5. Ať už to skončí, proboha!

1.7K 118 32
                                    

,,On je ztratil, že jo?" pozdvihla tázavě Tsunade obočí, když se u ní objevil černovlasý mladík s žádostí o další supresiva.

,,Evidentně jo. Asi byl na cestě zrovna za vámi, když ho Inuzuka zatáhnul do uličky." vysvětlil Sasuke.

,,Přesně tohohle jsem se bála. Naruto jako omega bude velmi nezvladatelný. Už jenom to jak je paličatý, stojí za pováženou ... Stalo se mezi nimi něco?"

,,Ne, zabránil jsem tomu. Pak jsem ho odnesl domů a pospíchal za vámi."

,,A ty?" ušklíbla se na něj.

,,C-co já?" vydechl překvapeně a zaraženě, ,,Jako, že my dva?... Ne! Umím se kontrolovat. Navíc... Něco jsme si slíbili." uhnul na vteřinu pohledem stranou.

,,Výborně, takže na něj dohlédneš, než jeho cyklus skončí." hodila po něm platíčkem prášků.

,,Prosím?!"

,,Slyšel si, Sasuke. Dohlédneš na něj, aby se ani na krok během heatu nevyplížil z domu, i když bude pod prášky, protože kdoví jestli na něj vůbec zaberou. Naruto jakožto Jinchuuriky má velmi silnou vůni a dokáže alfy lákat i pohledem. Každá alfa v Konoze se s ním bude chtít spářit."

,,Jenže já jsem taky alfa,"

,,Ale zároveň jsi jeho nejbližší přítel,"

,,Děláte mi tohle naschvál?"

,,Ne, jistě že ne,"

,,Tak proč neřeknete Sakuře? Nebo jiné betě či omeze... Nebo třeba Kakashimu! I když je alfa, je alfou několik let a určitě to dokáže lépe ovládat než já! Co když se na něj vrhnu?!"

,,O Kakashim bych zrovna pomlčela," ušklíbla se Tsunade, jako kdyby věděla něco, co ostatní ne, ,,a nikdo jiný než ty, ho nedokáže ochránit. A pokud se spolu spáříte, tím lépe pro vás pro oba."

,,A jak to bude jako přes noc? Nemůžu mu dělat přece chůvu! A navíc! Nejsem teplej, abych se pářil s klukem! A jak jsem řekl, něco jsme si slíbili! Dohodli jsme se na tom, že my dva se rozhodně nespáříme."

,,To nechám čistě na tobě, zda ho na noc budeš hlídat uvnitř jeho bytu nebo venku, ale přes den ho prostě musíš hlídat na každém kroku. Není to bezpečné. Informuji Kakashiho o Narutově heatu, aby vám odpadli tréninky... Sasuke... Tady si nehrajeme už na to, zda je někdo teplý či ne. Pudy jsou pudy. A pokud jim budete oba dva odolávat, bude to pro vás opravdu, ale opravdu dost těžké, ne-li přímo bolestivé." pokrčila rameny.

˚•˚•˚

Sasuke z její kanceláře vycházel opravdu zmatený a poměrně i naštvaný. Bude muset hlídat totálně nadrženýho Uzumakiho, který se po něm bude určitě dozajista sápat.

,Skvělý, Sasuke... Že ty se vždycky kvůli němu zamotáš akorát do průseru,' povzdychnul si a vydal se zpět do Narutova bytu.

˚•˚•˚

Pozval se bez pozvání, nebo klepání sám dovnitř. V první chvíli si nadával, že se měl přece jenom ohlásit, jelikož si během vpadnutí do jeho bytu neuvědomil, že Naruto bydlí v prosté jedna plus jedna, protože to, co uviděl, mu způsobilo znovu problém v kalhotách.

Naruto ležel zcela nahý na své posteli. Jednou rukou si dráždil bradavky a druhou se ukájel v klíně. To, že se tam najednou objevil zase Sasuke, ho nijak nevyvedlo z míry ani ho to nedonutilo přestat v činnosti sebeukájení. Jen do Sasukeho zabodnul chtivý pohled a zkousnul si spodní ret.

Sasuke v duchu zavyl blažeností. Člověk by si jen tak neuvědomil, jak takovéhle obyčejné gesto může být mimořádně sexy.

,,Bože, Usuratonkachi... Ty máš teda apetit," procedil ztěžka mezi zuby a snažil se ovládnout.

Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat