Puszit nyomtam Louis arcára és ment mindenki a háza felé.
(Liam szemszöge)
- Halkan! - szóltam rájuk, de mindegyik eszét vesztette. - Niall! Ott egy bazinagy Liam! - mondta Lou, amin elnevettük magunkat. Totál részeg volt mind a két kékszemű. Zayn viszonylag józanul viselkedett. Elküldtem fürödni őket. - Gyere Niall cica! - csalogatta Louis a fürdő fele a szőkét egy szál alsónadrágban. - Megyek! Miau! - válaszolt Niall. - Te jó ég! - mondtam Zayn-nek, aki lefoglalta Niall-t, míg Lou fürdik. - Liam! Ott van a falon egy hatalmas nagy beszélő kanál! Az mondja szeretne megismerni! - kezdett bele Niall. - Remélem árnyakat látsz haver! - nyugtattam magam. Ekkor Lou jött ki a fürdőből. Egy kicsit jobban nézett ki, mint amikor bement. A kismókamestert aludni küldtem, szót is fogadott szerencsére. Nem sokára Niall is végzett, őt is elzavartam aludni. Zayn után villám sebességgel lefürödtem, nehogy valamiről lemaradjak. Mindenki bólogatott, mikor kiléptem a fürdőből, majd én is az ágyába vetettem magam.
(Anna szemszöge)
Én hamar lefürödtem, majd az undok lány is így tett. Gabrielle nem bírt magával, ezért nekem esett, míg Gigi fürdött. - Velem te így nem beszélhetsz! Főleg mások előtt! - kezdte fennhangon, majd a falnak lökött és ott ütött, ahol tudott. Ekkor Gigi jött ki a fürdőből. - Gab megőrültél?! - kiabált vele és felsegített. - Agyonverted te hülye! Mit fogsz mondani Lou-nak meg a többieknek? - kérdezte Gigi, amire Gab elcsitult.

KarjaidbanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora