34. rész

81 6 0
                                    

- Amber lefotózott, mikor rajtam aludtál! - sütötte le szemeit Harry. - Féltékeny vagy mi? - értetlenkedtem. Leszálltam Harry-ről és a telefonomért nyúltam. Mostanában sok üzenet jön, hisz kiderült, hogy én vagyok Harry barátnője, ezért sokkal többen követnek a közönségi oldalaimon. Rápillantottam a Twitter-re és egy fénykép jelölés volt az utolsó értesítésem az oldalról. Gondoltam megnézem. A fényképen én és Harry voltunk pont úgy, ahogy ma aludtunk. Ezzel nem is lett volna baj, de az volt a fénykép megjegyzése: "Harry újabb egyéjszakás kalandja, ma Olivia Paholes- Malinson volt az áldozat!" Azt nagyon mélyen érintett, és az is mikor megláttam, hogy ki tette közzé a fényképet. Amber volt az! Barátomnak mutattam a telefon kijelzőjét. - Nézd! Igaz ez? - kérdeztem, egyre hevesebben vert a szívem. - Dehogyis! Baba én szeretlek! - mondta kétségbeesett arccal. Megöleltem, amit viszonzott, majd a többiekhez indultam. Anna, Louis, Niall és Zayn voltak a konyhában. - Amber hol van?! - csaptam a konyhaasztalra. - Kint... - mondta Niall. Kiviharzottam a lakókocsiból és egyenesen Amber felé vettem az irányt, aki éppen Liam-mal ínycselkedett. - Ez mi!? - kérdeztem idegesen Ambert, majd telefonom kijelzőjét mutattam felé. Liam hátrálni kezdett. - Miért csináltad ezt?! - kérdeztem tovább, de a fekete hajú lányból kitört a nevetés. Betelt a pohár! Ambert a lakókocsi oldalához löktem. - Mire volt ez jó? Mindent megteszek, hogy jól érezd magad te meg így hálálod meg??!! - kiabáltam, kezemmel a feje mellé csaptam, amitől láthatóan megijedt. Ekkor kifutottak a többiek is. Niall kapott észbe és lefogott, nehogy kárt tegyek a Amber-ben, majd elvezetett onnan. A fekete hajú lány ezután, vélhetően elszégyelte magát. - Hogy lehet valaki ilyen? Hogy, mégis miért?! Vagy ő megy vagy én, nem tűröm el tovább! - mondtam unokatesómnak, aki még sokkban volt. - Te nem mész sehova! Előbb küldöm el őt, mint téged! - mondta szemembe Niall. Hozzábújtam, mire ő átkarolt. - Gyere! Reggelit kell enni. - beszélt rá Niall. Bementünk, ahol a többiek sokkolt arcával találtam szembe magam. A hűtőből kivettem egy kis csokit és bevonultam a szobánkba felöltözni, és fújni egyet...A szobánk ajtaját becsuktam, majd ruhát kerestem magamnak csokival a kezemben. Ma fekete pólót választottam egy kék farmernadrággal, hajamat kiengedve hagytam. Már felöltözve álltam a tükör előtt, mikor Amber nyitott be. - Mit szeretnél? - kérdeztem, hisz láttam a tükörből, hogy bejött. - Bocsánatot szeretnék kérni! A fényképet viszont leszedtem Twitter-ről. - sutyorogta Amber. - Még jó, hogy leszedted a képet! De nem vagyok olyan, aki egy csettintés után elfeledi a dolgokat! - vágtam fejéhez közben még a csokit majszolgattam. Ekkor jött be Anna. - Nyugi! - állt mellém. - Menj ki Amber! - utasította a fekete hajú lányt, mire ő kiment. Anna átölelt és bocsánatot kért, amiért nem törődött velem. Rá nem tudtam haragudni, ezért is a legjobb barátnőm. - Mi legyen Amberrel? - kérdezte Anna. - Ha nem megy el, akkor én megyek! - mondtam barátnőmnek. - Akkor én is veled megyek! - mondta komolyan. Szorosan magamhoz öleltem, és ő is engem.

(Amber szemszöge)
Elhagytam a szobát Anna kérésére, vagyis parancsára, majd a fiúkhoz mentem a konyhába. Liam mellett foglaltam helyet. Harry és Niall nagyon mérgesen nézett, ami elég ijesztő volt. Szinte ölni tudtak volna a szemükkel. - Elmenjek? - tettem fel a kérdést. - Ne! Maradj! - mondta Liam. A zöldszemű és a szőke egybe nézett és fejét rázta rosszallóan. Louis és Zayn nem szólalt meg. - Hát az a helyzet..., hogy ti lányok nem fértek össze! Vagy te vagy ők! - nyögte ki Niall. - Hát nincs más hátra, mint csomagolni! - mondtam egy mosollyal és otthagytam a fiúkat. Liam csalódottan nézett utánnam, de a többiek nem törődtek ezzel. (Olivia szemszöge)
Láttam, ahogy Amber jön a szoba felé. Hamis mosolya mindent elárult. - Elmész? - kérdezte Anna. - Igen! - válaszolt Amber. - Hova akarsz menni? - kérdeztem őt, amire azt felelte, hogy: - Vissza dolgozni. Fél óra elteltével össze is pakolt és kijött hozzánk a konyhába.- Hát öhm... Akkor sziasztok! - integetett és elindult az ajtó felé. Liam nagyon szomorú volt, de valamilyen szinten csalódott is. Engem és a többieket nem hatotta meg. Amber kilépett a lakókocsi ajtaján végleg... - Hívom William-et, hogy induljunk tovább, mert nem érünk oda a következő turné helyszínre. - mondta Louis és elment telefonálni.Hamar el is indultunk. Mindannyian az étkezőben ültünk. Nagy nagyon szólalt meg senki. Liam teljesen magába roskadt. Ez a tiszavirág életű kapcsolat úgy tűnt, megviselte. Elkezdett inni. Félre ne értsetek, nem alkoholtartalmú italt a veséje miatt, hanem vizet. Igen, ez így borzasztóan bizarrnak hangzik, de Liam búbánatos arca teljesen elhitette, hogy ő éppen szeszesitat fogyaszt. Én a kanapén ültem, Harry átkarolta a vállamat, és én izmos mellkasának dőltem, és csak bámultam magam elé, ahogy mindegyikőnk tette. Elsősorban az én hibámból ment el Amber innen. Én tehetek róla, hogy Liam szomorú. Nagyon kedveltem a fiút, és nem akartam neki fájdalmat okozni. De Amber túl messzire ment. Azzal, hogy Harry-t szexmániásnak, és olyan embernek állította be, aki csak kihasználja a lányokat, tőlem elvágta magát. Az meg csak hab a tortán, hogy a cikk szerint én vagyok az egyik áldozata. (Liam szemszöge)
Szomorú voltam, és nem akartam beszélni senkivel. Mindennél jobban vágytam arra, hogy egyedül lehessek, és kiszellőztethessem a fejemet egy hosszú sétával. Igazság szerint nem az bántott, hogy Amber elment, hanem az, hogy valami oknál fogva rosszat akart az együttesnek, szűkebb értelemben Harry-nek. Így utólag még az is megfordult a fejemben, hogy ennek a lánynak nem is én mellettem, inkább Harry-t akarta megszerezni. A féltékeny lányok bármire képesek, és ha Amber terve sikerült volna, ha egyáltalán ez az elmélet valós, annak borzalmas következményei lehettek volna. De így is kihasználta a jó szándékunkat. Visszaélt azzal, hogy befogadtuk, és velünk jöhetett volna. Magamra is mérges lettem, hogyan lehettem ennyire vak és naiv? Elhittem, hogy én kellek valakinek, de ott volt mellettem a tízszer szexibb és kigyúrtabb Harry Styles, és így labdába se nagyon rúghatok. Nem vagyok egy depressziós személy, próbáltam a dolog jó oldalát nézni. Így döntöttem, hogy elég a szomorúságból! A többiek is miattam ilyen búbánatosak, lelkiismeret furdalásuk lenne, ha boldogok lennének, mikor én nem vagyok az. Mindenki meglepődött, mikor hirtelen felpattantam. - Csináljunk valamit! Nem ülhetünk itt egész nap szomorkodva! - kiáltottam.


(Olivia szemszöge)
Meglepődtem, mikor Liam felpattant szomorúságából. - Mit szeretnél csinálni? - kérdeztem a fiút. Elmosolyodott és azt mondta, hogy: - Just Dance! A játék lényege: zenére kell táncolni, úgy ahogy utasít a játék, és lehet többen is játszani. Ennyi röviden. Beleegyeztünk, de ekkor még nem tudtam mire vállalkoztam. A tévéről játszottunk, csináltunk helyet is, hogy tudjunk ugra- bugrálni. Zayn és Louis kezdte, elég vicces volt, amit produkált a két srác. Őket követte Niall és Harry, ők is megmutatták tánc tudásukat, amin mi Annával szintén szét nevettük magukat. - Most ti jöttök lányok! - mondta Liam és beállította nekünk a Macarénát. Hát gondolom mindenki ismeri a táncot... Elismerem elég bénák voltunk, de a refréntánc az ment mindkettőnknek. A csípőrázás volt a legviccesebb, hisz mikor megfordultunk a fiúk tekintete derekunk alatt volt. Elnevettem magam, de Anna folytatta a táncot. Liam lépett oda és ő is táncolni kezdett. - Hajrá! - bíztatott minket Niall. - Liam te nem kellesz oda! - viccelődött Louis. Szerencsére Liam nem vette sértésnek és leült a fiúk közé. Újra a refrén következett, ekkor mind az öten oda léptek mögénk és ők is rázták, a szám végéig. - Ügyesek voltatok! - mondta nevetve Zayn. A többiek beleegyezően bólogattak. Annával egybe néztünk és nevetés tört ki rajtunk. - Táncolsz velem is? - kérdezte a kékszemű szőkeség. Harry bólintott egyet, én pedig mondtam: - Persze! Liam picit pörgősebb zenét kapcsolt, amikor Niall ragadta meg a kezem és táncolni kezdtünk. Kéz a kézben, és pörgetett is. Tánc közben egész végig egymás szemébe néztünk, és csak mosolyogtunk egymásra. A szám végén Niall megforgatott és ölébe zárt, majd hajamba puszilt és megköszönte a táncot. Picit elpirultam azt hiszem... Harry ölébe ugrottam, mert Louis is szeretne táncolni Annával. Most ők táncoltak, és nem tagadom nagyon aranyosak voltak. Louis egész végig Anna tekintetében volt elveszve, ami oltári cuki volt, főleg az amikor Anna is kereste az ő tekintetét. Komolyan mondom, soha jobbat nem kívánhatnék neki. Most látom barátnőmnek, azt a mosolyát, amit az utazás során nem láttam tőle. Lou nézése mindent elárult, látszik hogy odáig van érte még mindig.

KarjaidbanWo Geschichten leben. Entdecke jetzt