50. BÖLÜM FİNAL

2K 177 227
                                    


Bu bölümü Busracam8642, Nur1186 ve AcemiC1 kardeşime ithafen yazıyorum.

Oğuz'dan...

" Iı ıııhhh önce sen kapat. "

Rahman ani bir dönüş yapıp Koray'a bir süre baktığında, Koray duruşunu dikleştirip, karşısındaki çatık kaşlı adam konuşmadan hamle yaptı.

" Oğlum bu bakışı tanıyorum bak ben. Ne geçiyor aklından ? "

Rahman kıza doğru yürümeye başlayıp Koray'ın yüzüne bakmadan konuştu.

" Yuvaya gidince tam teçhizat on bin metre koşu Koray."

" La....la... Sakın oğlum şaka yaptım lan."

Koray'ın aldığı bu cezadan sebebsizce mutlu olmuştum. Ama söz ağızdan çıktı dönüşü yok. Bugün Koray'ı affeden Rahman, yarın bize bir ceza verip affetmediğinde araya ayrım girmesi adaletsizlik olurdu. Bu da Rahman'ın yapacağı en son şey bile değildi.

Koray'a dönüp şevkatle sırtını okşadım.

" Kardeş; Alfa cezayı kesti dönüş yok. Hakettin ama; sabahtan bu yana bir aşktır tutturdun gidiyosun."

Maskesinin altındaki yüzün nasıl bir hal aldığını net bir şekilde tahmin edebiliyordum.

Başını umutsuzca sağa sola sallayıp;

" Valla hakettim ! Beni Karabasan değil, Kübra yaktı. "

Kanlı beyaz bezi alnına bastıran Rahman bana doğru dönüp;

" Az mı oldu lan ? Zaten komando eğitimi almış normal er tam teçhizat beş bin metre koşuyor değil mi ? "

Bunu duyan Koray aniden başını kaldırıp baktığında Rahman gülümseyerek sözü değiştirdi.

" Siz motorları almıyor musunuz ? "

Koray;

" He valla unuttuk lan motorları. Sende gel Rahman kıyafetlerin burada şuna baksana kızın etrafı polis dolu. "

Rahman Koray'ın maskeli yanağından makas alıp;

" Hıh şöyle mantıklı şeyler konuş oğlum. Görevdeyiz bune disiplinsizlik ? "

Rahman tepe taklak yatan arabasının yanında kıyafetlerini giyinirken Koray'da diğer Muhafızlar'ın bulunduğu yere bakıp telsize el attı.

" Ömer polislere söyle kimseyi yaklaştırmasınlar. Fotoğraf falan almalarına izin verilmesin kardeş. "

Rahman hücum yeleğini giyinirken bana bakıp;

" Oğuz aracı ateşe ver kardeş ne olur ne olmaz. Torbido'da kolonya var daha kolay olur. " dediğinde ikiletmeden araca yaklaştım.

Yan koltuğun kırık olan camıdan kolumu uzatıp torpido kapağını açtığımda aşağı düşen kolonya'yı alıp ucunu bıçakla genişlettikten sonra aracın içerisine serpiştirmeye başladım.

" Rahman tamam kardeşim. Emin misin çakıyorum çakmağı ? "

" Çak kardeş çak ! "

Çakmağı ateşleyip yan koltuğa tuttuğumda mavi ateş hızla aracın içine dağılmaya başladı.

Rahman, motorunda hazır vaziyet onu bekleyen Koray'ın arkasına binip;

" Eline sağlık Oğuz. Hadi gidelim. "

Muhafızlar'ın yanına vardığımızda Ömer Rahman'a yaklaştı.

" Kardeş bu kız tam bir belâ. Allah aşkına konuş şununla."

KARA MUHAFIZLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin