32.BÖLÜM İKİZLERİN İÇİN

1.3K 139 108
                                    


HANNAH AZOR'dan...

"Gerzek gerzek konuşma Ethan. Ben hiç bir görevde böyle insanlarla karşılaşmadım diyorum sana. Bir haftadır uyku uyuyamıyorum. Her söylediği söz kafamda yankılanıyor kabuslarla uyanıyorum ve işin aksi tarafı o bütün bunların olacağını biliyordu. Bana ' Uykuların kaçacak Hannah' demesi hâla aklımdan çıkmıyor."

Ethan Zalman'ın en yetenekli saha ajanlarından biriydi. 40 yaşında 180 boyu ve diğer ajanlara göre oldukça iri cüssesi ile tipik bir yahudinin aksine sarı saçlı mavi gözlü biriydi. İçi tamamen Türk ve Müslüman kini doldurulan Ethan bir haftadır Türkiye de yaşadığım talihsizlikten dolayı durmadan beni küçümsüyor, bir kadına bu iş verilmezmiş, kadınlar duygularıyla hareket edermiş, Türkleri çok büyütüyormuşum gibi küçümseyen sözler sarfediyordu.

Çıkmak için odasında Zalman'ı beklerken elini viski bardağına uzatarak söylediklerime karşılık vermek için derin bir nefes aldı.

" Dediğim gibi Hannah; çok büyütüyorsun. Belliki çocukluğundan bu yana okuduğun o yalan Türk tarihinden etkilenmiş bilinç altında yer yapmışsın. Bence sendeki bu kabuslar ve korku ondan kaynaklanıyor."

Sinirle dişlerimi sıktıktan sonra titreyen parmaklarım ile koltuğun koluna tıklayıp ritim tutmaya başlamıştım.

" Hiç birşey bildiğin yok geri zekalı adam. 300 metreden arkadaşının elindeki 8 milimetrelik bir sigarayı vurdu. Sen hiç böyle şeylere şahit oldun mu ? "

Ethan devam eden küçümseyen tavrı ile başını olumsuz anlamda sallayıp gözlerime baktı.

" Hayır bu yaptıkları sadece şov. Ne ? Bilemezsin belki on metre önündeki çalılıktan başka bir arkadaşı atış yaptı."

Sesli bir şekilde 'off' çekip pes ettim.

" Artık seninle bunu tartışmak istemiyorum. Umarım onlarla karşılaşmazsın Ethan. Zalman onlarla karşılaşıpta sağ kalan nadir insanlardan biri olduğumu söyledi. Tamam ben tecrübesizim, ben yapamadım korktum ama Zalman bu işe yıllarını vermiş onadamı inanmıyorsun ? "

Ethan kaşlarını kaldırıp dirseklerini bacaklarına koyduktan sonra yere bakarak konuşmaya başladı.

" Beni üzende ne yazık ki bu Hannah. Bunda inan bu kadar büyütecek birşey yok. "

Hayır olmuyordu bu adama anlatamıyordum yaşadıklarımı ve onların kim olduğunu.

" Ben artık sana birşey söylemek istemiyorum Ethan. Dediğim gibi umarım onların gözüne gözükmezsin. Sen ben kadar şanslı olmaya bilirsin."

Ethan da bu konuşmadan bıkmış gibi gözüküyordu. Odanın kapısına bakıp derin bir 'Off... ' çekti.

" Offf... Hadi be ihtiyar nerede kaldın çıkalım artık. "

Tam isyanı bitmişti ki Zalman duymuş gibi aniden içeri daldı.

Ethan kaşlarını çatıp Zalman'ın gözlerine bakarak.

" Ef.....efendim ne oluyor ? Biri kovalıyormuş gibi bir haliniz var. "

Zalman elindeki kağıtları önümüzdeki sehpaya atıp Ethan'a yan yan baktı.

" Buldular hepsini buldular. " dedikten sonra masasındaki peçete kutusundan bir tane çekip panikle alnındaki teri sildi ve devam etti.

" Türkiye, Azerbaycan ve Iraktaki bütün ajanlarımızı bulup infaz ettiler. Gitti onlarca yıl; Ortadoğu Projesi için verilen bütün emekler gitti. "

Konuşurken aklına birşey gelmiş olmalı ki dört saniye önce oturduğu koltuktan tekrar ayağa fırladı.

" Kalkın ! Türkiyedeki ajanlarımızı bir müddet geri çekmemiz gerekiyor. Bunu bugün yapmazsak yarın çok geç olabilir."

KARA MUHAFIZLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin