Kürşad'tan...Dalgın dalgın Gölge tarafından infaz edilen teröriste bakan Mert'in sırtına Karabasan aniden 'Koçum benim ! ' dercesine kuvvetli bir tokat attı. Neye uğradığını şaşırıp olduğu yerde sıçrayan Mert başını çevirdiğinde Reis konuşmaya başladı.
" Hadi bakalım Mert komiser herşeyi bizden beklemeyin. Al yiğitlerini gidin alın şu dört dallamayı."
Mert önden timi arkasından giderken Karabasan onların arkasından bakmayı bırakıp bana doğru yaklaşmaya başladı.
Mükemmel tasarlanmış maskesinin gözlerine bir bakan çekemiyordu gözlerini maskenin gözlerinden. Ürkünç, bir o kadarda çekici geliyordu insana.
" Yaran nasıl Kürşad ? "
Alnımdaki teri eldivenimin arkasına sildikten sonra boğazımı temizleyip konuşmaya başladım.
" İyim Reis sağolasın. "
Tam birşey söyleyecekti ki aniden elini cebine attı.
Titreyen telefonunun ekranına bakıp. Yönünü arkasındaki Gölgeye döndü.
" Gölgee... "
Karabasan ekranı ona çevirirken, Gölge ekrandaki ismi görüp, bakışlarını telefonun sahibine çevirdiğinde şaşırdığını anlamıştım.
" Hayırdır inşallah ! Neden arıyor bu şimdi ? "
" Dur bakalım ne yaramazlık yaptı yine." dedikten sonra parmağını telefona atıp yana sürükledi.
" Efendim Gökçen. "
Hal-hatır mevzusunu geçtikten sonra bir müddet dinledi ve tekrar konuşmaya başladı.
" Bende, abilerinde iyi. Ortam yaptık çiğ köfte yoğuruyoruz." demesi ile Mert ve timinin dört adamdan birini kapıdan dışarı atması ve adamın acı ile haykırması bir oldu.
Karabasan Mert'e bakarak parmağını dudağına götürüp " Sessiz " dedikten sonra tekrar telefona yöneldi.
" Yok Gökçen operasyonda değiliz. Arkadaşlar okey oynuyor. Birisi ikinci okeyi çekti de sevinçten bağırıyor........... Evet biliyorum mezun olduğunu sözümü tutacağım hediyen hazır............. Ne demek olur mu ? Tabiki bize yakın olacakasın. Ankarada açarız büroyu. Bütün malzemelerin benden............ Olsun ne kadar pahalı olabilir ki söz verdim sana........... Tamaaaam orasına sen karışma hadi görüşürüz. " deyip telefonu kapadı ve merakla onu dinleyen Gölgeye baktı.
" Çok şükür bukez vukuat yok Gölge. "
Gölge kasılan vucudunu serbest bırakıp.
" Bu deli kız bu okulu sorunsuz bitirdi ya; ailesi olarak daha ne isteriz ki Reis. "
Karabasan;
" Haklısın " deyip başı ile adamları gösterdi.
"Bakalım bi resimdekilerle eşleşiyor mu ? "
İnfazını bekleyen köleler gibi Mert'in önünde, başları yerde diz üstü oturan adamlara doğru konuşmaya başladı Gölge.
" Kaldırın la başınızı. "
Adamlar başlarını kaldırdığında telefondaki resim ile adamları karşılaştıran Karabasan;
" Tamam bunlar. Hadi gidelim artık. " deyip yürümeye başladı.
Operasyon bitmiş Yavuz amirin yanına doğru yürümeye başlamıştık.
Gölbaşı'nın en deli Özel harekatçısı olarak beni bilirler ama Muhafızları gördüğümde onların yanında yunmuş yıkanmış gibi hissetmiştim kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA MUHAFIZLAR
General FictionM.S 680 yılında 'Börü Budun' ismi ile doğdular. Kutluk Kağan tarafından kurulan, Devlet'in zor günlerine destek çıkan, Devlet yıkıp Devlet kuran Aksakallılar'ın önderliğinde, Türk-İslam toprakları ve milleti uğruna ailesinden koparılıp ölüm makinası...